Kirjoittaja Aihe: Stam1na  (Luettu 6890 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Stam1na
« : Joulukuu 20, 2004, 22:36:02 »
Stam1na

Tuotanto: (en jaksa listata tähän kaikkia mitälie omakustanteita)

Kadonneet kolme sanaa -CDS
Stam1na -CD

Levy-yhtiö on siis nyt Sakara Records, Stam1nalla on muistaakseni täydellinen taiteellinen vapaus musiikin suhteen, eli Sakaran herrat ei puutu musiikillisiin seikkoihin lainkaan.

Miehistö:

Antti Hyyrynen / laulu, kitara
Pekka Olkkonen / soolokitara
Teppo Velin / rummut

Mida

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #1 : Huhtikuu 04, 2005, 14:52:06 »
Hei, olihan täällä tästä topicci!

Täytyy sanoa, että olen totaallisen koukussa Stam1nan levyyn. :) Loistavaa musiikkia, loistavat lyriikat! Voin uskoa, että bändi on myös loistava livenä... No niin, nyt meni hehkutukseksi, voi voi.

Myös omaperäisyyttä löytyy, ainakin omasta mielestäni.

Parhaita biisejä ovat mm. Koe Murha!, Ristiriita, Kadonneet Kolme Sanaa, Väkivaltakunta sekä Paha Arkkitehti.

Poissa Varoituskolmio

• Vuotislainen
Stam1na
« Vastaus #2 : Huhtikuu 04, 2005, 21:50:56 »
Tämä on oikeasti pelottavaa. Että jostain tällaisesta perunakylästä kuin Lemiltä tulee jotakin ulkopuoliseen maailmaan. Itse en nyt kauheasti perusta Stam1nan musiikista, ei ole minua varten, mutta kai siinä täytyy jotakin olla kun kerran on päässyt ihmisten tietoisuuteen.

Täytyy nyt tässä mainita kun kerran kirjoitan että taitaapi rumpalistin pikkusisko olla hyvä kaverini ja taidanpa olla käynyt heillä aina joskus.
“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

potion

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #3 : Elokuu 05, 2006, 21:19:04 »
Stam1na on mielestäni ERITTÄIN hyvä kokoonpano. Musiikki on mahtavaa ja meno sen mukaista..:) Yhtyeen keikallakin olin ja täytyy ihan suoraan sanoa, että jumankauta jätkät vetää jopa paremmin livenä kun levyllä!! Siis ihan oikeesti! Hyviä piisejä on niin monta, että ei niitä voi ees listata, mutta kaksi reittiä yksi suunta on aika mieletön!!

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
Stam1na
« Vastaus #4 : Elokuu 05, 2006, 21:57:47 »
Ensin kuulin bändistä nimeltä Stam1na joskus ehkä vuosi sitten, mutta en kuullut heidän musiikkiaan. Muutama kaveri kehui sitä, mutta en ikinä tullut kuulleeksi, millaista heidän musiikkinsa on. No sitten kesän alussa menimme YleXpoppiin ja kuulin tätä kyseistä bändiä ensi kertaa. En pitänyt lainkaan.

Seuraavan kerran kuulin Stam1naa Ilosaarirokissa, jossa se kuullosti paljon paremmalta. Jokin siinä kolahti ja fiilistelin keikkaa ihan innoissani. Seuraavana viikonloppuna Wanajafesteillä kuuntelimme Stam1naa "aidan takaa", ja uskomatonta, mutta meno vain parantui. Ihastuin tähän bändiin aika lailla ja hommasin levyn muutama päivä sitten.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

potion

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #5 : Elokuu 05, 2006, 22:14:43 »
Miten voi sanoa, että se kuulosti jo seuraavalla kerralla paremmalle?? Eihän siinä suurta väliä oo ees kuuntelukerroissa ollu... tai siis, soittiko ne eri piisejä vai häh??

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
Stam1na
« Vastaus #6 : Elokuu 05, 2006, 22:53:12 »
potion, kyllä se voi kuulostaa seuraavalla kerralla paremmalta. Ehkäpä he soittivat joitakin eri kappaleita, en minä pitänyt kirjaa heidän soittolistastaan. Ehkäpä he olivat heittäneet keikkaa kesän aikana siinä pienessä välissä sen verran, että soitto kuulosti paremmalta (juu-u, tiedän kyllä ettei Stam1na ole mikään uusi bändi, mutta ainahan tekemällä oppii lisää).

Miten sinä voit sanoa, että minä en voi pitää jostakin bändistä toisella kuuntelukerralla, vaikka ensimmäisellä en olisi pitänytkään?
Tiedätkös, ensivaikutelma oli minun kohdallani tästä huono, mutta se saattoi johtua esimerkiksi siitä, että kyseinen bändi oli minulle täysin vieras vielä silloin kesän alussa. Tai jospa minulla oli juuri tuolla YleXpopissa sellainen vaihe, ettei tee mieli kuunnella öriörimetallia. Tai jostain aivan muusta.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Berry Icewand

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #7 : Elokuu 06, 2006, 09:08:13 »
Minunkaan "ensivaikutelma" Stam1nasta ei ollut niin hyvä. Mutta siten kun sitä kuunteli uudestaan ja uudestaan niin johan parani!

disturbed

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #8 : Elokuu 07, 2006, 21:48:25 »
Lainaus käyttäjältä: potion
Miten voi sanoa, että se kuulosti jo seuraavalla kerralla paremmalle?? Eihän siinä suurta väliä oo ees kuuntelukerroissa ollu... tai siis, soittiko ne eri piisejä vai häh??

Ainakin omasta mielestäni levyt ja bändien tuotanto yleisesti paranee kun kuuntelukertoja tulee lisää. Laulut avautuvat pikkuhiljaa ja löytää sen fiiliksen ja tutkailee lyriikoita jne.. Tosin jossain vaiheessa tämä kuuntelukerta-juttu voi kääntyä päälaelleen, jos kuuntelee liikaa.

