Kirjoittaja Aihe: D12  (Luettu 1192 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Kenian presidentti

• Ankeuttaja
D12
« : Syyskuu 23, 2004, 20:35:36 »
Tällaista toppickia minä en löytänyt, joten ajattelin tällaisen tekaista..
Siis kuka pitää D12:estä?
Minusta se on aivan mahtava yhtye! itseltäni löytyy D12-worldin levy..
Kuuntelen tuota levyä todella usein ja suosikki kappaleeni onkin How come..Siitä erottaa sanoja ja Eminemillä ja muilla jäsenillä on aivan mahtava ääni... