Kirjoittaja Aihe: Kotisivut ja journalit  (Luettu 42872 kertaa)

0 vuotislaista ja 3 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Kotisivut ja journalit
« : Tammikuu 02, 2003, 16:37:52 »
Useamman henkilön pyynnöstä - virallinen kotisivutopicci.
Täällä saa mainostaa vähän omia kotisivujaan/journalejaan/muuta vastaavaa - mutta vain yksi viesti/nokka niin että ei tule kauheaa spammausta.

Ja tämä pysyy sitten vain tänä yhtenä ainoana topicina!

//Siirsin muuhun viihteeseen kun ei tämä taida oikein keskustelusta mennä... -Eru
//Uusittu aihe kotisivuista ja journaleista. Tässä aiheessa olisi tarkoitus keskustella yleisesti. Sivujen linkit voi laittaa profiiliin tai allekirjoitukseen eikä omaa sivuaan/journaliaan ole suotavaa täällä mainostaa. -gamma
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2012, 11:47:46 kirjoittanut gamma »
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Tracey

• Vuotislainen
    • http://www.eskapismi.net/maarit
Virallinen kotisivutopicci
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2003, 01:18:15 »
http://www24.brinkster.com/skyscraper/spaceman

Uudet sivuni joilla kuvia pinoittain LoTR ensi-illasta ymsyms. Jotain potteraiheisiakin.

http://www22.brinkster.com/cosmicdancer

Ficceja.

//Poistettu toimimaton linkki -Spectre

Journali.

Poissa Sodapop

• Monimutkainen
  • Vuotislainen
Journalit
« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2003, 17:39:09 »
Mm. Tuo ujournalin koodihan on sellainen, että sen saa joltain vanhalta käyttäjältä, mikäli vanha käyttäjä haluaa sen luovuttaa. (Vanha käyttäjä tarkoittaa siis rekisteröitynyttä käyttäjää..)

Live- ja deadjournalien toiminnasta minulla ei ole tietoa, mutta niissä on uskoakseni sama systeemi. Ennenhän homma oli paljon helmpompi, rekisteröidyttiin vain ihan normaalisti niin kuin esimerkiksi geoon, mutta nykyään siihen tarvitsee tuon ärsyttävääkin ärsyttävämmän koodin.

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Velho
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Journalit
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2003, 13:14:31 »
Umm, CoolJournal ei näköjään tarvitse minkäänlaista koodia. Ei ainakaan minulta semmoista pyytänyt, kun journalin tuonne loin. Sen saa muuten suomenkieliseksikin Set Language -kohdasta. ;)

JFA
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Poissa Perian

• Salainen
  • Henkihörhö
Journalit
« Vastaus #4 : Maaliskuu 13, 2003, 19:41:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Nevel"
miks sinne edes tarttee sellasen? Saa vaikka yksätä jos tietää koodin...

Jos koodia ei tarvitsisi, kuka tahansa voisi luoda rajattoman määrän uusia journaleita hyvin lyhyen ajan sisällä ja käyttää niitä mihin nyt niitä haluaakaan käyttää. Tällä myös estetään liiallinen käyttäjämäärän kasvu, mikä journaleilla johtaa nopeasti rahoitusvaikeuksiin ja lopulta mainoksiin, rajoituksiin tai palvelun loppumiseen.
"The American press is all about lies! All they tell is lies, lies and more lies!"
-Muhammed Saeed al-Sahaf

Dolcesole

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Maaliskuu 25, 2003, 20:06:41 »
Mun toiset kotisivuni Puosula
Ei mitkään kovin hyvät, ainakaan mielestäni, mutta ainakin olen edes osannut tehdä ne...

Uusia olen juuri tekemässä enkä edes käy päivittämässä noita toisia...

Muokkailen sitten kun uudet sivut ovat netissä.

// Rikkoutunut linkki poistettu. -R
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2007, 14:13:02 kirjoittanut Renefer »

Poissa Sodapop

• Monimutkainen
  • Vuotislainen
Journalit
« Vastaus #6 : Maaliskuu 28, 2003, 15:48:31 »
http://www.diaryland.com
http://www.diary-x.com

Diary X:n pääsee rekisteröitymään ilman koodiakin, ainakin minä pääsin. Diarylandin käytäntöjä en tunne.

