Kirjoittaja Aihe: Saksikäsi Edward  (Luettu 8376 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

willy

• Ankeuttaja
Saksikäsi Edward
« Vastaus #50 : Marraskuu 05, 2005, 15:24:16 »
Teksti voi spoilata.

Elokuva oli ihana. Katsoin tuon joskus kaverilla.
Kaverini sanoi, että loppu oli tyhmä, koska Edward jäi yksin sinne kartanoonsa, minusta se oli juuri hyvä, ei kaiken tarvitse päättyä aina 'onnellisesti'.
Koko elokuva oli ihana, Burtonin parhaita.

No, ajattelin esin, kun se Edward tuli elokuvan alussa sieltä varjoista, että vähän oudon näköinen. Mutta myöhemmin tykästyin siihen niin että ^o^ Omalla tavallaan suloinen. Ja myös mielenkiintoinen hahmo.

Johnny Deppin ehkä parhain roolisuoritus, näytteli Edwardia erittäin hyvin.

cadogan

• Ankeuttaja
Saksikäsi Edward
« Vastaus #51 : Marraskuu 20, 2005, 20:03:05 »
Elokuva oli aivan ihana! Sen satumaisuus on niin ihanaa.
Se oli koskettava ja itkin lopussa. Edward joutui yksin jäämään linnaan tekemään jää veistoksia.. *snif*

En kyllä osaisi kuvitella parempaa lopetusta!
Se oli niin hurjan kaunista!

Johnny Depp loisti roolissaan. Parempaa näyttelijää saisi hakea!

Paras elokuva ikinä! ♥

Marizki

• Ankeuttaja
Saksikäsi Edward
« Vastaus #52 : Marraskuu 20, 2005, 20:38:32 »
Todella ihastuttava elokuva, katsoin sen ensimmäisen kerran, kun se tuli hiljattain maikkarilta. ^^;

Ei siinä mitään, Johnny Depp osaa kyllä tehdä monenlaisia rooleja ja minusta Edwardin rooli on yksi hänen parhaimmista. Minusta elokuvan juoni on hyvin keksitty ja Tim Burton teki siitä ihanan. Vaikka elokuva oli surullinen oli se myös jossain kohdissa hauska. Nauroin ainakin kunnolla sille "Hän vei minut takahuoneeseen ja riisui vaatteensa"-kohdalle, (En muista aivan sanatarkasti menikö se noin, mutta sinne päin) samoin kuin sille herneiden syönti yritykselle.

Muutenkin Saksikäsi Edward on yksi niistä harvoista elokuvista, jotka ovat saaneet minut itkemään, se on vaan jotenkin niin liikuttava, mutta samalla hauska. :) Omituista. Me katsomme elokuvan ensi viikolla englannin valinnaistunnilla, saa nähdä pystynkö olemaan pillittämättä.

Drucella

• Ankeuttaja
Vs: Saksikäsi Edward
« Vastaus #53 : Maaliskuu 29, 2007, 17:59:54 »
[Viesti saattaa spoilata]

Saksikäsi Edward oli ensimmäinen elokuva, joka sai minut ulvomaan surusta. Se on niin surullinen, että kun viimeisen kerran kuulin elokuvan tulevan TV:stä, vannoin, etten katsoisi sitä. Katsoinpa kumminkin ja itkin taas. Voih, se on niin murheellinen ja samaan aikaan ihku. Ja Danny Elfman on tehnyt siihen niin vaikuttavan musiikin, sekin saa jo kyyneleet silmiin...

Elokuvasta muuten pidän, mutta minulle tuli urpo olo silloin, kun kaikki pitivät Edwardista ja antoivat tämän leikellä hiuksiaan ja muuta. Se oli jotenkin niin ärsyttävää. Ne talot oli jotenkin huvittavia, tai se koko kylä. Kaikki talot samanlaisia, paitsi ne ovat eri(ällön)värisiä. Kaikki on samanlaisia, ja sitten Edward on sellainen kummajainen.

Koskettavimmat kohdat ovat kun Edwardin "Isän" näytettiin kuolevan, ja se loppu, kun sanotaan: "Joskus vieläkin tanssin lumisateessa" tai vastaavaa. Nyyh.

