Kirjoittaja Aihe: Dido  (Luettu 3350 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa iidba

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Dido
« : Joulukuu 24, 2002, 13:55:25 »
Mitä mieltä olette Didosta? Mistä pidätte hänessä? Miksi? Mistä ette pidä? Miksi?

Minä ostin Didon levyn "I'm no angel" viime talvena. Erittäin hyviä biisejä kaikki, juuri sellaista "kun-et-halua-kuulla-kunnolla-mitä-kuuntelet-musiikkia". Rauhallista, ja Didon ääni on ihanan... tavallinen. Eikä biiseissä ole sellaista... kuin esim. Christina Aguileran Dirrty-biisissä. Kyllä te ymmärrätte.
Dido pukeutuu kivasti; hän ainakin pukeutuu toisin kuin esim. tuo edellämainittu Xtina. Ja muutenkin tyyli on mukava. Didolla ei ole yhtäkään sellaista biisiä mistä en pitäisi; kaikki biisit sillä levyllä ovat melko samantapaisia. Suosikkini ovat kuitenkin Hunter ja Here with me.
Siitä pidän, ettei Dido hauku muita artisteja biiseissään! Se on mielestäni hirveän epäkohteliasta, se haukkuminen!
Voisin ylistää Didoa vaikka miten paljon, mutta luulen että viestistä tulisi siinä tapauksessa melko pitkä.  :wink:
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Dolly Loamsdown

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #1 : Joulukuu 26, 2002, 18:05:27 »
Ostin Didon levyn jo joskus pari vuotta sitten ja kuuntelen sitä vieläkin.
Pidän suurimmasta osasta Didon kappaleista. Ne ovat mukavan rauhallisia ja niitä jaksaa kuunnella enemmänkin kuin vain yhden kerran.
Lempikappaleitani on Here with me ja No angel.

Nyt tuntuu, että Dido on menneen talven lumia sillä eihän Dido (kai) ole tehnyt pitkään aikaan uusia kappaleita ellei oteta lukuun kappaleita Faithlessin kanssa. Toivon todellakin, että Didolta tulisi vielä uusia kappaleita.

Juliette

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #2 : Heinäkuu 05, 2003, 23:46:38 »
Pidän hänen musiikistaan tietty. Se on persoonallista, rauhallista ja selkeää.

Parhaana biisinä bidän Honestly Ok:ta, sillä se kaikessa yksinkertaisuudessaan kiehtoo eniten. Siinä kappaleessa olevat tunteet ja tuntemukset ovat mulle tuttuja, ja siitä tulee henkilökohtainen fiilis.

Muita kiinnostavimpia lyriikoita on kappaleissa Isobel, I´m no angel, My life ja Hunter.
Näissä tarina kertoo eniten.

Sitten on Take my hand, jossa musiikki on aivan mahtava!

Pidän Didon herkästä tyylistä ja tyylikkäästä musiikista jossa jokainen instrumentti tuodaan esille.

Mistä en pidä?
En ehkä liian henkilökohtaisista biiseistä joita Dido kirjoittaa omasta elämästään.
Ja sitten on aina se "sinulle sanominen ja tekeminen." To you.
Tai minä. "Minä sanon ja teen."
Didolla näin on melkein jokaisessa kappaleessa, ja jos viesti menee täysin ohi menee myös koko kappale.

Pidän :)

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #3 : Elokuu 08, 2003, 14:02:44 »
Ostin Didon CD:n jo silloin kun se ilmestyi.
Tykkään Didosta tosi paljon, juuri siksi koska hän on tavallinen, ei niinkuin edelä mainittu Christina. Sillä menee välillä jo aivan liian pitkälle musa-jutuissa.

Didoa tykkään kuunnella yleensä silloin kun sataa(!) tai on muuten vähän "haikea" olo. Sellainen musiikki piristää kivasti sillä rauhallisuudellaan. Se on ihanaa! :)

Didon ääni on myös tavallinen. Ei turhia nenästä tai kurkusta laulamisia tai leikkauksia, missä ääntä muutetaan. Hän uskaltaa olla millainen on.