Kuitenkin itse asiaan: En ollut pahemmin kuullut edes Stam1nasta ennen kesän 05 ruisrockia. Saavuttiin alueelle ja mentiin kuuntelemaan kesken keikan ja fiilis nousi heti, minä tykkäsin. Tämän jälkeen sitten hankkimaan levyä käsiin.. Levyä kuunnellessa ei kuitenkaan syttynyt heti samaa fiilistä, mutta pikkuhiljaa se alkoi upota entistä paremmin. Osa sanoituksista on melko oivaltavia ja sisältää sellaisia pikku koukkuja, josta pidän. Sanoista ei ihan heti saanut selvää, nyttemmin kyllä jo helposti.
'Kadonneet kolme sanaa' on varmaan tunnetuin bändin biisi ja parhaimmistoa se onkin. 'Erilaisen rakkauden todistaja' on myös mainio. Mielenkiintoinen lisä suomen kotimaiseen metalliin, vaikkei ihan lempiyhtyeisiin ylläkään.
Uusinta levyä en vielä omista, mutta hankintalistalla on.

Katsotaan nyt tämäkin näytös loppuun.

//
Nyt on 'Uudet kymmenen käskyä' ollut omistuksessa jo jonkin aikaa ja voisi kehua melkein vielä paremmaksi kuin esikoisteos, positiivisesti yllätti. Likainen parketti vei minut mennessään.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2007, 20:06:56 kirjoittanut disturbed »

le loup-garou

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #9 : Marraskuu 03, 2006, 22:04:37 »
Hihhei Stam1na! On kyllä jotain aivan parasta, kaksi kertaa olen nähnyt livenä, viime ja edellis kesänä. Tykkään todella paljon, mutta jos aloittaisin alusta..

Katselin televisiosta jotain lista-ohjelmaa ja Kadonneet kolme sanaa- musavideo alkoi sopivasti pyörimään. Ajattelin tietysti ensin, että "voi ei, taas joku rakkausluritus, eivätkö ne parempaan pysty!" Oli erittäin iloinen yllätys, kun ilmoille kajahti:" Vihaan sinua ihminen!". Olin ällistynyt ja mielissäni, musiikki kuulosti loistavalta.
Bändi pysyi mielessä myöhemminkin ja levyn ilmestyttä kävin lainaamassa sen kirjastosta. Todella omaperäiset sanoitukset biiseissä, aivan uutta heviä. Harvoin tulee kuunneltua suomenkielistä musiikkia, mutta Stam1na on poikkeus minun muuten niin englanti-painotteisella soittolistallani.

Katselin bändin sitten livenä Provinssirockissa kesällä. Huomasi, että pojat eivät olleet juuri isoa keikkaa tehneet, mutta hyvä keikka oli silti.
Viime keväänä minulta oli jotenkin onnistunut menemään täydellisesti ohi tieto Stam1nan uudesta levystä, kunnes eräs ystäväni soitatti minulle Likainen parketti-sinkun ja kertoi levyn ilmestyneen. Ihastuin ystäväni mukana Likaiseen parkettiin ja levy tietenkin hankittiin niin pian kuin suinkin.
Kesällä Ruisrockissa odotin tunnin ajan aivan lavan edessä eturivissä keikan alkua. Oli mahtavaa nähdä, kuinka paljon pojat olivat kehittyneet kesän -05 Provinssikeikasta. Tukka heilui ja nyrkki viuhui ilmassa koko keikan ajan, kauemminkin olisin viihtynyt.

Stam1na on loistava bändi, oikea hevimusiikin helmi. Omaperäinen ja erottuva, ja minä rakastan Hyrden ääntä! Hienoja miehiä ja hienoa musiikkia!

Catoblepas

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #10 : Marraskuu 05, 2006, 13:13:01 »
Ooooo, olen nähtävästi järkyttävä paskiainen kun en ole tänne mitään raapustanut. Stam1na on osoittautunut viime kuukausien intensiivisen kuuntelun jäljiltä timantiksi pyhässä kolminaisuudessani Sonata Arctica-Stam1na-Mokoma.
Dear Lord, mistä alottaisin. Noh, mahdollisimman kaukaa: Stam1na on livenä uskomaton. Olin katsomassa Lutakossa Sakara Tour '06:ta 2.11. Ristiriita aloitti setin ja vei samantein yleisön mennessään. Rakkaus. <3
Stam1naa ei voi verrata mihinkään muuhun bändiin. Thrash-vaikutteita on, mutta nykyisin herrojen musiikki on menossa vahvasti progen suuntaan. Toisaalta ei sinnepäinkään. Kategoriointi on yhtä vaikeaa kuin System Of A Downin kategoriointi mihinkään genreehen.
Hyrde on jumala, mahdollisesti paras laulaja mitä maa päällään kantaa tällä hetkellä. Ja Hyrden sanoitukset, ei jumalauta. Sanokaa muut mitä sanotte mutta minä ylistän tämän jätkän kiistatta ohi mr. Tuomas Holopaisen niin sanoituksissa kuin sävellyksissäkin. Ja Holopainen sentään oli monia vuosia ehdoton feivorittini juuri sävelkorvansa ansiosta. So long goodbye for him.

Jep, erruptiivinen fanitus alkaa mennä pikkuhiljaa yli, mutta ei se mitään. Stam1na on vain paras, piste. Jos alan parhaita biisejä luettelemaan, voisin kirjoittaa kummankin täyspitkän nimet ja laittaa pisteen perään. Siltikin niiltä erottuu muutamia ikimuistoisia:

Sananen Lihasta, Uudet Kymmenen Käskyä, Likainen Parketti, Kaksi Reittiä Yksi Suunta, Ristiriita, Tuomittu Syyllinen sekä Koe Murha!

Kyllä, Stam1naa kehiin.

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
Stam1na
« Vastaus #11 : Marraskuu 19, 2006, 14:19:37 »
Mää en siis voinut SIETÄÄ Stam1naa aluksi. Inhosin sitä ku pikkuveli kuunteli sitä yötä päivää nonstoppina. Ainoa mit' kesti kuunnella oli Kadonneet Kolme Sanaa. Sitten joku päivä menin pikkuveljeni huoneeseen kun hän kuunteli Stam1naa. Levyn ekan piisin alku iski ihan kivasti, mutta olin silti kauhean epäileväinen. Jossain välissä kuulin Koirapojan ja huhhuh, että tykkäsin.

Loppujen lopuksi kun poikakaveri sai Uudet Kymmenen Käskyä, rakastuin vasta kunnolla. Levy on AIVAN MAHTAVA. Aloimme kuuntelemaan sitä ja kun Edessäni alkoi pyöriä, olin ihan myyty.

Siis eli, ensin vihasin, sitten pidin. ^^ Lemppareitani on (tällä hetkellä) Koe Murha!, Koirapoika, Kadonneet Kolme Sanaa, Maasta Merelle (tai toisinpäin, olen unohtanut nimen), Edessäni, Viisi Laukausta Päähän, Paperinukke, Likainen Parketti ( <3 ) ja Ovi. Likaista Parkettia on kulutettu jo monta kuukautta.

Ärsytti kun oli se Sakara Tour nyt 10.11 Teatrialla ja minä olin sopinut menoa Järvenpäähän. :P Pikkuveli leyhytteli lippuaan kaksi viikkoa nenäni edessä ja lällätti. *murhaa*
Forces collide.

Crna Gora

• Ankeuttaja
Stam1na
« Vastaus #12 : Marraskuu 19, 2006, 18:32:59 »
Ensimmäinen biisi jonka Stam1nalta kuulin, oli Sananen lihasta joskus vuonna nakkimakkara. Koko bändi oli jo ehtinyt painua unholaan, kun viime juhannuksena sitten suuntasin kulkuni Nummirockin Inferno-lavalle. En oikein tiennyt mitä odottaa, olin muutamalta ihmiseltä jo ehtinyt kuulla, että bändi on livenä paska. Kun pojat sitten aloittivat soittamaan, niin voi jumaleissön tunnelma kohosi. Keikka oli aivan mahtava!! Koko yleisö oli aivan kymppillä mukana ja lavalla tapahtuva lettien pyöritys oli aivan mieletöntä. Lievästi sanottuna rakastuin bändiin.

Haalin netistä Stam1nan biisejä levyille minkä vain kerkesin, ja loppukesä kuluikin niitä kuunnellessa. Syksyllä Tuiskurockissa pääsin poikien keikalle uudelleen. Ei kyllä ollut edellistä pahempi, ehkä yleisö vai oli ollut Nummessa vielä innokkaampaa ja tyyliin vihkiytyneempää. Mutta loistava keikka sekin joka tapauksessa.

En ymmärrä, mistä nämä "paska live-keikka"-huhut ovat oikein lähtöisin, mielestäni meininki oli ihan ammattimaista, ja yleisökin tykkäsi. Lieneekö mielipide sitten peräisin jostain Stam1nan historian alkuajoilta, kun esiintymiskokemusta ei ollut vielä karttunut, en tiedä.

Saan joululahjaksi siskoltani Stam1nan uusimman, en millään malta odottaa sitä, saati sitten ensi kesää, jolloin on pakko päästä näkemään bändi vielä vähintään kerran<3

Gluubori

• Ankeuttaja
Vs: Stam1na
« Vastaus #13 : Kesäkuu 27, 2007, 11:07:34 »
Kesällä 2006 serkkuni soitti minulle Viisi laukausta päähän biisin. Aluksi en pitänyt siitä yhtään mutta pari kertaan kun srkku sen soitti niin jäi päähän. Puoli vuotta tästä ostin Stam1nan uusimman levyn ja pari kuukautta myöhemin ensimmäisen josta pidän hieman enemmän. Parhaita kappaleita on Kadonneet kolme sanaa, Koe murha!, Koirapoika, Erinlaisen Rakkauden todistaja, Kaikki kääntyy vielä parhainpäin, Merestä maalle, Viisi laukausta päähän, Ovi, Paha arkkitehti jne Kaikkia biisejä kuuntelee mutta noita eniten.

Poissa Kuningasidea

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #14 : Kesäkuu 27, 2007, 15:11:44 »
Stam1na on huippu! Ehdottomasti suurin suosikkini kotimaisista bändeistä. Stam1nassa pidän musiikin raskaudesta, monipuolisuudesta ja tietystä melodisuudesta, vaikka ei yhtyeen musiikki ole sieltä ihan melodisimmasta päästä. Kuitenkin kappaleiden kierot ja hauskat sanoitukset ovat kuitenkin minulle se kovin juttu. Ensimmäisen kerran kuulin Stam1nasta miltei heti esikoisalbumin ilmestyttyä, mutta yhtäkään kappaletta en tuolloin kuullut. Eräässä nettipelissä samaan aktiiviseen keskusteluryhmään kuulunut kanssapeluri hehkutti bändiä maasta taivaisiin. Siinä vaiheessa minussa heräsi kiinnostus Stam1naa kohtaan, mutten vielä tehnyt mitään asian eteen kuullakseni yhtyeen musiikkia.

Sitten suunnilleen seuraavan vuoden aikana luin monia lehtijuttuja ja kuulin radiosta keskusteluita ja levyarvosteluita, joissa Stam1naa suorastaan palvottiin. Bändistä puhuttiin suomimetallin tulevaisuutena ja mielenkiintoisimpana metalliyhtyeenä koko Suomessa. Taas ajattelin, että olisi kiva kuulla heidän musiikkiaan...

Keväällä 2006 kuulin YleX:ltä Pahan arkkitehdin. Odotukseni olivat varsin hurjat, kun juontaja ilmoitti seuraavaksi soitettavan Stam1naa, mutta pettymys oli suuri. En voi väittää, että pidin Stam1nasta ensikuulemalla. Varsinkin Hyyrysen laulu oli jotain korviini sopimatonta. Seuraava kuuntelukertani oli vuoden 2006 YleX konsertti tai tarkemmin ottaen sen kooste telkkarista. Annoin bändille uuden mahdollisuuden, mutta koosteen jälkeen ajattelin, että olkoot vaikka kuinka lahjakkaita soittajia ja kriitikoiden palvomia, niin Stam1na ei ole minua varten. Pitäkööt hyvänään. 

Kuitenkin kesällä 2006 eksyin YouTubessa kuuntelemaan kappaletta nimeltään Kadonneet kolme sanaa, ja se oli sitten menoa. En muista kuinka monta kertaa peräkkäin kappaleen kuuntelin, mutta aina videon loputtua aloitin sen katselemisen  ja kuuntelemisen uudelleen. Jossain vaiheessa sinä tai seuraavana päivänä tajusin etsiä myös muita kappaleita kuunneltaviksi. Ne eivät iskeneet aivan yhtä nopeasti tajuntaani, mutta useiden kuuntelukertojen jälkeen ne alkoivat avautua. Syksyllä huomasin jääneeni Stam1naan niin pahasti koukkuun, että oli pakko käydä ostamassa juuri ilmestynyt Uudet kymmenen käskyä -cd

En oikein osaa nimetä suosikkikappaleitani, mutta listalle mahtuvat ainakin Kadonneet kolme sanaa, Paha arkkitehti ja Viisi laukausta päähän. Jostain syystä uudempi albumi on minulle se mieluisempi, vaikkakaan minulla ei ole mitään käsitystäkään, että minkä takia. Uusin Stam1nasta johtuva suuri pettymykseni on se, että odotin innolla kuulevani bändin livenä Järvenpään Rock-juhannuksessa, mutta eiköhän koko festarit peruta järjestyksenvalvojien puutteen takia. =/

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Kesäkuu 27, 2007, 23:56:23 »
Minä olen kuunnellut Stam1naa sillain aktiivisesti vasta muutaman kuukauden verran, ja aktiivisesti kuuntelemisella tarkoitan sitä että joskus kolme, neljä kuukautta sitten ostin ensimmäisen Stam1nan levyni. Sitä ennen minulta löytyi pari biisiä koneelta - Kadonneet kolme sanaa ja Likainen parketti, ja koska pidin KKS:stä enemmän, päädyin ostamaan sen ensimmäisen levyn. Uudet kymmenen käskyä ilmestyi levyhyllyyni vähän myöhemmin.
Ensimmäinen biisi minkä Stam1nalta kuulin, oli juuri tuo Kadonneet kolme sanaa. Yllätyin sen kuullessani positiivisesti, sillä olin jostain saanut kuulla että Stam1na on järkyttävää musiikkia ja näin. Likainen parketti sensijaan ensimmäisellä kuuntelukerralla tuntui lievästi sanottuna vastenmieliseltä eikä se kovin hyvää kuvaa Stam1nasta minulle antanut, joten pitkän harkinnan alla se oli, ennenkuin ensimmäisen levyn ostin. Sen myötä kuitenkin ennakkoluulot ja muut hävisivät, ja Likaiseen parkettiinkin olen ehtinyt jo kiintyä ja siitä on muodostunut yksi suosikkibiiseistäni kyseiseltä bändiltä.

Likaisen parketin ohella lempibiisejäni ovat Väkivaltakunta, Koirapoika, Koe Murha!, Viisi laukausta päähän ja Suhdeluku, muutaman mainitakseni. Kaikista eniten ja koviten kolahtaa kuitenkin Edessäni ja se taisikin olla se mikä sai minut lopullisesti faniintumaan Stam1naan. Suhdeluvun kanssa kävi niin, että kuuntelin sitä yhdessä vaiheessa jopa liikaa, ja pääsin kyllästymään siihen, mutta hieno biisi se on yhä ja kestää kuuntelua, varsinkin kun olen nyt pitänyt sen kuuntelemisesta vähän taukoa. Koirapojassa taas kävi melkeinpä päinvastoin, ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen se siirtyi 'skippaa nämä'-listalle ja meni aika kauan, että rupesin kuuntelemaan sitä. Ja nyt se sitten löytyykin lempibiisieni joukosta..

Stam1nassa eniten viehättää biisien sanoitusten eräänlainen tulkinnanvaraisuus, ja muutenkin niiden yleinen, eh, hienous. Eivät ole sitä tavanomaista rakkauslässytystä, tai mitään muutakaan kovin tavanomaista.

Livenä tahtoisin kovasti nähdä Stam1nan joskus, ja luultavasti se toteutuukin tämän kesän lopussa jos saan järjesteltyä itseni Pellavarockiin.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2007, 00:04:32 kirjoittanut Asoalian »
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #16 : Heinäkuu 01, 2007, 22:14:00 »
Minulla oli pitkän aikaa hirveä Stam1nan vastainen kapina meneillään. En pitänyt yhtään, vihasin koko bändiä ja niiden musiikkia, mutta sitten hiljalleen aloin pitämään heidän musiikistaan. Tuo Stam1nan vihaaminen juontaa juurensa vuoteen 2005 jolloin he olivat pääesiintyjänä Kymirockissa Karhulassa. Heidän soundcheckinsä kesti sellaisen puolitoista tuntia vaan, joten siinä vähän kyrpiinty siihen odottamisee siinä vaiheessa iltaa, kun olisi jo halunnut lähteä kotiin nukkumaan, mutta ei voinut, kun oli kerran ostant lipun jo.

Mutta juu. En ole aktiivinen Stam1nan musiikin kuuntelija, mutta levyt olen kuullut muutaman kerran kokonaisuudessaan. Ja ihan hyvää musaahan he soittavat. Levyjä en omista, mutta ehkä ne voisi hankkia joskus.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Heinäkuu 10, 2007, 01:12:24 »
Oliko ketään muuten Ruisrockissa Stam1naa katsomassa? Itse en päässyt sunnuntaina sitä valitettavasti katsomaan, koska serkun piti myöhäiset ylppärinsä juuri kyseisenä sunnutaina... No näinpähän Kotiteollisuuden , Sonatan ja In Flamesin lauantaina.

Poissa Malakai

• metafora
  • Vuotislainen
  • Entäs nyt?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 14, 2007, 11:58:20 »
Lainaus
Oliko ketään muuten Ruisrockissa Stam1naa katsomassa? Itse en päässyt sunnuntaina sitä valitettavasti katsomaan, koska serkun piti myöhäiset ylppärinsä juuri kyseisenä sunnutaina... No näinpähän Kotiteollisuuden , Sonatan ja In Flamesin lauantaina.

Olin Ruississa Stam1naa katsomassa ja sanonpahan vaan, että menetit sitten siinä kenties parhaan keikan tämän vuoden Ruisrockista... Mentiin puolitoista tuntia aiemmin paikan päälle, että päästäisiin eteen ja kyllä siinä sateessa odottaminen kannattikin! En ole niin paljoa stam1naa (tai sm3tanaa xD) kuunnellut mutta biisit kyllä tunnistin ja täytyy tosiaan todeta vielä vaikka kuinka monenteen kertaan se, että keikalla sitä tykästyy ihmeen paljon tehokkaammin johonkin musiikkiin kuin kotona stereoiden ääressä.