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • My gift of silence
Journalit
« Vastaus #7 : Huhtikuu 04, 2003, 17:03:20 »
minä olen nyt mielenvikaisuuden partaalla.
kun tuonne ujournaliinhan saa comment -toiminnon.
mutta miten ne kaikki kommentit saa näkymään
jos ei ole rekisteröitynyt sisälle?
*miettinyt päänsä puhki ja koittanut vaikka mitä*
puhumattakaan siitä että sitä comment-nimeä voisi vaihtaa..

olkaa joku ystävällinen ja kertokaa missä silmäni ovat
menneet vikaan. jos joku ymmärsi mitä hain takaa..
Breathe in, who knows how long this will last..

keikku

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Huhtikuu 24, 2003, 12:21:25 »
nyt julkistan omat kotisivuni *trumpetilla fanfaarit*

http://www.geocities.com/keikku0802

siellä saa toki käydä ja vieraskirjaan saa kirjoittaa.. tiedän, että sivuilta puuttuu paljonkin kaikenlaista, mutta ehdotuksia tietenkin otetaan vastaan.. toivottavasti pidätte..

~keikku~

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
« Vastaus #9 : Huhtikuu 25, 2003, 12:25:06 »
http://www.kaakao.net

minun kommunistinen manifestini. tai no, ei muuten ole. kyseessä on siis lähinnä minun portfolioni ja cv:ni verkossa.

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • My gift of silence
Journalit
« Vastaus #10 : Toukokuu 26, 2003, 13:43:38 »
Yksi asia on journaleiden kanssa joka minua hämmästyttää ja ihmestyttää. Miksi ihmeessä ihmisillä pitää olla kaksi tai kolme journalia ja sitten käytetään yhtä ja joskus sitä toista ja kolmatta vain huvin vuoksi silloin kun ei ole enää mitään. Minulla on ujournal eikä mitään muuta. (ja ei, koodi meni jo. sorry.) Ehkä minä olen vain liian käytännöllinen ihminen joka ei osaa elää kolmessa paikassa. Ja tämäkin viesti oli aivan turha loppujen lopuksi. Halusin vain kertoa hämmennykseni.

*muoks*
Kumoaa kaikki aikaiset puheensa. *hämillään*
Kokeilin tuota blurty.comia kun ajattelin koittaa jos sen journalin voisi kaverille suositella. Sehän on todella hyvä. Älkää hyvät ihmiset nyt niin hekumoissanne olko liveen tai deadiin. Kaikki ne ovat samanlaisia, nimi vain muuttuu ^^ Minut löytää nyt sieltäkin ujournalin lisäksi.
Mutta edelleen olen sitä mieltä että kuinka mielenkiinto riittää niin moneen journaliin. En usko että omani riittää täysipainoiseen kirjoittamiseen molemmissa..

Poissa Sodapop

• Monimutkainen
  • Vuotislainen
Journalit
« Vastaus #11 : Toukokuu 26, 2003, 14:42:15 »
Minulta ainakin sympatiat tuolle http://www.blurty.com - journalille. Samanlaiset ominaisuudet kuin ujournalissa, eikä edes koodia tarvitse. Miksi ihmeessä odottaisitte puoli vuotta saadaksenne koodin ujournaliin, kun kooditonkin paikka on tarjolla? Tai miksette koodaa journalia itse?

Poissa Perian

• Salainen
  • Henkihörhö
Journalit
« Vastaus #12 : Kesäkuu 19, 2003, 14:50:21 »
Lainaus käyttäjältä: "Sodapop"
Minulta ainakin sympatiat tuolle http://www.blurty.com - journalille. Samanlaiset ominaisuudet kuin ujournalissa, eikä edes koodia tarvitse. Miksi ihmeessä odottaisitte puoli vuotta saadaksenne koodin ujournaliin, kun kooditonkin paikka on tarjolla? Tai miksette koodaa journalia itse?