Sanat ovat myös todella hienot. Rauhallista, mitäs muutakaan, mutta en usko että Didon ääni ym. sopii mihinkään räväkämpään musiikkiinkaan. Siitä voisi tulla jo vähän ylitsemennyttä juttua...

Olen kuullut että kohta hän tekee myös uuden albumin. Odotan sitä ihan todenteolla.

Alyssa

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #4 : Elokuu 08, 2003, 19:51:21 »
Minäkin ostin Didon No angel- levyn joskus kauan sitten ja kuuntelen sitä joskus vieläkin. Nyt olen ruvennut lukemaan enemmän lyriikoita ja huomasin, että ne ovat aivan kauhean lyhyitä! Biisit ovat kuitenkin keskipitkiä ja kuulostavat hyviltä, mutta lyriikat on ehkä sellaisia neljän rivin pituisia joissain, kuten Honestly ok:ssa. Ei se haittaa, mutta pisti vaan silmään.

Dido pitää vaatteet päällä, ei hauku ketään ja laulaa kauniisti. Hyvä artisti, hieno ura. Mitäpä muuta. Odotan uutta levyä kovasti.

Naa

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #5 : Lokakuu 03, 2003, 23:54:04 »
*No Angel soi tälläkin hetkellä*

Hyvän levyn kriteeri voisi olla se, että kappaleita jaksaa kuunnella uudestaan ja uudestaan. Ja juuri se että Dido on menestynyt musiikilla, ei paljaalla pinnalla tekee hänestä ylivedon. Aion ostaa tämän uuden levyn heti kun mahdollista.

Vanhemmalla levyllä olevista kappaleista tykkään erityisesti Hunterista. Se vain jotenkin sykähdyttää, en oikein osaa selittää. Sanat ja melodia on mieleeni. Here with me menettelee, se on menettänyt makunsa kun sitä soitettiin silloin aikoinaan niin paljon. Don't think of me:ssa perustan näille sanoille aika paljon. Tarina katkerasta naisesta jonka entinen rakas on löytänyt täydellisen pikku kotirouvan. Thankyou-kappaleessa sitten myös on hyvä tarina kerrottavana, miten kaikki menee päin persettä mutta sitten onni tulee valoisana vastaan. Arkipäiviähän näissä kuvataan ja arkipäiväthän koskettavat meitä jokaista.

Onko joku jo muuten ostanut sen uuden levyn? Mielipiteitä? Millaisia kappaleita? Onko albumi 'didomainen'?

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Velho
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Dido
« Vastaus #6 : Lokakuu 04, 2003, 00:07:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Nayah"
Onko joku jo muuten ostanut sen uuden levyn? Mielipiteitä? Millaisia kappaleita? Onko albumi 'didomainen'?

Jep, ostin sen tänään, ja muuta en taida ollakaan tänään kuunnellut.
Albumi on didomainen, ainakin minun mielestäni. Parempi kuin debyyttialbumi, voisin sanoa. Tosin aika paljon löytyy samoja piirteitä, mutta no tietty, Didoahan se on. ;)

[Muoks] 6.10.
Hum, kuuntelin eilen illalla No Angel -albumin pitkästä aikaa ja hmm.. huomasin tiettyjä eroavaisuuksia. Tokasta levystä jäi jotenkin valkoisempi vaikutelma käteen, kun taas ekasta levystä semmoinen tummempi.
Ja nyt en osaa enää sanoa, kumpi levy on parempi. Mutta ei kai sitä tarvitse tietää. :) Ne ovat molemmat erinomaisia.
[/Muoks]

Psst, uudella levyllä on Closer -niminen 'hidden track' 2 minuuttia viimeisen kappaleen jälkeen. Kannattaa kuunnella.

Jos joku tahtoo sanat siihen, niin:

So leave your taxi waiting
And turn and close my door
And sit back down where you were sitting
A little closer then before

When you look that serious
It just makes me want you more
And I've been meaning to tell you

The closer you get, the better I feel
The closer you are, the more I see
Why everyone says I look happier
When you're around

And yes I know you're nervous
Never seen you so unsure
You haven't touched your food tonight
And you're drinking more and more

And there's no need to hurry
Take you're time I'll still be here
And I've been meaning to tell you

When you're around...