Ääh, tykkään ja en tykkää. Ehkä kuitenkin enemmän tykkään.

Poissa Lansu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #54 : Kesäkuu 06, 2007, 22:40:35 »
Seksikäs Edward niinkun minä luen _AINA_. Olen leffan pari kertaa kai nähnyt ja onhan se aika liikuttava :). Minusta myös se Edward on aika karmivan näköinen :o. Tai.. no, omalla tavallaan kaunis. Saksikäseineen..

Siis, ihan kiva, vaikken siitä paljoa muistakkaan, voisi taas joskus tulla telkkarista niin ehkä osaisin jotain sanoakin..

Bruise Pristine

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Kesäkuu 21, 2007, 14:15:29 »
Ihanaihanaihana. <3 Yksi parhaista elokuvista. Edward on suloinen. Aaws. Säälittää Edwardin kohtalo. Siitä ja Kimistä olisi tullut ihana pari. Johnny Deppin parhain tai toisiksi parhain elokuvarooli mielestäni. (En osaa päättää tykkäänkö Edwardista vai Jack Sparrow'sta enemmän.) Winona Ryder tekee myös kelpo roolisuorituksen Kiminä. Hän oli kyllä todella nätti. Ne talot vaan ärsyttää, hirmu luonnottomia, mutta se varmaan oli tarkoituskin. Edwardin tekemät pensaat oli ihania kanssa. Itken aina kun katson Saksikäsi Edwardin. Surullinen. ;_;

Phoebe

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Kesäkuu 28, 2007, 01:17:58 »
Ihana leffa. Omistan tän dvd:llä, ja tää on yks parhaista elokuvista mitä oon nähnyt. :)
Aika surullinen jossain kohdissa, mutta silti niin ihana. <3
Johnny on mahtava tässä, samoin kuin Winona.
Talojen värit kieltämättä häiritsee vähän.

Slysann

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Kesäkuu 28, 2007, 13:38:42 »
On nähty ja moneen kertaan!

Johnny Depp on (taas) niin ihana ja mahtava roolissaan.
Joissain kohdissa Deppin ilmeet ovat niin ihania ja "koiranpentuilmeitä", että väkisin tulee vedet silmiin. :')

Olen katsonut elokuvan moneen kertaan, muttei se ala ollenkaan kyllästyttää. Päinvastoin. Sen haluaa aina katsoa uudestaan. Vähän sama juttu kun Pottereissa. ;)

Loistava elokuva tuo kyllä on. Yksi Deppin parhaimmista.

Poissa Founa

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Kesäkuu 28, 2007, 16:57:49 »
Muistelin, että olisin jo vastannut tähän ketjuun, mutta ilmeisesti en ollutkaan. o_O

Taisi olla ensimmäinen Johnny Deppin leffa jonka näin, ellei se sitten ollut Pieni Suklaapuoti.. no kuitenkin. Olin muistaakseni aika pieni silloin ja näin sen kaverilla. Olisinko ollut 9 vuotta? Pidin siitä silloin ihan kamalasti, koska se oli mielestäni jotenkin niin erilainen, kuin muut näkemäni leffat. Ja surullinen. Taisin kuitenkin unohtaa koko elokuvan, kunnes se tuli televisiosta joskus parin vuoden päästä tuosta. Muistin heti nimestä, mikä leffa oli kyseessä ja katsoin sen. Pidin siitä ehkä vielä enemmänkin kuin viimeksi, koska tajusin sitä paremmin vähän vanhempana. Nykyään olen nähnyt sen jo moooonta kertaa ja tykkään siitä joka kerta yhtä paljon. Omistan nykyään sen myös DVD :nä.

