Kirjoittaja Aihe: Ikuisuusprojektit  (Luettu 9459 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Ikuisuusprojektit
« Vastaus #50 : Heinäkuu 05, 2009, 18:27:00 »
Kaulaliina. Joskus pari vuotta sitten aloin neuloa talvella itselleni kaulahuivia, muttei se tunnu edistyvän yhtään. Sillä on tällä hetkellä pituutta noin 30cm. Jotenkin minä en enää vaan jaksa alkaa neulomaan tai mitään. En itse asiassa tiedäkään, minne kaapinperälle se on tällä hetkellä piilotettu.

Moniosaiset ficit/originaalit. Tuntuu, etten saa niitä ikinä valmiiksi, moniosaisia ficcejä on tällä hetkellä kesken kolme, kahdesta niistä ei ole edes ensimmäinen luku ihan valmis, ja kolmatta en vaan enää jaksa kirjoittaa, olen kai kasvanut ohi kelmificeistä :D Ja sitten olen ikuisuuksia suunnitellut sellaisen tapahtumapaikaltaan noin keskiaikaan sijoittuvaa vampyyrihötäkkää, mutta sekään ei ole edennyt suunnittelua pidemmälle. Kyllä minä joskus vielä inspaannut ja aloitan sen. Toinen originaali, siitä on prologi valmiina ja ensimmäinen luku melkein kokonaan. Siihen minulla kyllä on innostusta kirjoittaa, mutta vähän ärsyttää vaan se, että se tuntuu etenevän vähän liian nopeasti.

Kitaran tai basson soitto. Minulla olisi hyvät mahdollisuudet molempiin, meillä on kotona monta kitaraa ja yksi basso, mutten minä oikein jaksa vaan aloittaa. Joskus minä vähän innostun, muttei se kauaa kestä. Minulla ei vaan riitä kärsivällisyyttä siihen...
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Poissa lullaby

• Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornMagic6297
« Vastaus #51 : Heinäkuu 08, 2009, 16:15:32 »
Ikuisuusprojektit ovat hyvinkin tuttu asia minulle, sillä osaan olla toisinaan hyvinkin saamaton.

Ensimmäisenä tulevat mieleen ainakin kitaran ja basson soitto. Omistan sekä sähkökitaran että basson, mutta soittaminen on siltikin jäänyt hyvin vähiin viime aikoina. En ole ikinä ollut kovinkaan musikaalinen ihminen, mutta joskus muutamia vuosia sitten ajattelin, että toiveajattelulla ja kovalla harjoittelulla muuntautuisin huippumusiikoksi. Niin ei nyt sitten käynyt. : D Joskus 13-vuotiaana soitin hyvinkin ahkerasti, harjoittelin otteita ja soittelin helppoja biisejä. Nykyään en varmaan muista enää kuin vain muutaman otteen, ja joku Smoke in the water saattaisi mennä hetken miettimisen jälkeen, mutta muuten en osaa yhtään mitään. : D Bassolla osaan soittaa hieman paremmin, mutta on sekin muuttunut aika jäykähköksi toiminnaksi.

Haluaisin myöskin saada joskus aikaiseksi edes yhden ficin! Pienenä kirjoittelin hyvinkin paljon erilaisia tarinoita ja novelleja, mutta nykyään en saavuta inspiraatiota sitten millään. Yläasteella tuli tietenkin muutama kirjoitelma väsättyä opettajalle, ja oli ihan tyytyväinen niihin, mutta mitään pidempää tekstiä tuskin saisin aikaiseksi ilman tuskaa ja kyyneliä. Olen melko hyvä kirjoittaja (IMO : D), mutta arastelen silti laittaa tekstejäni muiden luettavaksi. Jos saisin ihan totaalista murskapalautetta, niin silloin varmaan masentuisin ja lopettaisin kirjoittamisen kokonaan.

Mitäs muuta. No, tämä nyt ei ole ainakaan vielä kerennyt muodostua ihan kirjaimellisesti ikuisuusprojektiksi, mutta voisin olla vähän ahkerampikin. Haluaisin ruveta vegaaniksi mahdollisimman pian. Olen nyt ollut kasvissyöjä joulukuusta asti, eli siis seitsemän kuukautta. Siispä olen jo melko hyvin ehtinyt totuttautua kasvisruokavalioon. En kyllä nytkään käytä maitotuotteita ja kananmunia paljoakaan, ainoastaan kun on pakko. Mutta olisi se silti hyvä alkaa jo vegaaniksi.

Ja kaikkein vaikein ja pitkäkestoisin ikuisuusprojekti on varmaankin se, että oppisin olemaan itsevarmempi ja elämään itseni kanssa sopusoinnussa. Henkinen tasapaino olisi ihan mukava juttu saavuttaa. : D

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #52 : Marraskuu 29, 2009, 19:17:07 »
Ikuisuusprojektit - ah, mikä ikuisesti selkäpiitäni karmiva sana. Olen kuitenkin tarrautunut tämän käsitteen tuomiin tuskaisiin hetkiin, kun projektin aloitettuani en tahdo saada sitä millään valmiiksi syystä tai toisesta.