Jouduin kylläkin moshpittiin... tällaisena pienikokoisempana tyttönä se ei ollut kovin herkullinen kokemus, mutta kun sieltä kuiville pääsin niin keikka oli aivan loistava!

Stam1nasta noin muuten vain voisin sanoa, että tykkään sanoituksista tosi paljon, mitä niitä nyt on tullut kuunneltua. En ole turhan tarkasti niihin perehtynyt, mutta joka tapauksessa minulla oli alussa todella suuret ennakkoluulot suomenkielisestä metallista. Stam1na on aika mojovasti poistanut niitä ennakkoluuloja =D

- mals -

Poissa Damien

• greatest hit
  • Vuotislainen
    • erinomainen ihmislapsi
« Vastaus #19 : Heinäkuu 17, 2007, 19:28:46 »
Stam1na on aika skitso bändi. Hyvällä tavalla siis. Lyriikoiltaan minulle ehkä jokin suomalainen ja ei-niin-raaka vastine Rammsteinille.

Niin kuin monet muutkin ovat sanoneet, munkaan ensivaikutelmani ei innostunut Stam1nasta niin kovasti. Ensimmäinen kappale jonka kuulin taisi olla likainen parketti ja en tykännyt siitä silloin yhtään. Mutta nyt, voi ah rakastan sitä ja muitakin kappaleita uudet kymmenet käskyä -levyltä (no joo, mitään muuta en olekaan stam1nalta kuullut kuin tuon levyn). Häpeäkseni täytyy kyllä myöntää että olen vasta muutaman kuukauden ajan kuunnellut stam1naa "ihan kunnolla", mutta ei se mitään. Tykkään siitä silti.

Stam1nan lyriikat ovat ehdottomasti yksi bändin kannattavista voimista. Ne on jotenkin niin tulkinnanvaraisia, jättää niin paljon auki ja kaikkea. Lyriikat on niin radikaaleja että se on vain mahtavaa. Ja se voima millä ne esitetään on jotain sellaista että.

Parhaita kappaleita Stam1nalta ovat mm. Paperinukke, Lapsuus, viisi laukausta päähän, kadonneet kolme sanaa ja suhdeluku.
23 seconds on the floor Is all (s)he needs, And not a minute more

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
« Vastaus #20 : Heinäkuu 26, 2007, 12:10:50 »
Oliko ketään muuten Ruisrockissa Stam1naa katsomassa?

Kyllä olin! Ja kyllä, keikka oli aivan mahtava! Tunnelma katossa ja pitti ihan loistava. Jossain välissä kylläkin vetäydyin siitä isosta pitistä hieman sivummalle ja hengasin jonkun jätkäporukan kanssa ja riehuimme siinä keskenämme sitten.
Tuosta keikasta jäi kyllä todella hyvä maku suuhun, paras tähän mennessä jolla olen ollut.

Onko täällä ketään, joka olisi tulossa Pellavarockiin katsomaan kyseistä bändiä?

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2007, 21:23:29 »
Stam1nalta uusi levy ensi vuoden tammikuussa. Bändi menee syyskuussa studioon.

Lainaus
Lemiläinen metallikvartetti Stam1na aloittaa kolmannen albuminsa äänitykset syyskuun 10. päivä. Tuleva albumi taltioidaan tunnelmallisessa Purple Fly -studiossa yhtyeen kotimaisemissa Lemin Pöllölässä. Tuottajana toimii Janne Joutsenniemi, jonka legendaarinen Stone-yhtye on yksi Stam1nan suurimmista kotimaisista vaikuttajista. Kaksi aiempaa Stam1na-albumia tuottanut Miitri Aaltonen miksaa albumin. Työnimellä ”Raja” työstettävän albumin äänitysten on määrä valmistua kuluvan vuoden aikana, ja kauppoihin levyä voi odotella vuoden 2008 alkupuolella.

Stam1nan keulahahmo Antti Hyyrynen on innoissaan mahdollisuudesta työskennellä lapsuuden sankarinsa Janne Joutsenniemen kanssa.

– Tämä on match made in heaven ja iso merkkipaalu bändille. Janne tuo varmasti omat sävynsä levylle. Sanotaan vaikka niin, että sinappikone on sama, mutta Janne vaihtaa meille uudet vaipat, visioi Hyyrynen tulevaa tuotosta.

- Sanoituksista voi sanoa sen verran, että niissä etsitään, tutkitaan ja koetellaan omia sekä ihmisyyden rajoja. Viimeisen parin vuoden aikana olemme olleet rajoilla, joskus varmaan on menty ylikin, kertoo Stam1nan sanoituksista vastaava Hyyrynen.

Vuonna 1996 perustettu Stam1na on julkaissut tähän mennessä kaksi albumia Stam1na (2005) ja Uudet Kymmenen Käskyä (2006), joista jälkimmäinen nousi ilmestyessään albumilistan kolmanneksi ja palkittiin Emmalla vuoden 2006 parhaana metallialbumina.

Lainaus Stam1nan Kotisivuilta.

Poissa Asoalian

• Vuotislainen
« Vastaus #22 : Elokuu 26, 2007, 12:34:14 »
Onko täällä ketään, joka olisi tulossa Pellavarockiin katsomaan kyseistä bändiä?