Saksikäsi Edwardiin on saatu ujutettua myös huumoria mukaan, vaikka se onkin niin surullinen elokuva. Rakastan myös sitä musiikkia. Johnny Depp on nykyään yksi lempinäyttelijöistäni (tai no oikeastaan se kaikista paras johtuen monista hienoista roolisuorituksista) ja Edwardin roolissa hän on taas kerran onnistunut loistavasti.
i am my own life, own harm

Lotus

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Kesäkuu 30, 2007, 00:30:08 »
Deppin uskomaton roolisuoritus koskettaa vielä tänäänkin. Tuo elokuva on vailla vertaansa. Myönnän pitäväni (kapteeni) Sparrowista himpun verran enemmän kuin Edwardista.

Hieno elokuva.

Poissa Cameron

• Yövaeltaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Marraskuu 12, 2007, 17:56:54 »
Ah. Elokuva joka sai minut itkemään vain sen kauneuden tähden pitkästä aikaa.
Itse asiassa tällä elokuvalla oli sellainen tarina, että olin stockmannin viime vuoden joulualennusmyynneissä ja käteen sattui elokuva, jonka kannessa luki Johnny Depp ja vieressä alennuslappu 4.90€. Eihän sitä voinut jättää sinne hyllyyn. Ja katsoin sen sitten yhtenä joulupäivän iltana ja itkin. Se oli vaan aivan ihana. Roolisuoritukset ja juoni olivat yhdessä aivan mahtavat:)
Neigen kuolettavan hurmaava Athene
MacWolf --> Cameron
"Jos sinulla ei ole tarinaa kerrottavanasi, sinulla ei ole mitään."

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #61 : Marraskuu 14, 2007, 16:29:54 »
Ihanan hellyyttävä elokuva. Edward on jotenkin niin suloinen. Hänen menneisyytensä on aika... mielenkiintoinen. Mitäs sille "isukille" kävi, ennen kuin sai ne kädet valmiiksi? En muista. Siis muistan kyllä, että hän kuoli, mutta miksi?

Depp on kyllä ollut loistava valinta näyttelijäksi. Hän on niin loistava näyttelijä, kun pystyy olemaan niin erilainen erilaisissa rooleissa. Toki osansa tekevät kaikki maskeeraaja tyypit, mutta Depp vain saa hahmosta niin elävän [/off] Hän siis on mielestäni loistava valinta.

Pitäisi jostain metsästää se dvd:lle. Kun ei ole vielä tullut hankittua. Ja ehdottomasti pitäisi katsoa uudestaan.

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Kirikaze

• Vuotislainen
« Vastaus #62 : Marraskuu 21, 2007, 19:59:06 »
Voi että, ihana elokuva! Näin sen ensimmäistä kertaa ala-asteella, jolloin en paljoa jaksanut sitä seurata, mutta sitten kun muutama vuosi sitten näin uudelleen, tykkäsin tosi paljon. Johnny Depp ja Winona Ryder olivat mielestäni loistavia valintoja rooleihin. En osaa ajatella ko. elokuvaa ilman heitä, koska Saksikäsi-Edward = Winona ja Johnny.
"Jesus Christ!"
"Jesus Christ? Stop me if you heard this one: Jesus Christ walks into a hotel." ~Funboy ja Eric Draven, The Crow~

Poissa Apila

• Luonnonlapsi
  • Vuotislainen
  • I can touch the colors around me
  • Pottermore: SeerMist9376
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #63 : Joulukuu 18, 2007, 09:30:49 »
Johnny Depp teki loistavan työn tässä elokuvassa! Elokuva oli todella hellyyttävä ja koskettava. Elokuvan näin joskus kahdeksan vuotiaana. Ihastuin elokuvaan totaalisesti, olen nimittäin täysi Johnny Depp- fani! XD
"Älä sääli kuolleita, Harry. Sääli eläviä, ja varsinkin niitä, jotka elävät ilman rakkautta"

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #64 : Joulukuu 20, 2007, 18:14:21 »
Lainaus käyttäjältä:  Xanie
Siis muistan kyllä, että hän kuoli, mutta miksi?
Ajattelen itse, että hän sai sydänkohtauksen, ja kuoli siihen.

Saksikäsi- Edward on ihana elokuva. En muistanut ollenkaan, että se on niin surullinen, kun katsoimme sen koulussa viime viikolla. Loppu alkoi jo itkettää. Todella omaperäinen juoni, siitä plussaa. Lisäksi Edwardin hahmo oli hellyyttävä, ja Edward oli niin surullisen näköinen... Yhyy.

