Kirjoittaja Aihe: Bändit livenä  (Luettu 25818 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Katie Bell

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« : Joulukuu 25, 2002, 20:16:27 »
// Huom!!
Tämä heti tähän alkuun, että varmasti huomaatte. Ei pelkkää nähtyjen bändien listausta, vaan vähintään keikkatunnelmia (oliko hyvä/huono ja miksi, paras ja huonoin keikkakokemus, lempibändinne livenä jne.). Mielellään voitte kertoa ajatuksianne asiasta ihan yleisestikin, tyyliin tykkäättekö livekeikoista ylipäätään ollenkaan, suositteko baari- vai festarikeikkoja, mikä keikoilla on parasta yms. - Villi Lohi

Eli luettele mitä bändejä olet nähnyt livenä ja oliko kyseinen bändi hyvä. Oliko yllättävän hyvä vai oliko pettymys,ym...

Mää oon nähnyt vain:

Mighty 44 -> Oli yllättävän hyvä vaikka en kyseisestä bändistä juurikaan perusta. Odotin paljon huononpaa.

Yö -> Oli tosi hyvä. Mää tykkäsin aivan älyttömästi.

*muokkista*

Olin viime torstaina katsomassa Gimmeliä. Meinattiin kuolla kavereitten kanssa nauruun kun teinit kirku siellä etummaisina. Olihan ne ihan hyviä laulaan, mutta Gimmel ei vaan iske muhun.  :roll:

// Ja ei sitten pelkkää bändien listausta, jooko?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2007, 16:00:02 kirjoittanut Villi Lohi »

Poissa Winky

• Vuotislainen
    • http://vinkulelut.cjb.net
Bändit livenä
« Vastaus #1 : Joulukuu 25, 2002, 20:34:35 »
Mä oon nähnyt Killerin, Rasmuksen ja Jaarli Baddingtonin ja jotain pari muuta jossain kaupas, mutta en nyt silleen muista niitä, enkä "seurannut" niitä. Mutmut...

Killer:
En ollut silloin vielä mikään fani, olin vain kuullut All I Wantin, mutta se oli niin perkeleen hyvä, että mä hommasin levyn ja se todellakin oli hyvä.

Rasmus:
Tosi hyvä myös livenä, äänet olit hyvät ja yleisö oli hulluna...

Jaarli Baddington:
Esiintyi ennen Rasmusta ja Killeriä, enkä seurannut sitä, mutta oli se aika hyvä, ei ainakaan moittimista. :)

Draco's bitch

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #2 : Joulukuu 25, 2002, 22:25:31 »
Öh, kun ei niitä muistakaan.. No minä selitän nyt sitten vain viimeisimmästä. Enhän minä voi niitä muistaa enää mitä on joskus ollut katsomassa ja mitä kaikkia on nähnyt joskus.. Jotain suomalaisia suurin osa. Ulkomaalaisiakin on.. Mutta edelleen, se viimeisin.

Murderdolls 6.10. Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä Papa Roachin kera. Keikka oli hyvä ja ainoa pettymys oli se, kun poikien piti saada soittaa 45 minuuttia, mutta he saivatkin soittaa vain puoli tuntia. JA SIITÄ MINÄ MAKSOIN 35 [+postikulut 6 €] JORNOA.
Häpeä Suomi ja suomalaiset järkkärit jotka eivät osaa järjestää. Jokatapauksessa. Keikka oli hyvin energinen hittitäyteinen. Ihmisiä mitä nyt oli joitain Murderdollsia katsomassa olivat osa ihan mukava, mutta suurin osa siinä edessä jotka näin eivät ainakaan. Toinen pettymys mikä ei johtunut siis bändistä.
Ja muutenkin. Ei jäänyt paha maku suuhun tosiaan keikan jälkeen muuten kuin sen lyhyyden takia, koska miehetkin olivat mitä mukavimpia mitä me nyt heille keikan jälkeen juttelimme.