Ainakin itselläni kyse on siitä, että kaverit asustavat jossain näistä kolmesta suuresta, joten niitä tulee samalla käytettyä. Journal-järjestelmät kun ovat nimenomaan yhteisöjä, kuten niiden sivuillakin mainostetaan.
"The American press is all about lies! All they tell is lies, lies and more lies!"
-Muhammed Saeed al-Sahaf

Poissa Lae

• Dream
  • Henkihörhö
  • I'm supposed to be writing right now.
    • Kahvimuki.net
Journalit
« Vastaus #13 : Heinäkuu 15, 2003, 11:43:38 »
Ihan hyvä idea Yocchan. Miksi mennä vaikeamman kautta, kun kerran helpommallakin pääsee. Onhan se tietenkin mukava, että saisi journalin jostain paikasta, missä muutkin ovat, mutta ottakaa nyt hyvät ihmiset tuolta blurtysta journal, ennenkuin sekin muuttuu koodilliseksi (sillä niin ne lopulta tekevät).

Itsekin sieltä otin enkehtaaedessanoamonnennenko journalini, jonne tulen lähinnä laittamaan ensi kesän mahdollisia matkasuunnitelmia ja siihen liittyviä asioita. (Tunnuksella olethea)

Päätin samalla hieman tutustua tuntemattomiin vuotislaisiin ja seuraan mitä muut vuotiksen intresseihinsä laittaneet ovat kirjoittaneet ;)
Imagine life is just a dream. | ++ | IRCnet #Soinyt | Addiktiovälitys

Ruus

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #14 : Heinäkuu 22, 2003, 18:17:32 »
Harmittaa kamalasti nuo ilmaiskäyttäjän rajoitukset Blurtyssa - vain kymmenen ihmistä ystävälistalla? Naurettavaa. Ilman minkäänlaista yhteisöä tuo keskinäinen ajatustenvaihto jää varmaankin aika rajoittuneeksi noin pienen ystävärajoituksen takia.

Lainaus
Perustaako joku sen vuotis-yhteisön sinne? Mä en osaa sellasta tehdä, enkä muutenkaan tajua siitä mtn. :)

Joku voisi kyllä sellaisen perustaa. Luulen että sen perustaminen ehkä minulta onnistuisi, mutta en sitten tiedä kuinka hyvin osaisin sellaista pitää pystyssä, joten jätän kunnian jollekulle vähän taitavammalle. Vapaaehtoisia? Onko niissä yhteisöissä muuten mahdollisuus jakaa moderaattorin oikeuksia muillekin kuin yhteisön perustajalle?

Lainaus
Miten tekstin saa pienemmäksi Blurtyssä? *eh*

Minusta tuntuu että ilmaiskäyttäjät eivät pysty muuttamaan journalinsa tekstin kokoa. Ainakaan en itse löytänyt mistään keinoa miten sen tehdä. Kertokaa ihmeessä jos joku teistä sellaisen keinon löytää.

Mutta jos valitsemassasi ulkoasussa on oikeasti häiritsevän iso teksti, voisi ehkä laittaa joka kirjoitukseen erikseen html-koodi joka pienentää tekstin. <font size=1>teksti tähän</font>.

Ai niin. Tietääkö kukaan voiko journalinsa ulkonäköä (blurtyssa) muokata css-koodeilla? Jos voi, niin minne koodit pitäisi laittaa?

Argyle

• Ankeuttaja
Re: Bah.
« Vastaus #15 : Heinäkuu 22, 2003, 18:52:56 »
Lainaus
Perustaako joku sen vuotis-yhteisön sinne? Mä en osaa sellasta tehdä, enkä muutenkaan tajua siitä mtn. :)

Joo, se Vuotis-yhteisö pitäisi tosiaankin perustaa. Osaisin periaatteessa tehdä sen itsekin, mutta jätän suosiolla homman jollekin kokeneemmalle.
Onko vapaaehtoisia?