Johnny Depp on mitä mainion tähän rooliin. Hän on yksi lempinäyttelijöistäni, niin silloin joskus, kun näin leffan ensikertaa telkkarista, ajattelin, että tämä täytyy katsoa, olin kuullut vaan hyvää siitä, ja lisäksi Johnnyn takia. (Kun nyt ajattelen, että Edwardia esittänyt mies on myös Willi Vonkka ja Jack Sparrow, olen ihmeissäni :DD) Johnny sai hahmoon tuotua salaperäisyyttä, koskettavuutta, ja herkkyyttä. Oikea mies Edwardiksi.

Lavasteineen, juonineen, ja näyttelijöineen hieno elokuva. Suosittelen lämpimästi.
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Cocsmo

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Tammikuu 15, 2008, 19:58:49 »
Yksi suosikki leffoistani, kerrassaan mainio.

Edward on hellyyttävä hahmo, häntä kohtaan ei voi olla tuntematta sympatiaa. Depp taas oli loistava valinta rooliin.
Eniten rakastan leffan lavasteita ja värimaailmaa;Suburbian täydellisesti hoidettuja, "yli-vihreitä" nurmia, sen asukkaiden riemukkaan värisiä asuja ja tottakai myös sitä synkempääkin puolta, keksijän linnaa jne. Monet tässäkin topicissa valittivat, että naapuruston talot ovat kamalan värisiä ja toistensa kopioita, mutta minusta se on vain hauskaa. Suburbia on naurettavankin täydellinen jenkki-unelma, tulee aina huvittunut olo katsoessa sitä.

Ensimmäistä kertaa näin Saksikäden monta vuotta sitten telkkarista, mutten muista kuitenkaan innostuneeni siitä hirveästi, koska olin niin pieni. Pari vuotta myöhemmin näin elokuvan uudelleen ja olin myyty: metsästin sitä kuumeisesti kaupoissa ja kirppareilla, mutta vasta kaksi vuotta sitten löysin DVD:n alekorista ja ostin sen.

Onyksi

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Maaliskuu 09, 2008, 20:31:13 »
Rakastan Tim Burtonin elokuvia, ja Saksikäsi Edward on niistä suosikkini.
Muistan, kun vuosi sitten telkkarista tuli Saksikäsi Edward. Näin sen silloin ensimmäistä kertaa. Istuin koko elokuvan ajan hievahtamatta sohvalla enkä liikkunut minnekkään edes mainoskatkolla. Meinasin purskahtaa itkuun monta kertaa elokuvan aikana, mutta en viitsinyt, sillä koko perheeni katsoi siinä vieressäni elokuvaa, ja pidin nolona sitä, että itkisin muiden silmien alla. Elokuvan loputtua minulla oli jotenkin epätodellinen olo ja olin koko loppuillan hiljaa.
Edward on ihanan sympaattinen ja kömpelö saksiensa kanssa, mutta tekee aivan uskomattoman hienoja pensas- ja jääpatsaita. Hän saapuu synkästä linnastaan pastelliväriseen talokortteliin ja joutuu heti juoruilevien rouvien hyökkäyksen kohteeksi. Säälin Edwardia, koska häntä kohdeltiin kaltoin ja käytettiin hyväksi käsiensä takia.
En voi sietää Kimin poikaystävää elokuvassa, onneksi Kim jätti hänet.
Se oli aivan ihana kohta jossa Kim sanoi : "Halaa minua:"
Ja Edward katsoo saksiaan ja sanoo hetken kuluttua : "En pysty."
Sitten Kim kuitenkin kietoo Edwardin kädet ympärilleen.
Minä todellakin meinasin purskahtaa itkuun.
Pidin myös elokuvan lopusta ja siitä että Kim tietää Edwardin yhä olevan linnassa ja tahtoo tämän muistavan hänet nuorena. Nyyh.

Johnny Deppin paras näyttelijäsuoritus IKINÄ. Muuta ei voi sanoa.