Juliette

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #3 : Joulukuu 26, 2002, 00:10:09 »
Olen nähnyt niin monia (ravannut ties minkälaisissa konserteissa ja festareilla) mutta Nightwish on se joka jäi mieleen.

~ Tarja hymyili koko keikan ajan, näytti peukkuja ja nauroi meille kun me oltiin ihan lavan edessä ja heiluteltiin käsiä niin hullusti. Ääni kantoi tosi hyvin ja Empun matkinta vielä paremmin (ilmakitara).  

~ Emppu näytteli kivoja skitta temppuja ja nauroi jälkeen päin hirviästi kun kerroin miltä se oli näyttänyt.

~ Marco. Heitti yleisöön puolitäyden kaljatölkin julistettuaan kuinka hyvää se tekee näin kuumana kesäpäivänä (katsellen aitaa vasten liiskautuneita hysteerisiä faneja silmää iskien ja räkäisesti nauraen).

Oli tosi kuuma!
Se oli ensimmäinen Nightwishin keikka jolle menin. Yllätyin. Vaikka kappaleet ovat ns. vakavia ja melko synkkiä, keikka oli hauska. Paljon hymyileviä silmiä. Tarja oli ihan messissä mukana, ja aika meni aivan liian nopeasti. Sitä hikistä kesä päivää en kyllä koskaan unohda...

*hiipii radiolle laittaen Wishmasterin soimaan*

Poissa jenan

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Bändit livenä
« Vastaus #4 : Joulukuu 26, 2002, 00:46:43 »
Ei ole tullut hirveästi koluttua keikkoja tai konsertteja läpi.

Neljä Ruusua olen nähnyt kahdesti. Samassa paikassa molemmilla kerroilla, "tunnelma" ainakin oli katossa. Hyvin soittivat, ja laulu kulki. Ja kun musiikkikin ihan hyvää, mikäs siinä :)

Kentiä tuli käytyä katsomassa viime kuussa. En osannut paljoakaan kappaleita, mutta hyvää musiikkiahan se on ja kiva oli kuunnella ja tapella eturivin paikoista [kun sinne on päästy, ei niistä paikoista hevin luovuta!]. Ja Jocke, ah niin mahtava.. :)
Melody Club [Kentin lämppäri] oli kyllä myös mahtava, fiftaris*ithousuhirviöineen kaikkineen. :)

The Rasmusta [joo-o] on kuultu parin kappaleen verran. Jyrkin ikkunan takaa toukokuussa 2001, pari tuntia ennen livelähetystä.. Tosin enpä tuota muista kunnolla. "Hei tuolla on Molli-Olli!" Hehh.

Apulantaa en ole nähnyt, mikä harmittaa hirmusti. Kyllä senkin aika vielä koittaa.

Elentari

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #5 : Joulukuu 31, 2002, 00:28:14 »
*kuiskaa hyvin pienellä äänellä*
Backstreet Boys joskus vuonna kukkaruukku kun ne veti pari keikkaa hartwall areenalla. *nolo* Sillä hetkellä rakastin sitä, mutta en tiennytkään musiikista paljon, ja olin poppoon suuuri (luultavasti aika teiniXX-luokkaa) fani. Show oli mitä voi odottaa sen luokan poikabändiltä, massiivista ja täytyy kai myöntää että aika hienoa jopa paikoittain. Mutta jooh..

Manic Street Preachers 27.10.2002 Wanha ylioppilastalo, Helsinki.
Siitä ei sen enempää. Olisi varmasti voinut olla hienompaa, mutta taso riitti hyvin mulle. :) Pidin paaaljon.

*hipsii tiehensä, ja piloutuu sänkynsä alle bsb-tunnustuksen jälkeen*

[muoks] Oi voi. RHCP:n keikka Turussa 25.3.2003 oli aivan yli-mahtava. Se bändi osaa esiintyä livenä, ihan mielettömän hienoa oli.

[muoppendaale2]Kih. Festarikesän jälkeen lista pitenee.