We've been circling for time baby
We're coming down to land tonight
The wait is over and now it's easy
Everything is fine

When you're around...
The better I feel, the closer you get
the better you see, the closer you are,
the better I see
Why everyone says...

Aa, minä pidän Didon rauhallisesta ja pehmeästä lauluäänestä paljon.
Uudelta levyltä mielestäni paras kappale on nimikkokappale, seuraava sinkku(?), Life for Rent.
<3

JFA
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
Dido
« Vastaus #7 : Lokakuu 06, 2003, 11:53:52 »
Pidän Didon persoonallisesta äänestä. Se kuulostaa paremmalta kuin noiden purkkapoppareiden massatuotantoäänet. Didolla on useita ihania biisejä, levyä en kuitenkaan omista-ainakaan vielä.

Se Roswellin tunnari ''Here with me'' saa aina mieleen Roswellin ihanimmat kohtaukset (joissa on Max ja Liz tai Michael ja Maria. sarjaa katsoneet ymmärtää kyllä). Ja ne sanat on muutenkin kauniit ja haikeat.
Duetto Eminemin kanssa (jossa on pätkiä ''Thank you'' biisistä) on aivan hauska, mutta kokonaisuudessaan ''Thank you'' on hieman tylsähkö. Jotenkin tekee miele kääntää kanavaa kun se tulee usa-tv:ltä tai sammuttaa radio jos se sieltä tulee. ''Hunter'' ja ''White flag'' ovat siitä erikoisia biisejä etten ole kertaakaan tunnistanut niistä laulun nimeä vastaavia sanoja. Vai onko niissä?
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Mrs Bilbo Baggins

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #8 : Lokakuu 08, 2003, 19:04:01 »
Lainaus käyttäjältä: "Lady Asensio"
''Hunter'' ja ''White flag'' ovat siitä erikoisia biisejä etten ole kertaakaan tunnistanut niistä laulun nimeä vastaavia sanoja. Vai onko niissä?

Hunterista en tiedä, enkä White Flagistäkään ole ihan varma. Sanoituksia en ikinä ole nähnyt missään. Korvakuulolla vain radiota kuunnellessani, olen mielestäin kuullut "White Flag" biisissä laulettavan:
"..there will be no white flag above my door, I'm in love, and always will be..."
En siis tosiaan oo varma meneekö näin, mut jos ei mee, niin saa nauraa!
 :D

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Velho
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Dido
« Vastaus #9 : Lokakuu 08, 2003, 19:22:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Mrs Bilbo Baggins"
"..there will be no white flag above my door, I'm in love, and always will be..."

Juuri noin se menee.
Ja Hunter-kappaleestakin löytyy sana 'hunter'.
Wants to be a hunter again
wants to see the world alone again
to take a chance on life again
so let me go

JFA
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Dido
« Vastaus #10 : Lokakuu 08, 2003, 21:06:31 »
Olin hulluna Didoon silloin, kun Roswell vielä tuli. Rakastuin Here With me - biisiin vallan hurjasti, koska se oli niin ihana, varsinkin siinä Roswellin tunnarina. Ostin sen levynkin, mutta petyin.

Mielestäni Didon cd ei ollut kovinkaan hyvä. Siellä oli ehkä pari sellaista laulua joita jaksoi kuunnella. Muistankin, että en kuunnellut cd:ta juuri lainkaan. Here With me biisiinkin olen melko lailla kyllästynyt. Myinkin Didon levyn sitten pois.

Naa

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #11 : Lokakuu 10, 2003, 21:28:43 »
Ostatin Life for rentin viime viikonloppuna, enkä ole muuta tässä sitten kuunnellutkaan. On muuten todella onnistunut levy, tykkään todella paljon.

Albumi on edelliseen verrattuna sekä samanlainen että erillainen. Rauhallisella linjalla pysytään. Stoned alkaa erikoisesti ja sen takia ensimmäisellä kuuntelukerralla ihmettelin onko tämä Didoa lainkaan. Mutta se on hyvä. Todella.