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #67 : Maaliskuu 22, 2008, 19:08:45 »
Ah, varmaan koskettavin elokuva minkä olen ikinä nähnyt. Edward hahmona on vain niin herttainen, ja hänen tarinansa on niin - yyh. Rakastan Tim Burtonin elokuvia, mutta Saksikäsi Edward on varmaan kaikista paras. Jos nyt katsoisin sen ihan yksin, itkisin varsin vuolaasti. Olen katsonut sen aikaisemmin vain ystävien ja perheen kanssa, enkä yleensä heidän - varsinkaan perheen - seurassa katsele elokuvia niin tunteella. Mutta on aivan ihana elokuva, joka tulee olemaan lempparini piitkään.

Vyazinikov

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Huhtikuu 14, 2008, 20:42:07 »
Surkein leffa minkä oon ikinä nähny. meni 2h elämästä täysin hukkaan. ei jostain syystä olllu mun leffa. En vaan ymmärtäny sitä.

Poissa Kafee

• Kahvikuppi
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Huhtikuu 17, 2008, 21:19:28 »
Saksikäsi Edward on yksi suosikki elokuvistani.siinä on hyvä ja kaunis tarina ja Johnny Depp.
En kyllästy ikinä elokuvan katsomiseen.Aluksi lainasin sen aina kirjastosta, mutta ostin sen karhu kaupasta(Veljekset keskiseltä. Karhu kauppa vaan on jäänyt jotenkin käyttöön, serkkuni sitä jankuttavat.)
Olen tyytyväinen siihen että ostin sen.
Muumilimu 1,5 litran pulloihin! Kannatta käydä osallistuun...

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #70 : Heinäkuu 17, 2010, 23:38:29 »
//btw, mikä tän ikäraja on, kun mä muistelisin että se olis ollu k-15 ? miksi ihmeessä niin korkea ? :o

K11 mun mielestä, ainakin mun dvd:ssä lukee niin...

Mutta elokuvaan. Tämä on niiiin ihana elokuva, yksi harvoista sellaisista elokuvista jotka saavat minut päästämään pari kyyneltä. Tykkään tästä silti, vaikka se onkin hieman surullinen. (yleensä en kauheasti välitä mistään yhyy-elokuvista...) Edward on niin ylisuloinen ja kaikkea mahdollista. :D Tästä kyllä löytyy surullisuuden lisäksi myös hauskoja kohtia, joka on tietenkin hyvä asia. Tästä ei oikeasti voi olla pitämättäää. <3

Muutkin katsomani Tim Burtonin elokuvat ovat olleet tosi hyviä, mutta tämä on varmaan niistä paras. Niin kaunis elokuva. Ympäristö ja ihmiset. Kaikkiiiii.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #71 : Heinäkuu 22, 2010, 08:33:56 »
Vaikka katsoin Saksikäsi Edwardin vasta hmm... Toissapäivänä, se tuli heti yhdeksi lempielokuvakseni. Tosin olen ajatellut jo pitkään, katsovani sen "joskus" kun vain DVDn löydän.
Tarina on kaunis, ja hahmot koskettavia ja omalaatuisia. Minä sisäistyin tarinaan täysin. Melkein itkin [mikä on aika harvinaista] sillä vaikka leffa onkin aika vanha [nojaa, ei ehkä kuitenkaan kovin vanha], se on niin upea. Edwardin pensaat ja jääveistokset olivat nekin niin uskomattoman kauniita, että!
Minusta hauskoja kohtia olivat esimerkiksi se, kun Edward rikkoi vesisängyn, ja leikkasi niiden koirien karvoja.

Edward on hiukan surullinen hahmo, mutta silti niin... hieno? :) Pidin niin kovasti Edwardin kävelytyylistä joka siis oli hiukan tälläinen.. no robottimainen. [Ja muutenkin Johnny Deppin kävelytyylit melkein joka elokuvassa :3 ] Tästä hahmosta on vaikea kirjoittaa oikein mitään, joska se on minusta niin täydellinen. Tai ei täydellinen, vaan jotenkin omalaatuinen ja mielenkiintoinen. Tim Burton ja Johnny Depp hoitivat hommansa kunnialla loppuun! [++ tietysti myös muu työryhmä ^^]

Itse etsin varsinaisesti DVDtä vain pari viikkoa. Kirpputoreilta kävin katsomassa, kun vodeovuokraamossa sanotiin että "Ei ole. On varmaan niin vanha leffa, että on levy hajonnut" Keskiseltä sitten löytyi 3,95€.