Apulanta x2 (Djingis Khan oli hauska :))
Zen Café (Tykkäsin)
Nylon Beat *reps*
Don Huonot (Hyvähyvähyvä)
HIM (Hieno keikka, vaikka en sen enempää kyseisestä välitäkään)
Yö (Paah. Tästä musiikista en oikein tykkää, mutta tulipahan kuunneltua silti)
Kwan (Tykkäsin myös tästä)

Erityismaininta Scandinavian Music Groupille. Aivan mahtava. Sitä menin pääasiassa Ruisrockiin katsomaan, eikä tuottanut pettymystä. Upeat laulut kuulostivat vielä vähän paremmilta livenä kuin muuten. Antin välispiikit olivat hauskoja. Ja Joel on ihkihk. ^^
Samoin Negative täytyy mainita erikseen. Molemmilla kerroilla olivat oikein hyviä. Hienoa lavaesiintymistä, go boys. (SirChristusonmyösihkihk ^^)

Ainiin, Popkalaset joskus vuonna nakki. Mm. The Ark, oikein hienoa viihdettä.

Adnil

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #6 : Joulukuu 31, 2002, 16:26:01 »
Minä olen myös nähnyt paljon bändejä livenä,koska olen ravannut eri konserteissa jne. :)
Mutta jos niitä mieleen painuneimpia keikkoja miettii niin ehkä Kwanin keikat,tosi hyvä live bändi minusta:)
Niin ja tietysti silloin yhdeksän vuotiaana kun oli Spice Girlsien keikalla Areenalla niin se oli silloin aivan upeata,olin niin hirveä Spaissari fani:)
Kyllähän noita hyviä keikkoja löytyy paljon...:)

Mandy

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #7 : Tammikuu 01, 2003, 02:07:31 »
Brainstorm:
Latvialainen Brainstorm oli Tampereen pakkahuoneella. Se oli ihan hyvä keikka. Pidin bändistä joskus kovasti, mutta nyt kuuntelu on jäänyt vähän vähemmälle..

Apulanta, Tehosekoitin ja Tyrävyö:
Tammerfest 2001. Ihan loistava meininki. Tyrävyön esityksestä en pitänyt :/

Him, The 69 Eyes, Timo rautiainen ja trio niskalaukaus (tai jotain...):
Tammerfest 2002. Miksi minä sinne ahtauduin? En tiedä. Kamalasti ärsyttäviä saksalaisia Him-faneja oli paikalla.

Suede:
Lontoo, Shepherds bush empire 2002. Toinen rivi, meinasin ruttaantua sinne. Mutta se oli sen arvoista!

Apple

• Ankeuttaja
pro
« Vastaus #8 : Tammikuu 02, 2003, 16:26:23 »
Min asun keikoilla. Tai no siis olen töissä ollut niin monilla, että tiedän ja osaan kaikki systeemit ulkoa :)

Festareilla on siitä outoa, että bändi voi olla kuuntelemassa kaikki vaikka ei siitä oikeastaan pitäisikään. Tietyn bändin keikalla taas voi olla suhteellisen varma että kaikki fanittaa sitä bändiä tai ainakin on kiinnostuneita siitä.

En osaa sanoa kuka on mun mielestä Suomen ylivoimaisesti paras esiintyjä :) Kuka sitä edes voisi sanoa.. Joidenkin bändien keikoilla tosin on paljon parempi fiilis kun toisten, mutta vaikuttaahan siihen yleisökin huomattavasti.

Bändin pitäisi pystyä esiintymään rennosti ja tehdä jokaisesta keikasta ainutlaatuinen ja omanlainen, tavallaan sen velkaa yleisölle. Tottakai jokaisella on se tietty tyyli esiintyä, ei siitä kai loputtomiin voi erilaisuutta repiä.. Mutta siis niin.. Kaikista hauskinta on katsella, kun näkee että bändillä on keskenään hauskaa lavalla ja että ne osaa hassutella myös yleisön kanssa.