Muita mieluisia kappaleita..  Life for rent, hyvät sanat ja melodia iski heti. Who makes you feel, rytmi ehdottomasti, samoin Sand in my shoesissa. Itse asiassa kaikki kappaleet on minun makuuni enkä kadu levyn ostoa hetkeäkään. Kannattaa ostaa, jos pidit No Angelista, pidät tästäkin.

chihiro

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #12 : Maaliskuu 18, 2004, 18:29:02 »
son ihan kiva laulaja,pisteet etenkin pehmeästä ja miellyttävästä lauluäänestä. se on jotenkin ihanan rauhallinen.. n_n
eniten pidän biisistä life for rent. kertsi on tosi ihana ja muutenkin..eka levy mulla on,tokaa en kuitenkaan luultavasti osta..

prinssinakki

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #13 : Huhtikuu 12, 2004, 19:20:52 »
Didolla on todella kaunis ääni, minä pidän siitä. Mutta mielestäni hänellä on liian samanlaisia biisejä... Mutta jos hän tuota jatkaa, niin ei mitään huonoa tuotantoa voi tulla ulos. Dido vaikuttaa myös kiltiltä naapurintytöltä, joka pukeutuu siististi, jos häntä vertaa vaikka Britneyyn...

Ascelia

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #14 : Toukokuu 23, 2004, 13:19:48 »
Lainaus käyttäjältä: "Kuuttis"
.. sitten siitä "so you're with her, not with me, I hope she's sweet and so pretty" tjtn. En muista sen biisin nimeä.

Kappaleen nimi on Don't think of me ja se löytyy "No angel"-levyltä. Kolmas raita.

Dido kirjoittaa melko yksinkertaisia lauluja ja ne kaikki ovat syntyneet luultavimmin hänen omista kokemuksistaan ja tuntemuksistaan. (Milloinkas jollain ei ole.)
Jollekin, jolle lauluissa käsiteltävät aiheet ja aihepiirit ovat läheisiä, Dido voi olla suuri aarre. Oma kokemukseni Didosta on lähinnä sellainen lukemattomien omat biisinsä säveltävien joukosta poimittu onnekas, joka nousi kuuluisuuteen. Luultavasti vaikutti tuohon kuuluisuuteen sekin, että veli kuuluu Faithlessiin.

Ainoa levy, minkä omistan on tosiaan se 'no angel'. Tunnelma siinä on haikea ja melankolinen. Levyn kansilehtisessä lukevat sanat ovat myös ihan visuaalisesti mukavaa luettavaa, sillä joka sivulle on hankittu jotain taustakuvaakin. Vihkonen sopii oivasti musiikkiin, voi omassa rauhassaan rauhoittua, kuunnella musiikkia ja lukea sanoja.
Siinäkin mielessä lyriikkojen lukeminen on ihan hyödyllistä, koska paitsi että ne ovat hyviä, Didon ääntämisen selkeys ei ole tosiaan mitään parasta mahdollista. Tai sitten niitä lauseita ei välttämättä yhdistä sen laulun merkitykseen.

Didon ääni ei ole mikään erityinen. Luonnehtisin sitä pehmeäksi. Ääniala on mielestäni aika pieni, sillä neiti ei tunnu pääsevän hirveän korkealle, eikä matalallekaan.
Sopii hyvin biiseihin. On ikään kuin säveltänyt ne itselleen.

Nyt loppuu aika. Pidän Didosta, mutta se ei kuitenkaan kuulu suosikkeihini mitä luultavimmin sen takia, koska hänen musiikkinsa on aika pliisua.

Mime Kettu

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #15 : Toukokuu 23, 2004, 13:39:34 »
Didon musiikki on kaunista pienissä annoksissa. Jotkut kappaleet voivat olla hyviä vähän useamminkin kuunneltuina, mutta semmoisiin olen törmännyt vain pari kertaa.

Ostin aikoinani No Angel-levyn, kun se oli vielä kohtalaisen tuore, mutta hankkiuduin siitä eroon, kun olin kuunnellut sen vain pari kertaa. En nähnyt mitään erityisempää syytä säilyttää, koska kaikki laulut tuntuivat niin samanlaisilta.