Jäi vaivaamaan, että onko Edward kokonaan robotti, vai puolirobotti? Tarkoitan, että kun sillä on sydän ja kaikki, niin ovatko ne oikeat, vai keinotekoiset? Ja kun kaverit meinasivat etteivät robotit nuku. Eli sittenhän Edward vain makasi valveilla kaiket yöt.. Ja mistä se keksijä sai Edwardille sydämmen ja kaikki, jos nyt olisivat "aidot", hui :O

Elokuva on muuten K11
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2012, 20:01:45 kirjoittanut Samiwais »
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa augustiina

• kohtalonviivan tulkitsija
  • Vuotislainen
  • auguurin nauru
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #72 : Kesäkuu 09, 2011, 22:55:20 »
Sain vasta vähän aikaa sitten tämän katsotuksi, vaikka olinkin jo kauan ajatellut katsovani. Elokuva oli todella hyvä. Varmasti yksi parhaimmista, mitä olen katsonut, koska juoni oli hyvä, ja yksityiskohtiakin oli jaksettu lisätä juuri sopivasti. Varsinkin nämä koirien trimmaukset ja TV-haastattelu oli kiva lisä. Komedian hippuset tekivät elkouvasta entistä nautittavamman. Lisäksi elokuva, varsinkin sen loppu, oli koskettava.

Edward itsessään oli loistava hahmo; hyväsydäminen ja kohtelias. Johnny Depp oli varmasti oikea valinta rooliin. Winona Ryder ja Dianne Wiest hoitivat myös hommansa erityisen hyvin ja niin kyllä itseasiassa kaikki muutkin. Kokonaisuudessaan elokuva oli loistavaa työtä Burtonilta.
Sen jälkeen helpottaa
Kun kädet irrottaa

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #73 : Kesäkuu 12, 2011, 18:49:16 »
Melkein vuoden ehti DVD hyllyssä pölyttyä ennen kuin katsoin sen eilen ensimmäistä kertaa. :> Oli kyllä niin ihana leffa, etten vähään aikaan ole vastaavaan törmännyt. Hyppäsi kepeästi lempileffojeni joukkoon.

Edwardia mielenkiintoisempaa hahmoa on vaikea löytää. Heti alusta asti se oli vain niin symppis, ettei voinut muuta kuin myötätuntoisena katsoa ja toivoa ettei kömpelyyksissään menisi kauheasti koheltamaan. Pelkäsin koko ajan, että niiden saksien kanssa käy joku pahempi accidentti. Mutta Johnny Depp oli kyllä ihan loistava roolissaan, mikä ei nyt sinäällään yllättänyt yhtään. :DD

Elokuvan alussa olin kauhean kriittinen Edwardin hahmoa kohtaan. Siis siltä kantilta, että eihän se keksijä mitenkään oikeasti sitä ollut voinut luoda. Tieteellisesti mahdotonta. n_n Aika äkkiä kuitenkin unohdin sen ja tajusin, ettei sillä ole mitään väliä. Elokuvan pääpointti kun on jossain aivan muualla.

Mutta joo, siis ehdottomasti parhaimpia leffoja mitä olen nähnyt ja Edward parhaimpia hahmoja mitä tiedän. :) Loistavaa, loistavaa.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Elokuu 28, 2012, 21:38:26 »
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan: Saksikäsi Edward tänään 21:55 Foxilla.

Suosittelen katsomista, ainakin siinä tapauksessa mikäli et ole nähnyt kyseistä elävää kuvaa ennen. :) Kyseessä on sentään Tim Burtonin ja Johnny Deppin ensimmäinen yhteistyö. Jos siis olit ajatellut viettää pimeää syysiltaa angstin vallassa, siihen voi vielä tulla muutos!