Hyviä esiintyjiä on mun mielestäni Zen Cafe, Apulanta, Yö, the Rasmus ja vaikkapa Him. Niillä on kontakti yleisöön, bändi osaa hassutella yleisön kanssa ja keskenään ja biisit toimii.  Hmm.. ja ehdottomasti huonoin on Anssi Kela.. mitäpä siitä voisi sanoa.. tylsää, ei kontaktia yleisöön ja biisitkään ei kuulosta niin hyviltä livenä.

Yksi ihanimmista konserttimuistoista, jossa olin yleisönä, oli viime syksynä Jethro Tullin konsertti Tampere-talossa. Mahtava tunnelma, kaikki oli ihan mukana ja bändillä näytti olevan mielettömän hauskaa. Mahtavat välispiikit, joille sai nauraa. Ja todellakin, ihanaa musiikkia :)

Poissa Keijuanarkisti

• Sadepisara
  • Vuotislainen
    • http://www.livejournal.com/~keijukainen
Bändit livenä
« Vastaus #9 : Tammikuu 02, 2003, 23:14:08 »
Keikat, joissa olen käynyt:

Kelly Family joskus vuonna aasi. Aivan härön fantastinen keikka, jossa oli ihan pirun hyvä meno ja meininki, mutta loppui lyhyeen, kun Paddy pyörtyi väliajalla. Keikka loppui siihen :( eikä heistä ole sen jälkeen kuulunut. Voi möhkä!

The Dubliners viime toukokuussa. 60-70-vuotiaat äijät vetää aivan fantastista irkkumusaa ihan täpöillä ja väliajalla kävivät vetämässä "Irish coffee without the coffee". Ihan järkyn hauskaa, odottelen uutta keikkaa, jonne tasan raahaan kaikki irkkumusaa epäilevät mukaan!!!

Savage Garden ja Darren Hayes. No joo. Olen fanaatikko molempien suhteen. Darren on ihan totta parempi livenä kuin levyllä.

Smashing Pumpkinsien eka ja vika Suomen keikka. Aivan fantastinen ja taisi viedä loputkin kuulostani. (Ihan totta lapset, korvatulpat OVAT hyvä asia!!!) Olin ihan ekstaasissa ja keikan jälkeen törmäsin vielä ihanaan enkeliin...

*Muoks* Voi möhkö. Olen myös ollut kaksi kertaa Bryan Adamsin ja kaksi kertaa Michael Jacksonin keikoilla. *muokS*

Useat keikat Tavastialla. Näitä on ihan liikaa. Kannattaa tuntea joku, joka on töissä Tavastialla ja sinne pääsee sisään ilmaiseksi 16-vuotiaana. Knih. 69 Eyes on livenä ihan hassu.

Zillah.
My name is Jimmy, but my friends just call me the Hideous Penguin Boy. |Faerie's Tales| yök
Cedric is my champion.

Jennytär

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #10 : Tammikuu 06, 2003, 18:21:19 »
Huum. Kunnolliset, isot konsertit joissa olen käynyt:

Rolling Stones - olin aivan lapsi siellä. Jengi oli suurin osa miehiä ja +30 vuotiaita. Olin koko keikan isäni olkapäillä [olin todellakin lapsi silloin ;)] ja yksi mieskin sanoi isälleni: "onpas tuo pieni". *reps* Se ja hyvä meininki on ainut mikä jäi mieleeni.

Janet Jackson - Muistan parhaiten sen, että odottamani laulu tuli viimeisenä. Ei erityisen hieno konsertti, kun en ollut permannolla.

Whitney Houston - Huonot paikat ja Whitnin ääni ei ollut parhaimmillaan. Yleisö oli kyllä todella fiiliksissä, mutta pilalle meni ilman permantopaikkaa.

Michael Jackson - Muistan, että paljon porukkaa ja hieno meininki.

Backstreet boys - *ylinolo* Meidän takana oli jotain 25-vuotiaita Kevin-faneja, jotka kirkui koko ajan Keviniä. Sellaista kirkumista en ole kuullut.. voi luoja!