Minä olin Pellavarockissa, juu. Tosin se 'juttu', jonka takia sinne menin, oli Tarot, mutta Stam1nan katsoin myös. Ärsytti vain vähän, kun olin päässyt eturiviin ja olisin siitä tahtonut katsoa Stam1nankin, mutta katsoin paremmaksi siirtyä sivummalle, kun parin vieressä polttavan tyypin (ja 28 asteen lämpötilan ja vedenjuonnin vähäisyyden) takia rupesi vähän pyörryttämään. Mutta oli se kyllä hieno keikka vähän taempaakin (sieltä mäestä) katsottuna, Stam1na todellakin on hyvä live-esiintyjä. Ja yleisökin oli aika huvittavaa katsottavaa, niin sekaisin siellä tyypit oli. Jumalaton pitti, varsinkin keikan alussa ja näin ^^

Uusi Stam1na kuulosti muuten todella hyvältä, kun ne jonkun biisin (en muista enää nimeä) uudelta levyltä soittivat siellä. Että uutta levyä ja uusia Stam1nan keikkoja odotellessa... ^^

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
« Vastaus #23 : Elokuu 30, 2007, 09:41:51 »
Heh, et ole ainoa joka pyörrytti tuola, Asoalian. Minä pyörryin Stam1nan pittiin, syynä varmasti se, etten ollut juonut vettä ja olin paljain päin ja aurinko porotti ihan mukavasti.. Onneksi se oli vain tällainen "jalat alta ja suunnilleen heti hereille"- pyörtyminen, joku poika sitten passitti minut vesipisteelle, jonne jonottaessa pyörryin uudelleen. :D Onneksi ehdin kuitenkin olla pitissä mukana melkein loppuun asti, soittivat kai 3 biisiä enää sen jälkeen, kun minun piti lähteä pois.

Uutta levyä odotellessa.

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Elokuu 31, 2007, 20:45:47 »
Soittikos Stam1na muuten paljon noita uusia biisejä kesän keikoilla? Tahtoisin tietää kun missasin Ruissin keikan.

Poissa Asoalian

• Vuotislainen
« Vastaus #25 : Elokuu 31, 2007, 21:54:18 »
Soittikos Stam1na muuten paljon noita uusia biisejä kesän keikoilla? Tahtoisin tietää kun missasin Ruissin keikan.

Yhtä uutta seuraavalle levylle tulevaa biisiä ne ainakin vetivät Pellavarockissa, ja luultavasti sama oli muillakin keikoilla. Biisin nimi taisi olla joku Hullu sokea tai Sokea hullu tai jotain tänne päin :'DD Ainakin sen nimessä mainittiin sokea ja hullu. Tai sitten ei ^^

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Syyskuu 30, 2007, 10:27:58 »
Tietääkös ketään että voiko jostain ladata laillisesti Stam1nan Väkivaltakunta omakustanteen?

Poissa yhdys sana sankari

• ->
  • Vuotislainen
« Vastaus #27 : Lokakuu 26, 2007, 15:54:43 »
Asiallinen bändi, oivaltavat lyriikat ja Hyrdellä on "mummoääni" joka sopii hyvin näihin kappaleisiin. Jotenkin ihmetyttää mistä keksivät nämä lyriikat.
Itselläni on Uudet Kymmenen Käskyä-levy, josta löytyy niin paljon hyviä kappaleita, että voisin mainita koko levyn. Viimeaikoina mp3-soitinta on rääkännyt enimmäkseen Ovi.
sori kovasti

Poissa motiivi

• Hippi
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Kesäkuu 28, 2008, 12:30:19 »
Tämä keskustelu kaipaa kyllä nostamista.

Stam1naa olen fanitellut vasta parin kuukauden ajan, kun kaverini vinkkasi Lemin lehmipojista. Olin kuullut sitä puolella korvalla joskus vuoden 2004 tienoilla, ja mielikuva oli lähinnä, et huutoa sieltä tulee ja lujaa. No, menin ja kuuntelin, Kadonneet kolme sanaa näin ensimmäiseksi, ja en voi muuta sanoa kuin että sehän kolahti kuin viismetrinen leka :O. Pahemmin, oikeastaan. Olin paha, menin ja waretin, koukutuin yhä pahemmin, ja hyvin lyhyessä ajassa olenkin hankkinut jo kaikki kolme levyä hyllyyni. Ja harkitsin Sakara Tour -DVD:täkin, mut se jäi hyllyyn, toistaiseksi. (Saisivat muuten Stam1na julkaista kunnon pitkän DVD:n.)

Stam1nassa viehättää se erinomainen meininki. En osaa nimetä biisiä josta en pitäisi, ja tykkään Stam1nan uhosta, mullanhajuisesta, rytmisestä meiningistä, nerokkaan puolelle menevistä sävellyksistä ja monitulkintaisista, ironisista sanoituksista. Ja vaikka en ole nähnyt tätä bändiä ihan-oikeasti-livenä, on se livevideoiden perusteella aivan p***eleen hyvä, ja menisin heti katsomaan jos vaan tilaisuus tulisi.
Lempilevyni lienee Uudet kymmenen käskyä, vaikka ensin en siitä pitänytkään. Se avautui Stam1nan levyistä minulle ehdottomasti hitaimmin. Lyriikoiltaan paras biisi on ehdottomasti Ovi, kaikessa yksinkertaisuudessaan, Merestä maalle tai Kaksi reittiä, yksi suunta. Muita hyviä biisejä ovat esim. Edessäni, Likainen parketti, Tuomittu, syyllinen ja oikeastaan ihan koko tuotanto :D.

Bändin kehittymisen huomaaminen on hienoa. Stam1na-levy on uholtaan kuin 18-vuotias, mutta seuraavat levyt kuulostavat enemmän 100-vuotiailta, ja molemmat siis hyvällä tavalla. Tykkäsin Rajastakin, sen parhaaksi biisiksi nousi varmaan Luova hulluus.
Ja ainiin! Pidän kamalasti jokaisen albumin ulkoasusta. Rajassa on erityisen hienot bookletit, ja Stam1nankin grafiikka on upeaa.
Stam1na on sellainen bändi, johon en voi kuvitella kyllästyväni, mutta katsotaan tuleeko sekin aika.
So one by one by one, they devour, consume, and disperse
And rapidly, rapidly… they fall
Drown in pleasure and die in a dream

Poissa Asoalian

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Syyskuu 27, 2008, 22:59:39 »
Nostetaanpa taas hieman tätä topiikkia.