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
« Vastaus #16 : Heinäkuu 22, 2003, 19:03:55 »
Iiih. Miksi kukaan ei tee Liveen Vuotis-yhteisöä? *vinkuu*
Minä ainakin liittyisin, mutta moderaattoriksi en halua :)
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
« Vastaus #17 : Heinäkuu 22, 2003, 21:09:02 »
*Nyökkää vakavana sparklelle ja mutisee jotain että haluaa sitten sen viikon kuluttua saatavan uuden koodin itselleen*

Muoks: http://www.livejournal.com/community/vuotis/

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • My gift of silence
Journalit
« Vastaus #18 : Heinäkuu 23, 2003, 19:09:27 »
Hum. Jos minä nyt sitten yritän luoda sen yhteisön blurty.comiin. Tulkaa tappamaan minut jos en onnistu siinä..  Antakaa minulle hetkonen aikaa tähän *mutinaa*

Noniin. Nyt siellä on yhteisö nimellä vuotis. Se on avoin ja heti kun on liittynyt niin pystyy postata jotain. Joku joka sitten tietää vähän paremmin kuin minä näistä yhteisötouhuista niin voisi vaikka vinkata mulle sitten miten tällaista pidetään, ja todella en haluaisi yksin olla vastuussa koko hommasta. Mutta, tekemällähän oppii, joten menen muoksimaan nuita värejä tästä..

*tulee potkimaan blurtyn ihmisiä ahteriin*
Hophop, nyt kaikki liittymään sinne sehän löytyy osoitteesta http://www.blurty.com/users/vuotis
Palaan huomenna astialle ja oppimaan lisää tuosta mielenkiintoisesta yhteisöstä..

Aniimariem

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #19 : Heinäkuu 24, 2003, 11:47:39 »
Eh... tuota,  voisiko joku kertoa, miten liittyä tuohon Blurtyn vuotisyhteisöön? Lisäämällä ystäväksikö?

Poissa Lae

• Dream
  • Henkihörhö
    • Kahvimuki.net
Journalit
« Vastaus #20 : Heinäkuu 24, 2003, 11:48:45 »
Kun menet siihen Vuotiskommuunin userinfoon, niin siinä ylhäällä on sitä tekstiä, jossa lukee yhdessä kohtaa, että liity kommuuniin. Klikkaat sitä vain ja toimit sen mukaan mitä se sitten sinulle kertoo.

Poissa Lae

• Dream
  • Henkihörhö
    • Kahvimuki.net
Journalit
« Vastaus #21 : Heinäkuu 24, 2003, 12:05:04 »
Hihi. Eipä mitään. Tuota tuota.
Eli menet siihen missä kirjoitat viestit _omaan_ journaliisi, mutta sitten niistä  Optional settingeistä valitset kohdasta 'Journal to post in' vetovalikosta sen Vuotiksen.

siunattu

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #22 : Heinäkuu 30, 2003, 12:24:31 »
blurtyssä ä:T ja ö:t muuttuvat kysymysmerkeiksi.
mitä olen tehnyt väärin?

muoks. / kiitos, laebeth. nyt onnistuu jotenkin.

Poissa Lae

• Dream
  • Henkihörhö
    • Kahvimuki.net
Journalit
« Vastaus #23 : Heinäkuu 30, 2003, 12:27:26 »
mene sinne edit info sivulle ja vaihda fontit western europeksi.. onko se nyt tuo windows vai ISO.. kokeile molempia kunnes luonnistuu.

Miss Wire

• Ankeuttaja
Journalit
« Vastaus #24 : Elokuu 04, 2003, 13:20:29 »
Voi Blurtyssäkin "free user" muuttaa tekstin kokoa jne. tämä: http://www.livejournal.com/tools/memories.bml?user=howto  on aika kätevä, siellä kerrotaan paljon asioita.
Minulla on Blurtyssä kaksi journalia, suomeksi (nimellä melancolique) ja englanniksi (nimellä cruciverus. se on friends only). Ja livejournalissa olen molkojainen (tosin sitä journalia päivitän tosi harvoin).
Blurtyn rajoitukset on tyhmiä. Mie voin tuohon englanninkieliseen journaliini lisätä ystäviä vaikka kuinka paljon, kun hankin sen ennen huhtikuuta, joskus niitä aikoja blurtyssä muutettiin jotain juttuja niin, että äkkiä käyttäjät ovatkin "free usereita" eikä "early adopter" niin kuin ennen. Jos on "early adopter" niin saa enemmän ominaisuuksia (esim enemmän käyttäjäkuvia). Kaipa nekin sitten yrittää rajoittaa käyttäjämääriä?..

Niin ja ajattelin liittyä vuotis-yhteisöön Blurtyssa.