*muistelee* Kiessus, en edes muista kaikkia :P. Mikä ihme tästä unohtui..?

Ja menossa olen katsomaan RHCP.tä ja Mark Knopfleria.

Keikkoja on eniten kerääntynyt tuon Turun Romantiikan listalle, Ruisrockissa näki myös monia bändejä. Samoin Elämä lapselle-konsertit kahtena perättäisenä vuonna.  *mainos mainos*  Jos joku sattui katsomaan viimeksi Elämä lapselle-konsertin näki minut lähikuvassa :P. Kysyin Sarah Connorilta "have you ever been in sauna".

TKTH

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #11 : Tammikuu 07, 2003, 15:04:15 »
Hetki...

Kwan:oli ehkä liian vaisu...ja laulu oli liian hiljaista(tuli ihan mieleen vanhat kellaribändit)En ole suuri Kwan fani joten ehkä ymmärätte

Daren Hays(nyt en muista oliko se noin kirjoitettu):Oli tosi hyvä vaikka en pidä ollenkaa pippelopopista.Siinä oli iskua!

Tapani Kansa:No tuota...*purskahtaa nauruun:nahkahousut*

Bomfunk mc's: Mahtava tunnelma ja hoilasin mukana vaikka en kaikkia sanoja tunnekkaan...hih..

Nigtwish:Pettymys. ei muuta voi sanoa.Tarjalla on mahtava ääni ja hän piti yleisön hyvin mukana...mutta ei iskenyt minuun.

Envy,Blue berry hill:Nuo ovat samassa koska ne ovat sellaisia teinibändejä tai siis koostuvat nuorista.Oli aika vähän porukkaa mutta musiikki oli suurimmalta osalta hyvää...

TiiNa

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #12 : Tammikuu 07, 2003, 16:09:36 »
Monta vuotta sitten, olin Spice Girlsin konsertissa. Enää en ole mikään Spaissari-fani, mutta en aio hävetä sitä, että fani olin, niin kuin monet nyt vanhempina tekevät.

Liput maksoivat aivan tajuttomasti, mutta pääsin sinne kuitenkin. Se oli kyllä sen arvoista.
Rakastin sitä konserttia. Se oli todella upea, tanssia oli, puvut olivat aivan loistavia, esiintyminen hyvää ja lauluäänetkin vielä kaiken päälle kuuluivat jotenkin sen tajuttoman metelin läpi. Show oli uskomattoman hieno. Äitini, joka oli mukana, jopa kehui sitä.

Kaikki kaverini olivat niin katellisia, kun menin sinne. Olin todella fani, ja minua vielä "kiusattiin" siitä, että pidin kaikkein eniten Geristä (ja Emmasta). Hah. Oi niitä aikoja. ;)

Juu, olen ollut ainoastaan sen jälkeen konsertissa, joka oli edellisenä vuonna, Katkolla tulevaisuus. Se oli kyllä aika hyvä. Monia esiintyjiä, kavereiden kanssa meillä oli hauskaa naureskellessa Pate Mustajärven vai mikä onkaan nahkahousuille. Heh. Hauskaa oli.

En ole kovin montaa kertaa konserteissa ollut. Sitten kun The Corrs tulee Suomeen, niin sinne vaan.

Poissa iidba

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Bändit livenä
« Vastaus #13 : Tammikuu 07, 2003, 22:55:46 »
Disco--> Huono. Tai no, tavallinen. Ne vaan seisoivat ja tietysti lauloivat.  :roll:

Killer--> Aika hyvä itse asiassa. Osaavat "eläytyä" hyvin.

David Charvet--> Omituinen rakkauslaulujen laulaja. Pidän kyllä Davidin biiseistä, mutta livenä...  :roll:

Kwan--> Tosi hyvä, etenkin Tidjân "eläytyi" hyvin. Tod.hyvä esitys oli niillä, totta tosiaan.