Minä aloitin pari vuotta sitten neulomaan tilkkutäkkiä ylijäämälangoista (joista ei mitään suurta saisi aikaiseksi) ajatuksena, että siitä saisin opiskeluajoilleni kivan sängynpäällisen. No, haaveeksi jäi koko juttu: innostus laski kun olin saanut aikaiseksi pienistä paloista jonkin 30cmx30cm palan.

Toinen mainitsemisen arvoinen asia on yhden mustan topin tuunaus. Tälle kävi niin onnellisesti, että pari nappia sain ommeltua kiinni sekä laitettua toisen hihan, kunnes ompelukoneesta katkesi neula ja työ tyssäsi siihen.

Suuria ongelmia siis ikuisuusprojektien rintamalla :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:08:06 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Marraskuu 29, 2009, 19:31:48 »
 Liian tuttua. Täällä ruudun takana ollaan aika aikaansaamattomia.
 Kirjoitan paljon, mutten ole melkein ikinä saanut mitään kovin pitkää valmiiksi. Huohhhhh... Aloitan innoissani, kirjoitan kerralla muutaman sivun ja sitten häivyn. Seuraavana päivänä otan kirjani uudelleen esiin ja kirjoitan vähän. Sen jälkeen unohdan kaiken, jos otan kirjani esiin, ja yritän kirjoittaa, muutaman sanan jälkeen työnnän sen taas pois.
 Kerran aloin kutoa kaulaliinaa, mutta eihän siitä mitään tullut. Sain siihen muutaman kerroksen ja sen jälkeen en enää jaksanut jatkaa. Jos yritin, työnsin sen aina muutaman minuutin kuluttua pois.
 Äh, tätä viestiäkään ei enää jaksaisi jatkaa. Täten lopetan tämän viestin kirjoittamisen, jottei tästäkin tule uutta ikuisuusprojektia. Olisi näitä varmasti ollut muitakin.

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #54 : Marraskuu 29, 2009, 19:54:39 »
Vooi, minä olen mestari näissä :D
 No niin, ensiksikin, olen nyt tehnyt... kolme vuotta sängynpeittoa (virkaten) ja sitä on nyt sellaisen tyynynpäällisen kokoinen tilkku.
Viime talvena ryhdyin kutomaan kaulahuivia, innostusta kesti pari päivää, "kaulahuivi" on vieläkin pannulapun kokoinen.
 Yhtä paitaa olen tuunannut (pienentänyt) nyt jo kesästä asti... Nyt se on maannut jo pari kuukautta vaatekaapissa liian isona vieläkin.
Aloitin pari vuotta sitten kirjoittamaan tarinaa, 3 sivua sain, sitten lopahti. Mutta minulla on vieläkin ne Wordilla :)...
 Sitten, löysin viime keväänä Midnight Sunin (Stephenie Meyerin) 6 ensimmäistä lukua netistä (englanniksi tietysti) ja rupesin niitä sitten kääntämään. Noo, kaksi sivua sain käännettyä...
 Ja sitten se kitaran soitto. Vuosi sitten sain päähäni opetella kitaran perussoinnut kun kerta ne olivat yhdellä paperilla (ja isällä kitara). Ush, kuukauden niitä treenasin, enkä muista vieläkään yhtään.
 Sitten tietysti seinätarrojen laitto. Ostin Ikeasta "seinätarroja", jotain köynnöksiä joita siis liimataan seinään. Kuukausi sitten laitoin pari köynnöstä, sitten väsähdin ja nyt on lipastonlaatikossa vielä 10 köynnöstä odottamassa.
 Siivoaminen on myös yksi ikuisuusprojekti, kaappini, piironkini ja lipastoni ovat nyt olleet... aika monta vuotta siivoamatta.
 Juuh, olisi noita enemmänkin jos jaksaisi oikein miettiä...
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #55 : Tammikuu 18, 2010, 09:46:04 »
Minulla tulee silloin tällöin ikuisuusprojektina kutominen. Aloitan esimerkiksi villasukat, teen niitä innoissani jonkin kuukauden mutta sitten tylsistyn ja se unohtuu. Vaikka enää en edes aloita mitään, koska tiedän etten jaksa tehdä niitä loppuun ja jos jaksan, ei jälki miellytä minua.
Toinen ikuisuusprojekti ovat kaikki tarinani. Olen saanut koko elämäni aikana tasan yhden tarinan valmiiksi, ja senkin joskus kolmannella.. :''D Joten se ei ole mitenkään julkaisukelpoinen. Yhden tarinani suhteen olen auttamattomasti jumissa, yli vuoden tauko sen suhteen, en ole kuin hieman editointia voinut siihen tehdä. Masennus iskee, ja nykyäänkin kun olen huomannut sen olevan niin täynnä fantasiakliseitä, etten saa sitä vain kirjoitetuksi. Eikä juonenkaan muokkaaminen auta, menisi koko idea sen siliän tien pois. >.<
Kolmas ikuisuusprojekti minulla on myös huoneeni perinpohjainen järjestäminen. Sitä en ole edes aloittanut, mutta sellainen olisi ajatuksissa vaikken sitä koskaan saa tehtyä. Aina niille pöydille vain kasaantuu siivousinnon lannistuttavat kasat papereita ja kirjoja..
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #56 : Lokakuu 24, 2015, 23:54:30 »
Kaksi ikuisuusprokkista on kesken, joista toista en varmaan sa ikinä valmiiksi

