Kirjoittaja Aihe: Isänpäivälahja-ideoita  (Luettu 5045 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Isänpäivälahja-ideoita
« Vastaus #25 : Marraskuu 08, 2009, 10:21:35 »
Tänään se taas koitti, tuo meidän kaikkien omien isäpappojen päivä. Onneksi olkoon kaikki isät!

Vasta eilen muistin koko asian, ja meinasi tulla hätä käteen tämän asian kanssa. Ruokaostoksilla kun käytiin, tarttui samalla mukaamme Muumimuki, jossa oli Muumipappa, Muumimamma, Muumipeikko, Niiskuneiti ja Pikku-Myy. Kuvat sattuivat juuri hyvin kuvastamaan omaa perhettämme, johon kuuluu vanhemmat ja kolme lasta (kaksi tyttöä ja poika). Mukin sisälle ostettiin Marianne-karkkeja, kaikenvärisiä.

Kortin väsäsimme viime yönä. Etusivulle kirjoitimme vain onnea ja kiinnitimme muutaman tarran, sisäaukeamalle kirjoitettiin "Näistä tunnistat meidän iskän" ja sinne sitten piirrettiin ja kirjoitettiin kaikkea mitä meidän isästä nyt tulee mieleen.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Stella Slash

• 4|\|71-p3310
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #26 : Marraskuu 08, 2009, 10:47:08 »
Minä saan tänä vuonna viettää isänpäivää vähän viipeellä, koska minä ja mieheni olemme molemmat kuumeessa ja kipeinä. Isä saa kuitenkin, kunhan tästä paranemme, Korinpohja-kämmekkäät, joita hän voi käyttää puuhaillessaan isämäisiä juttuja.

Eemi

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Marraskuu 08, 2009, 11:07:11 »
Noo... Taitaa lahjaideat olla nyt vähän myöhäisiä. Annoin ite kahvikupin ja karkkia. (Mahtava lahjaidea! x)) Kaverini muisti (tai muisti ja muisti ku muistututin) vasta nyt että on isänpäivä. Suunnitteli leipovansa vaikka jonkun piirakan... Että sillä tavalla. 8D

Eemi <3

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #28 : Marraskuu 03, 2016, 18:59:33 »
Kohta on jälleen isänpäivä, ja monessa paikassa mainostetaan "tästä hyvä lahja isälle, osta osta!" Itse en tosin ole keksinyt, mitä tänä vuonna kehittelisin - mutta tarvitseeko sen aina olla materiaa jolla muistaa? Hyvinkin voisi olla, että leivon jotain spesiaalia ja kenties katsottaisiin porukalla jokin elokuva. Onko teillä jo suunnitteilla, millä ilahdutatte isiänne?

Vielä vähän aiheesta laajentaen, mitä mieltä olette noin ylipäätään isänpäivästä? Mielestäni isänpäivä on kiva perinne varsinkin lapsiperheissä: pienille lahjan antaminen sekä yhdessä olo vanhempaa juhlien voi olla erikoisen jännä päivä. Lisäksi näin vanhemmiten olen nähnyt isän muistamisen eräänlainena "kunnianosoituksena".

Ja entäpä te isät, mitä mieltä isänpäivästä sekä lahjoista?
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Sisssilisko

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Marraskuu 07, 2016, 11:10:55 »
Oma isä on pitänyt erityisesti korteista, joihin olen koonnut kuvia meistä kahdesta ajalta, jolloin olin pieni lapsi. Kylkeen voi lisätä vaikka isän lempisuklaata.

Viime vuonna tulostin ja prässäsin yhden kuvan t-paitaan. Voi olla, että omalta osalta nämä vanhat kuvat on jo liiaksi käytetty aihe, mutta jos jollain sattuu olemaan mustesuihkutulostin, voi siihen ostaa siirtokuvapaperia, jolla saa tehtyä paitaprinttejä silittämällä kuva kankaaseen. Laadusta en tosin tiedä, mutta omakin isä pitää ihan tyytyväisenä t-paitaansa, vaikka kuva on alkanut hieman rakoilla. Näyttääpähän yhtä vanhalta kuin kuva.

En ole tämän vuoden lahjaa vielä miettinyt, kohta tulee kiire! Yhdessä olo on kyllä pääasia, emme olekkaan nähneet vähään aikaan. Ehkä tärkeintä on muistaminen, jonka voi toteuttaa muullakin tavalla kuin materialla. Nyt tulikin mieleen, että voisi kirjoittaa kirjeen.