Pääsin eilen vihdoin näkemään Stam1nan kunnolla klubikeikalla Lutakossa, Jyväskylässä ja aika... villiä oli kyllä meno. Pitin alle jäämiseltä ei meinannut välttyä missään ja aika pahasti tuolla liiskaantui (keikan seurauksena turvonnut huuli, kipeä kylki ja olkapää ja mustelmia). K-18- puolen ja tavallisen puolen erottava aitakin kaatui melkein ja Vapaa maa piti keskeyttää sen takia. Mutta hengissä selvittiin :)
Muuten oli kyllä oli ihan loistava keikka. Settilista oli mahtava, ne soitti Murtumispisteen <3 Siinä vaiheessa riehaannuin totaalisesti, niin kuin en tosin olisi muutenkin ollut ihan tunteella mukana... Ainoastaan Vartijattoman ja Paperinuken olisi voinut jättää mielestäni pois, laittaa tilalle vaikka Muistipalapelit ja jos joku pakollinen hidas biisi pitää soittaa, niin ennemmin vaikka Kaikki kääntyy parhain päin. Mutta muuten en valita, kun tuli kaikki Likaiset parketit, Merestä maallet, Vapaat maat, Murtumispisteet, Lääkkeet ja muut kivat. Hyrde juttelikin ihan kivan hassuja, sen joka toinen lause oli "joo, ton voi sit leikata pois" kun kuulemma tuo keikka myös kuvattiin DVD:lle. Toivottavasti ne ei leikkaa niitä, sillä oli sen verran hyviä juttuja. ^^

Seuraavaa Stam1nan keikkaa odotellessa :)

• ->
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Lokakuu 07, 2008, 20:05:32 »
Hahaa, säälittävää vittuilua.
Stam1na oli aikoinaan aika kova, mutta nykyään ihan liian mainstream-paskaa. Viimeisin levy oli viimeinen niitti. Tervemenoa Hyrde.
sori kovasti

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Lokakuu 07, 2008, 20:46:32 »
Taas näitä tr00 hevareita, jotka tulevat aukomaan päätään heti kun joku bändi myy kultaa. Raja kyllä oli vähän rimanalitus, mutta ihan ok levy silti, on sitä kuunnellut huonompiakin. Ehkä rimanalitus siksi, että UKK oli paljon progressiivisempi,ja odotti että Raja olisi paljon mutkikkaampi. Rajalla omasta mielestä syvemmän kuuntelun päätteeksi jäi mieleen Hammasratas, Lääke, Luova Hulluus Muuri, ja Murtumispiste. Eihän loputkaan biisit olleet totaalista kuraa, mutta selvästi nuo edellä mainitut kappaleet olivat parempia. Omasta mielestä Raja oli loppujenlopuksi paljon suoraviivaisempi kuin edeltäjät, vaikka jos oikein muistan niin taisivat lupailla enemmän koukkuja musaan. Tai sitten en vaan muista mitään koukkuja enää, kun en ole tuohon levyyn koskenut vähään aikaan. Mutta DVD:tä odotellessa.

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #32 : Marraskuu 04, 2008, 11:05:44 »
Heh, et ole ainoa joka pyörrytti tuola, Asoalian. Minä pyörryin Stam1nan pittiin, syynä varmasti se, etten ollut juonut vettä ja olin paljain päin ja aurinko porotti ihan mukavasti..

Eikä, onko Stam1na näinki yleinen bändi pyörtyä? :D Hah, minäkin pyörryin Stam1nan keikalle vuoden -07 Simerockissa. (Vieläpä samana vuonna kuin tekin ;D) Ilmat eivät kuitenkaan tehneet pyörtymistä - siellä kun lähinnä satoi ja oli ihan helkkarin kylmä. En vain ollut juonut ja syönyt tarpeeksi, eikä muuten ollut eka pyörtyminen. Onneksi se meni niin, että kun alkoi kunnolla pyörryttää (olimme eturivissä) menin vähäksi aikaa istumaan aitaa vasten ja kohta huomasin, että olinkin pyörtynyt siihen ja muisti oli parilta sekunnilta pois. Jalatkin retkottivat kummasti. Pyörtymisen jälkeen olo oli paljon parempi ja bailaus jatkui, ei kai siinä :D On se festarielämä joskus niin... jännittävää.

Poissa Kuningasidea

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Marraskuu 06, 2008, 15:59:22 »
Omasta mielestä Raja oli loppujenlopuksi paljon suoraviivaisempi kuin edeltäjät, vaikka jos oikein muistan niin taisivat lupailla enemmän koukkuja musaan.

Muistat väärin. Lupailivat enemmänkin suoraviivaisempaa ja punkahtavampaa otetta. Itsekin pidin enemmän kahdesta ensimmäisestä levystä, mutta Rajallakin on hyvät hetkensä, ja albumi on kokonaisuudessaan varsin hyvä.

• ->
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Marraskuu 12, 2008, 19:55:43 »
Taas näitä tr00 hevareita, jotka tulevat aukomaan päätään heti kun joku bändi myy kultaa.
Kuuntelen räppiä senkin sika! Stam1nan paskuuden syy ei ole mikään myynti vaan se että se kuulostaa paskalta!
sori kovasti

Poissa Calamity

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Tammikuu 05, 2009, 17:27:19 »
Lainaan vähän itseäni toiselta foorumilta, kun ei jaksa kirjoittaa samaa asiaa eri sanoin: "Isosiskon innoittamana aloin kuuntelemaan tätä bändiä viime vuonna, biisit iski alusta asti. Yksi parhaimmista suomalaisbändeistä mitä tiedän. Metallimusiikkia en silleen juuri kuuntele, Stam1na lienee jokin poikkeus, mutta minkäs sille voi jos tykkää. (:"

Suosikkibiisejäni ovat näillä näkymin ainakin Kadonneet kolme sanaa, Paha arkkitehti, Merestä maalle, Paperinukke, Likainen parketti, Hammasratas, Lääke, Muuri, Pyhä Yksinkertaisuus, Ristiriita ja Susi-ihminen. Pääsin kattomaan Stam1naa ensimmäistä kertaa livenä Tampereella 2.1.2009, oli mahtavaa. Ei tullu mustelmia, murtumia tai muutakaan, kun en pittiin uskaltanu mennä, eturivissä hilluin Stam1nan aikana. Vähän kyllä pyörrytti keikan aikana ja jälkeenpäin, mutta haluan takasin heti kun on mahdollista :D.