Elokuva-arvostelut: Kirjoitin näitä pitkään ihan vain omaksi huvikseni. Sitten sain idean julkaista niitä blogissani, Ei siinä mitään, kiva että muutkin saa lukea niitä. Nyt on vaan iskneyt paine. Sellainen paine, että haluaisin kirjoittaa jokaikisestä katsomastani elokuvasta, mutta se on täysin mahdotonta. Katson elokuvia ihan liikaa, siihen määrään verrattuna mitä jaksan arvostelujani kirjoittaa. Tänäänkin on jo neljäs elokuva pyörimässä, suurin osa kyllä sellaisa mitä olen aiemmin nähnyt, mutta kuitenkin. Nyt luon itselleni sitä painetta, että pitäisi kirjoittaa tästä ja tästä, mikä on ihaan turhaa. Ei kukaan minua siihen pakkota ja niiden kirjoittamisen syy on alunperinkin ollut hauskanpito, tulkinta ja keskittyminen katsomiseeni, parhaimmillaan jopa uutta näkökulmaa antava. Koitna pyrkiä tästä paineesta pois, sillä seuraan niin paljon elokuvia, etten ikimaailmassa ehdi kirjoittamaan niistä kaikista. tavallaan tämän on tarkoitus pysyäkkin ikuisuusprojektina, mutten kait sitä ole vilä saanut päässäni jäseneltyä siksi.

Tarinat: Tarkemmin sanottuna sarja tarinoita, jotka haluaisin koota lastenkirjaksi ja julkaista. En ikinä saa aiakiseksi puhtaaksikirjoittamista ja silloin kun saan, niin uutta tekstiä vuoltaa niin kovaa ulos että eskityn taasen siihen. Tämä on sellainen projeksi joka okeasti tarvitsisi deadlinen että sen saa valmiiksi. Ehkä semmonen tapahtuukin, sillä tälle tekstille minulla on suuria suunitelmia.

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
« Vastaus #57 : Lokakuu 25, 2015, 07:36:31 »
Topik on ollut täällä rapiat kymmenen vuotta. Olisi kiva kuulla, jos joku on mahdollisesti saanut jonkin täällä mainitsemansa ikuisuusprojektin tässä ajassa loppuun saakka!

Itse voin sanoa, että samaistun syvästi moniin topikkiin kirjoittaneisiin ja arvelen, että jos olisin itse kirjoittanut tänne kymmenen vuotta sitten, voisin copypasteta 10 saman viestin uudelleen - koska mitään muutosta ei olisi tapahtunut. Mahdollisesti pari uutta projektia olisi tarttunut matkaan...
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
« Vastaus #58 : Tammikuu 17, 2016, 10:46:14 »
DeviantArt-sivuni on kuollut, kuten bloginikin... Tuntuu ettei saa ikinä mitään aikaiseksi. Nyt on tuhat prologia kesken ja neulottava patalappu, muutama tuunattava vaatekappale lojuu kaapissa. Kuullokkeet odottaa korjausta ja sitä, että ostan liimaa. Niiden lisäksi kouluprojekti, läksyt ja kokeisiin lukeminen. Kirjahylly on täynnä kirjoja ja leffoja, jotka täytyis katsoa läpi. Aioin vielä lukea Tarun sormusten herrasta! (Joskus...)
  Mun ei edes oo pakko tehdä näitä kaikkia, mutta jotenkin onnistun itseäni aina painostamaan. Nytkin oon täällä luettelemassa mun ikuisuusprojekteja enkä tekemässä niitä valmiiksi. XD
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Tammikuu 17, 2016, 11:54:19 »
Oma tarina.  Nii siis sen suunnitteluhan on kestänyt jo yli 10 vuotta. Idea ollut valmiina, mut nii se kaikki on kaatunu niitten hahmojen suunnitteluun, ehkä mä vielä joskus jossain välissä ehdin sitten suunnitella ne hahmot ja kirjottaa sen tarinani :D.
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