Kunnioitan Didoa artistina, koska hänen tyylinsä poikkeaa tämmöisitä teini-idoleista, kun Aguilera. Toinen syy on se, että hän on päässyt sentään omin taidoin pinnalle ja on tehnyt työtä. (vaikka kyllähän se Eminemin kanssa tehty yhteistyö hieman auttoikin..)

En pidä Didosta nimettävästi, mutta en inhoa hänen musiikkiaan.

Tallulah

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #16 : Toukokuu 23, 2004, 16:48:24 »
Dido on mielestäni ihan miellyttävä ja taitava laulaja, jolla on kiva ääni.  En ole musiikkiaan kyllä paljoakaan kuunnellut, mitä nyt ne suosituimmat; Here with Me, Thank You, White Flag, Hunter, Life for Rent, jotka ovat kelpo kappaleita. Thank You sopii ainakin hienosti siihen Staniin, ja White Flag, samaten kuin Life for Rent jäävät soimaan päässä kuultuaan ne muutaman kerran. :)

Lils

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #17 : Kesäkuu 12, 2004, 21:15:34 »
Arvostan Didoa kovasti. Hänellä tuntuu olevan jalat maassa ja elämänarvot kohdallaan. Lisäksi Didon ääni on huikean kaunis..

En omista valitettavasti yhtään levyä vielä, tosin nyt kirjastosta lainassa oleva 'Life for rent' on ahkerassa kulutuksessa. Pidän erityisesti kappaleista 'Don't Leave Home' ja 'See You When You're 40'. Molempien sanat kolahtivat. Etenkin edellä mainitun kertosäe on aivan ihana.

Minulle tulee Didon musiikista melkein aina hyvä mieli. Vaikka osa kappaleista on surullisia, Didon kaunis ääni saa hymyilemään. Didolla on ihana tyyli kappaleissaan. Toivottavasti hän säilyttää jatkossakin sen oman tyylinsä!

ayu

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #18 : Kesäkuu 17, 2004, 21:55:17 »
Didolla on kaunis ääni. Joskus, noin kaksi vuotta sitten olin suuri Dido fani. Sekin alkoi siitä, kun katselin ystävien kanssa Roswellia ekaa kertaa ja tunnarissa heti mietein, kuka mahtoi laulaa tuon alkulaulun. Alettiin ehtiä ympäri nettiä tietoja siitäja lopulta Mixissä (tai jossain muussa) oli juttua Didosta. En ollut koskaan kuullut hänestä. Luin hänen kappaleitaan ja siinä oli Here with me. Siinä oli vastaus. Laulaja oli Dido. Siitä asti olen tykännyt Didosta ja olen joskus ollut jopa fanikin. Nyt tämä fanius tulee pikkuhiljaa takaisin. En haluaisi olla kovinkaan suuri fani, mutta fani kumminkin.

Kauniita kappaleita hänellä. Juuri kun kirjoitan tätä, taustalla kuuluu Hunter.

BlackWolf

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #19 : Kesäkuu 18, 2004, 11:31:56 »
Minä pidän Didon rauhallisesta ominaisuudesta, hienosta äänestä ja mukavasta tyylistä. Hän on ihanan tavallinen, kuten joku sanoikin, mutta kuitenkin osaa laulaa tosi hyvin. Joskus olen kyllä huomannut, että esim. telkkariesiintymissä hänen äänensä sortuu hiukan, mutta ei sillä niin väliä ole.

Yksi hyvä asia Didossa on se, että hän ei ota vaatteitaan pois. Kuten Christina ja Britney tekee. Hän tekee musiikkiaan omalla tavallaan ja omilla ehdoillaan, he on hienoa.

En omista levyä, mutta hyviä biisejä on mm. Don't leave home, Here with me ja Life for Rent.

Arfalaswen

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #20 : Kesäkuu 18, 2004, 22:44:22 »
Minä pidän todella paljon Didosta. Hän on juuri sellainen rauhallinen persoona, joka tekee ihanaa musiikkia. Sitä jaksaa kuunnella mielin määrin (ainakin minä jaksan). Ostin juuri nyt keväällä Didon uuden cd:n Life for Rent. Enkä pettynyt yhtään.

Materiaali levyllä oli aivan yhtä ihanaa ja kaunista, kuin edellisessäkin, debyyttilevyssä. Tykästyin erityisesti kappaleisiin: See you when you're 40, Don't leave home ja levyn viimeiseen biisiin See the sun.

Didon ääni on mielestäni heleä ja hento. Sellainen joka tuo hyvän olon.

Hänen pukeutumisestaan sanon sen verran, että se on positiivisesti erilaista. Tai siis ihan normaaliahan se on, mutta siis kun vertaa esim. teinipoppareihin Christiinaan ja Britneyhin, niin mielestäni Dido pukeutuu tavallaan paremmin. Hän on parempi roolimalli nuorille, kuin Britney yms.

Odotan jo innolla Didon seuraavaa levyä!

Yksäriä voi lähetellä tänne päin, jos haluaa puhua enemmän Didosta...

Aikon

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #21 : Heinäkuu 02, 2004, 10:11:45 »
Minäkin pidän Didosta.
Leyjä ei löydy, mutta haluaisin kyllä molemmat.
Mä en muista niitä lempikappaleitten nimiä mutta yksi oli ainakin
Here with me.

Kapplaeet on ihanan rauhallisia ja Didolla on ihana ääni. Hän ei yritä liikaa.

Yksi asia on jääny vaivaamaan. Lausutaanko Dido sillein "Daidou" ja ihan "Dido"? Itse olen aina sanonut "Daidou".

Xara

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #22 : Marraskuu 23, 2004, 23:20:56 »
Minusta Dido lausutaan "Daidou" virallisesti, mutta itse käytän kyllä ihan 'suomeksi' "Didoa"...

Joka tapauksessa, tykkään Didon musiikista aivan valtavasti. Lyriikat ovat jotenkin arkipäiväisiä joihin on helppo samaistua - etenkin Thank You'ssa. Itselläni on molemmat levyt, ja rakastan molempia.
Lempibiisejä ovat mm. Here With Me, Hunter, Thank You, Slide, Life For Rent, Don't Leave Home ja erityisesti See The Sun - yksi suosikkibiiseistäni ikinä. Alkoi ihan itkettää kun kuulin sen eka kertaa. Myös Honestly OK kertoo asioista, joihin ainakin minun on helppo samaistua. Se biisi koskettaa. Lisäksi See You When You're 40, jossa on tärkeä viesti: miten käy ihmisille joiden mielestä on jotenkin coolia olla masentunut ja onneton? Entä sitten, kun olet oikeasti surullinen, eikä kukaan usko sinua? Aika rankkaa, mutta niin se vain on.

Tietääkö joku viimeisimpiä uutisia Didon levytyksistä? Itse aion kyllä mennä heti ostamaan seuraavan levyn kun se tulee ^^

Nassu

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #23 : Marraskuu 24, 2004, 11:44:14 »
Omistan Didon uusimman levyn. Se on ihan hyvä levy, sellaista sopivaa taustamusiikkia enimmäkseen, mutta kyllä sieltä muutama todellinen helmikin löytyy, kuten Who Makes You Feel ja White Flag. White Flagin musiikkivideo on muuten aivan ihana (johtuisikohan mr. Boreanazista ;) ) . Didon kappaleet on kyllä kieltämättä kaikki vähän samankaltaisia, mutta juttu onkin niin, että niitä kappaleita täytyy sitten kuunnella monta kertaa, jolloin oppii tunnistamaan eri laulut ja alkaa pitämään niistä enemmän.

On mukavaa kun on edes muutamia sellaisia naislaulajia joiden menestystä ei ole edesautettu seksikkäillä asuilla ja mediatempauksilla, vaan pärjää musiikillaan.

Friidu

• Ankeuttaja
Dido
« Vastaus #24 : Marraskuu 26, 2004, 21:31:15 »
Pidin Didosta ennen paljon enemmän. Rakastan sitä kappaletta "here with me", joka on Roswellin tunnari. Minun makuuni Dido tekee liian hidastempoista musiikkia ja jotkut kappaleet ovat vähän tylsiä. Mutta "here with me" on aivan ihana kappale!