Poissa Sokeri

• Sateessa sulamaton
  • Vuotislainen
  • per aspera ad astra.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #36 : Elokuu 10, 2009, 18:50:09 »
Aah, Stam1na. Kerran, joskus alkuvuodesta, kuuntelin Last.fm:n "Recommended" asemaa ja silloin kuulin varmaan ensimmäisen kerran Stam1naa, taisi olla Edessäni-biisi vielä kyseessä. No mikäs siinä, tykästyin tuohon biisiin ja kuuntelin sitä uudestaan ja uudestaan, kuten Likaista Parkettiakin (ne sanat on aika huiput ♥) ja jonkin ajan kuluttua sitten etsin nuo albumit ja tilasin joskus keväämmällä kaikki kerralla, enkä ole kyllä katunut.

Jotenkin tuo bändi vaan iski, en tiedä miksi, ehkä se johtuu sanoista tai nopeammasta poljennosta, mutta itse pidän Stam1nasta todella paljon, yksi suosikkibändejä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2010, 17:56:42 kirjoittanut Sokeri »
On muut laulut liian äänekkäitä. ( Muuri - Stam1na ♥ )

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #37 : Syyskuu 17, 2010, 17:35:32 »
En tajua miksen ole aiemmin jo kirjoittanut tänne..:D Toisaalta en ole jaksanut kirjoittaa monen muunkaan bändin topiciin. Hei ja nyt on muuten ilon päivä, Sakara Tour 2010 tulee lokakuussa, eli Rytmihäiriö, Mokoma, Stam1na ja FM2000 mukana ja kahdella ikärajallisella keikalla myös Teräsbetoni. Kukaan muu vuotislainen kiinnostunut kiertueesta?

Mutta itse Stam1naan, tässä bändi jota jaksaa aina vain fanittaa kamalalla innolla, kesäloman ekana päivänä pääsin myös kokemaan tämän mahtavan bändin livenä ensimmäistä kertaa enkä voi sanoin kuvailla istä meininkiä keikalla...aivan ihanaa! Kesän aikana ehdin sitten tuon lisäksi näkemään Stam1nan kolmeen kertaan festareilla livenä ja piti vielä kerran käydä yksillä mutta jäi väliin. Ja nyt on kamala ikävä keikalle, joten ajattelin hintaan mihin hyvänsä hankkiutua kaverin kanssa tuonne Helsingin Nosturiin kun Sakara Tour koittaa <: Se tunne kun riehuu hyvässä seurassa lempibändin keikalla eturivissä ja huutaa äänen käheäksi, ah <2
 Sanoitukset ovat nerokkuutta, biisit niin koukuttavia että en ole parin vuoden aikana kertaakaan kyllästynyt eikä joukossa ole yhtäkään josta en pitäisi. Mahtava livebändi ja Hyrden jutut jaksavat aina naurattaa :D Olen muuten festareiden ulkopuolella nähnyt pariin kertaan Pexin ja Kaken kun ovat täältä samalta paikkakunnalta kotoisin, ja Kuopio rockissa taisin vuorotellen jokaiseen törmätä pariinkiin otteeseen <: Hauskaa porukkaa :3
 Omistan kaikki levyt jos ensimmäistä ei lasketa, sekin on koneella mutta aina kun levy osuu jossakin kohdalle niin ei ole rahaa mukana :/ DVD:n voisi kyllä hankkia kun on joskus rahaa :D En edes yritä erotella mikä levyistä on paras, pidän kamalasti jokaisesta. Rajasta taisin aluksi pitää vähiten mutta sitten jossakin vaiheessa huomasin kuuntelevani sitä eniten ja näin. Viimeinen Atlantis saa ajatukset aina liikkeelle, siinä on maailmanlopun tunnelma ja Eloonjäänyttä kuunnellessa voisi vaikka itkeä (ei sen takia että se olisi huono vaan ihan päinvastoin :D). Ja musavideot ovat muuten ihania, jos on huono fiilis ne piristävät varmasti :D

Miksen osaa pysyä kunnolla aiheessa? :D Stam1na on ollut listani kärkipäässä kunnolla puolitoista vuotta ja välillä tämän takia meno menee kavereiden kanssa ihan hysteeriseksi ja pimeäksi :D Kaikki kunnia pojille kun ovat saaneet jotakin tällaista aikaan. Se ärsyttävä puoli tässä bändissä tosin on että moni muu hyvä bändi kuulostaa heti perään kuunneltuna ihan surkelta :D

- BG (Sm3tanaa!) -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #38 : Lokakuu 08, 2010, 01:54:12 »
Hei ja nyt on muuten ilon päivä, Sakara Tour 2010 tulee lokakuussa, eli Rytmihäiriö, Mokoma, Stam1na ja FM2000 mukana ja kahdella ikärajallisella keikalla myös Teräsbetoni. Kukaan muu vuotislainen kiinnostunut kiertueesta?
Itse olen tuosta kiertueesta kiinnostunut! Näillänäkymin Nosturiin menossa keikalle, kun Tampereella kerran tuo on ikärajallinen niin en sinne pääse.

Miksenköhän itsekkään ole tänne kirjoitellut. Stam1naan tutustuin kunnolla vasta kesäkuun alussa, kun satuin Stam1nan keikalle Myötätuulirockissa (ah, eturivi<3) Heti bändi vei kyllä sydämeni ja kotona piti heti alkaa kyseistä bändiä kuuntelemaan.

Musavideot ovat kyllä ihan parhaita. Yhden kaverin sain innostumaan kovasti Pakkolaskun musavideosta, vaikkei hän muuten bändiä kuuntelekkaan.
Lempibiiseikseni voisin tällähetkellä sanoa näitä: Edessäni, Likainen Parketti, muistipalapelit, Susi-Ihminen, Tuomittu, Syyllinen. Jotenkin tykkään kaikkien biisien sanoista liikaa.

~Stairway~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
« Vastaus #39 : Joulukuu 26, 2012, 23:01:32 »
Ahh!!! Stam1na
En olisi ikinä uskonut, että joskus innostuisin Stam1nan musiikista, mutta niiinpä pääsi käymään. Kai isoveljeni sitten lopulta onnistui syövyttämään tämän bändin aivoihini pysyvästi. Sairaan hyvää musiikkia Stam1nalta on kyllä tullutkin sanoituksista lähtien. Aivan huippua!
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"