Shakira--> E R I T T Ä I N hyvä esitys. Ei kuulostanut olevan playbackia, mutta en ole ihan varma. En älyä miten hän pystyy heiluttamaan pehvaansa niin - varmaan joku valepehva joka liikkuu silleen itsestään?  :shock: Okei...

Minä tykkään enemmänkin katsoa telkkarista kuin live-esityksiä paikanpäällä! Telkkarissa näytetään paljon lähempää, ja saattaa kuullakin jotain hirveän kiljumisen yli.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Crysales

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #14 : Tammikuu 08, 2003, 11:22:10 »
Hmm... Ketäs siellä viime vuoden viinijuhlilla olikaan...

Anssi Kela = ihan hyvä oli. Kaikki huusivat melkein koko ajan "Milla, Milla!"

Tiktak = Surkea minun mielestä. Nähtiin jopa Petran polttavan tupakkaa niitten bussin takana, meidän partislta  :D

Nylon beat = En vain tykännyt. Joku kappale oli ihan hyvä mutta muuten en tykännyt.

Disco = Iiih! Se oli ihana! Hypittii hulluna meijän partsilla siskon kanssa  :roll:  Sit illalla katottii (sateessa) kun niiden bussi lähti...

Jari Sillanpää = Noup. Ei ollut hyvä. Jotkut mummot siinä lavan vieressä itki ja miun täti pyysi siltä nimmarin xD

Popeda tai Yö = Ihana oli sekin. Katottiin viäl kun ne lähti sieltä lavalta.

Nähtiin ja kuultiin kaikki, eikä tarvinnut edes maksaa mitään kun katottiin meidän partsilta ^^

emotions

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #15 : Maaliskuu 13, 2003, 12:54:08 »
Ah, yksi paras keikka mitä mie olen ollut todistamassa oli ehdottomasti Battleloren keikka viime kesänä *köh* pallorockissa (: (niin  noloa, niin noloa..) eli siis linnotuksen yössä. Meininki oli aivan mainio! Vahingossa melkein pahoinpitelin muutaman ihmisen joka oli liian lähellä minua kun siinä riehuin (: (niin, ihan vahingossa...)

Raging Goblin!!!!!! AAAARGH!

Hikka

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #16 : Maaliskuu 13, 2003, 21:37:06 »
Mä en käy keikoilla ellei kyseessä ole joku oikeesti hyvä bändi. ..No, okej, Frööbelin palikat - vai mitä ne on nimeltään - kuulin kerran vahingossa, mutta se johtuu siitä että olin hommissa siellä missä niiden keikka pidettiin.

Jeah. Ja sitten niistä oikeista hyvistä. No niitä on yksi, sillä Suomessa ei mielestäni ole tarpeeksi kunnollisia artisteja ja jos joku hyvä löytyykin, niin se tuskin löytää tiensä meikäläisen kotikaupunkiin. Mutta. Maija Vilkkumaan olen nähnyt pari kertaa livenä ja täytyy sanoa että siinä on harvinaisen hyvä liveartisti. Hän kuulostaa mielestäni paremmalta lavalla kuin levyllä. Kou Maija. Toivottavasti taas joskus lähitulevaisuudessa pääsee kuuntelemaan.

(Jotakin suuremmmmoista on luvassa ensi kuussa, kun Eva Dahlgren tulee uuden bändinsä kanssa heittämään keikan Helsinkiin. Sitä jumalatarta lähden varmasti katsomaan vaikka matka täältä siperiasta onkin pitkä. xD)

Nokikana

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #17 : Heinäkuu 25, 2003, 12:22:24 »
Käyn aika usein katsomassa keikkoja. Paras keikka oli Nightwishillä :p
Sitten Sonata Arctican olen nähnyt kolme kertaa livenä, siitäkin pidin kovasti. Yönkin olen nähnyt kolme kertaa, nekin keikat oli aivan mahtavia :D Sitten Moonspellin keikka Ilosaaressa oli hyvä, siinä vasta on mahtava livebändi. Olen tietenkin nähnyt muitakin bändejä kuten Him, Moonsorrow, Charon, Kotiteollisuus, Velcra ym...

