Kirjoittaja Aihe: Vuotiksen "vanhukset" ja "pikkuiset"  (Luettu 19263 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Vuotiksen "vanhukset" ja "pikkuiset"
« Vastaus #150 : Lokakuu 21, 2015, 13:36:06 »
Tämän vuotisnimen takaa löytyy vuosimallia -91 eli elokuussa täytin jo 24 vuotta. Vuotiksen ikäluokassa taidan kuulua tähän vahempaan kastiin. löysin tänne tosiaankin vasta parikymppisenä, joten eipä se mitään.

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #151 : Marraskuu 26, 2015, 17:37:36 »

Itse olen syntynyt -99, eli vuoden lopulla täytän 16. "Pikkuisiin" kai siis kuulun.

Jos 16 luetaan "pikkuisiin" niin mä olen varmaan "mini"..!

Eli täytän ens ystävänpäivänä 13. Ja tänne löysin muistaakseni 11-12-vuotiaana.

Tollaset "henkinen ikä"-testit sanoo että olen 21-28..?

Ja se, miltä musta tuntuu olla ruohona näiden puiden vierellä (tulipas taas Kaistapäinen vertaus...).
No, onhan se vähän hassua, tai siis, tuntuu että olen vielä liian nuori tänne. Tuntuu että muut kattoo mua sillee nenänvartta pitkin, vaikka ehkä niin ei kuitenkaan tapahdu. Itse taas tuijottelen muita ylöspäin tyyliin "Vau, vanha ja viisas... En ikinä tule saavuttamaan tuota tasoa..."

Kyllä mä tiedän että iällä ei ole mitään väliä, ja kai se on vaan mun pään sisäistä, että muut vuotislaiset ei ota mua vakavasti.

Jatkakaa,
Kaistapää
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Isfet

• Haahuilija
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #152 : Marraskuu 30, 2015, 15:30:00 »

En tunne itseäni vanhukseksikaan...

Ja se, miltä musta tuntuu olla ruohona näiden puiden vierellä (tulipas taas Kaistapäinen vertaus...).
No, onhan se vähän hassua, tai siis, tuntuu että olen vielä liian nuori tänne. Tuntuu että muut kattoo mua sillee nenänvartta pitkin, vaikka ehkä niin ei kuitenkaan tapahdu. Itse taas tuijottelen muita ylöspäin tyyliin "Vau, vanha ja viisas... En ikinä tule saavuttamaan tuota tasoa..."

Kyllä mä tiedän että iällä ei ole mitään väliä, ja kai se on vaan mun pään sisäistä, että muut vuotislaiset ei ota mua vakavasti.

Jatkakaa,
Kaistapää

Et sinä mitenkään "liian nuori" minusta ole ;) Minusta on tosiaan mukavaa lukea eri ikäisten, niin vanhempien kuin nuorempienkin, mielipiteitä ja kokemuksia. Ehkä juuri siksi vuotis on niin ihana paikka <3

"Ruohona puiden vierellä" kuulostaa muuten aika hyvältä vertaukselta ;)
Ajattelen, siis olen.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #153 : Joulukuu 04, 2015, 02:15:52 »
Kyllä, ehdottomasti se on mukavaa, kun foorumilla on monen ikäistä jengiä! Kaikki ovat yhtä arvokkaita ja omia persooniaan, eikä ikä sitä paitsi kerro vielä ihmisestä itsestään paljoakaan. On paljon ihan hölmöjä aikuisia ja paljon tosi fiksuja lapsia.

Itte oon syntynyt -93, eli mahdan lukeutua niihin "vanhuksiin". Ja täytyy kyllä sanoa, että minusta on tosi mukava huomata ikätovereita foorumilla! Ei sen vuoksi, että omanikäiset olisivat parempia kuin nuoremmat, vaan ihan sen vuoksi, että hei, on täällä muitakin vähän varttuneempia.
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa huuhuu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #154 : Joulukuu 04, 2015, 13:29:43 »
Ei sen niin väliä minkä ikäistä porukkaa on kuhan on mukavaa :)

Itse olen -92 syntynyt. Välillä tunnen itseni lapseksi joka saa nauttia asioista joista ehkä aikuiset ihmiset ovat menettäneet intonsa. Välillä tosin täytyy olla valitettavasti se aikuinen jotta asiat hoituu.
Voisikohan siirtyä ajankääntäjällä taakse päin tutkimaan niitä hyviä lapsuuden muistoja 8)

Poissa Gawd

• Riistaeläin
  • Vuotislainen
  • Perkele.
    • Kaniinin
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #155 : Tammikuu 27, 2016, 22:22:24 »
Silloin kun tämä topic luotiin olin aika pikkuinen, nyt olen vähän vanhempi, jos en nyt ihan vanhus kuitenkaan.

Aina muutaman vuoden välein käyn katsastamassa tämän foorumin, tarkistamassa että tämä on vielä olemassa. Lukemassa sitä millainen minä olin nuorempana, millainen oli internet ja tämä hauska fandom. Vaikka en paljoa kirjoittanutkaan, täällä notkuminen (ja Kylässä ja #hprp:ssä) oli minulle kovin tärkeää. Täällä pysyy tallessa teini-ikäinen minä, yksinäinen tyttö jolla oli huono itsetunto ja kummallisia maneereita kirjoittaessa. Sitä tyttöä käyn aina välillä täällä lukemassa ja hyväksyvästi paijaamassa ajan halki.

Kiitti että oot, Vuotis. :')

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #156 : Tammikuu 27, 2016, 22:36:32 »
Mä taidan kuulua ikäloppuihin. Eli siis -89 syntynyt eli 27 tulee syksyllä mittariin (NO HYI!).  Sisälläni kuitenkin asustaa se teini joka tänne liittyihin :).
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #157 : Tammikuu 27, 2016, 23:33:51 »
Taidan minäkin kuulua noihin wanhuksiin,  olen syntynyt 1992, eli ensi vuonna (joulukuussa)
tulee. 24 vuotta täyteen itellä :)
Onneksi täällä on kaikenikäisiä ihmisiä ja otuksia ja onneksi Vuotis on Vuotis :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".