Orashan

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #18 : Heinäkuu 25, 2003, 14:20:16 »
Minä olen nähnyt live vaikka minkälaista bändiä. Parhaiten mieleen jääneitä ovat Nightwish, Timo Rautiainen & Niskalaukaus, Bodom. Ja Tehosekoittimen viime vuoden Ankkarock keikka.

Niin ja Timo Myllykangas jonka näin tässä Kaustis ma-ke viikollani. Ikinä nähnyt niin upeaa miestä. Todella. Se keikka oli upea. Timo lauloi, soitti bassoaan ja tanssi. Ja ne ilmeet!

Myös Kaustisella kolme kertaa nähty Friqq. oli mahtava.

Ja Värttinä.. Ikinä ennen nähnyt sellaista lavashowta.

Poissa Hann

• Vuotislainen
Bändit livenä
« Vastaus #19 : Heinäkuu 25, 2003, 16:18:26 »
Olen ollut kai neljän eri bändin konsertissa ja sitten Emma-gaalassa, mutta sitä ei voi laskea, kun kaikki lauloi siellä playbackina.

Spice Girls vuonna -98 oli kyllä hyvä. Paikkani ei kyllä ollut mikään paras mahdollinen, mutta siellä minä kai silti innoissani pompin. :D

Nylon Beatin konsertissa olin kai joskus neljännellä, ihan hyvä oli. Ne sai yleisöä aika hyvin mukaan.

Anssi Kela joskus viidennellä oli kyllä aikamoinen pettymys. Anssi ei saanut yleisöä mitenkään mukaan, kaikki vain seisoi siellä. o__O

Gimmelin olen nähnyt tänä kesänä kahdesti, ja minä kyllä tykkään. Tytöt on energisiä ja laulut kuulostaa keikoilla paremmalta kuin levyllä. Keikoilla oli hyvä tunnelma, yleisökin tykkäsi pomppimisen määrästä katsoen. :P

Ja äiti ja iskä kehui Bruce Springsteeniä. Oli kuulemma tooosi hyvä.

Slipper

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #20 : Heinäkuu 26, 2003, 02:05:32 »
En ole nähnyt montakaan bändiä livenä, mutta ruisrock auttoi hieman asiaa. :) Mainitsen nyt muutaman...

Sonata Arctica - Keikka oli aikaisin päivällä. Meno ei ollut paras mahdollinen. Kaverinikaan ei ollut kovin innostunut edes bändistä. Meni vähän mönkään. Loistava silti!

HIM - ihku ihku! Sanon vielä, etten tykkää HIM:n tyypeistä, mutta se musiikki.. pomppisin siellä aika edessä. Loistava meininki. Parasta ikinä. :)

Stratovarius - Musiikillisesti hyvä keikka, mutta mutta.. minulla ei ollut meininki ihan katossa, joten.. köh.. mutta se poika siinä edessä.. mm... !

Apulanta - Hieno keikka. Hyvä meno päällä!

Rasmus - Kyllä rasmus osaa vetää yleisöä mukaan. Lauri on ihanan energinen ja koko bändi myös. Mahtava live bändi. En voi muuta sanoa.

Myös joitain muita ruisrock 03 bändejä, joita en jaksa mainita.

Lainaus käyttäjältä: "Adnil"
Niin ja tietysti silloin yhdeksän vuotiaana kun oli Spice Girlsien keikalla Areenalla niin se oli silloin aivan upeata,olin niin hirveä Spaissari fani:)

jep, totta puhut. Sillon se oli suuuuri hetki. *hymy*

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #21 : Elokuu 08, 2003, 19:18:54 »
No itse asiassa en ole nähnyt kuin yhden bändin joka esitti vaan kaks biisiä.
Se oli se Jimi Pääkallon uusi bändi (kertokaa mikä sen bändin nimi on, jos tiedätte. :)) ja se oli aivan UPEA kokemus!!!

Jimi Pääkallo on niin suloinen (mutta älkää luulkokkaan että Tom Felton jäisi toiseksi! ^^) ja niin he***tin hyvä laulamaan! Koko "show" ei todellakaan ollut pettymys, yllätyin itseasiassa tosi paljon. En edes tiennyt että kyseinen bändi esintyy siellä.

Pakko tunnustaa että itkin katsomossa kun hän lauloi One Nightia ja kohta tulevaa toista sinkku-biisiään.  :wink:

Jos joku oli katsomassa Helmiä ja sikoja ennakkoesityksen, niin tietää mistä puhun. ^^

Tearless

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #22 : Elokuu 10, 2003, 10:22:13 »
Olen nähnyt Discon, Kwanin ja Nylon Beatin. Niin ja sit jotain niiden lämppäreitä, jotka ei nähtävästi kovin hyviä ollut, kun en muista edes niitä nimeltä...

Disco: Tykkään musiikista ja esitys oli hyvä. Päästiin eturiviin katsoon ja sehän oli kivaa!! Mut sittten konsertin jälkeen, en ole enää jaksanut kuunnella Discoa. Aina mulle käy näin! Nimmaritkin Aki ja Olli jako omistuskirjoituksilla...

Kwan: Se oli Keitelejazzeilla ja oli tosi rento meininki. Taas olin lähes eturivissä, mutta nimmareita ei Mariko ja Tidjân jakanut. Kaikki hyvät kappaleet tuli ihan liian aikasin ja peräkkäin. Paras mun näkemä bändi silti!

Nylon Beat: Jälleen edessä! Kappaleet osaan ulkoa ja oli kiva konsertti. Meinasin litistyä, kun Naikkarit ja nimmareita. Konsertin jälkeen hiipu into taas Nylon Beatiin, mutta se tuli onneksi takaisin 12 apinan myötä! Jotkut kappaleet vaan olis sellasia, joita ei radiosta soiteta koskaan. Se oli vähän outo kokonaisuus, mutta hyvä!

tiuku

• Ankeuttaja
Bändit livenä
« Vastaus #23 : Syyskuu 18, 2003, 18:39:41 »
Zelda-> Kyseessä on bändi nimeltä Technicolour. Toinen sinkku, Fireflies on jo ilmestynyt, ja levy Way Out julkaistaan nyt perjantaina, siis huomenna. Suosittelen lämpimästi.
Bändin sivut löytyvät osoitteesta http://technicolour.net

Poissa Myy

• Vuotislainen
Bändit livenä
« Vastaus #24 : Syyskuu 19, 2003, 14:16:16 »
Olen ollut...*rykäisy*
-Kwanin
-Nylon Beatin
-Nightwishin
-Backstreet Boysin
...konserteissa. Nuo minä tähän hätään muistan. Kwan oli joensuun torilla en-muista-missä-tilaisuudessa...Sain Tidjanin nimmarin. Olin tosin silloin niin ulkona tämän bändin olemassa olosta ja muusta, joten en edes tiennyt Tidjanin nimeä *tirsk*
Nylon Beat oli joskus tosi kauan sitten Ilosaarirockissa silloin kun vielä olin Naikkari-fani, eli tosi kauan sitten. sa näin sit samalla Nightwishin, mut aika huonosti.
Olin BSB:n konsertissa, koska en saanut lippuja Spaissareiden keikalle. Se oli se kuuluisa vuosi jolloin Geri lähti lätkimään Spice girlsistä. tai siis siitä about puol vuotta... sillon ku Bäkkärit oli suomessa. Oliha se iha ok... Sillon tietysti huippuu, ku se oli toisiks paras bändi...
[offitusta]Ja *unelma* voiku pääsis joskus Eminemin keikalle! Jos se tulee suomeen, nii mä oon ekana jonottamassa lippuja...tai siis varaan ne eka puhelimessa, kun ei taida Joensuusta niitä saada^^[/offitusta]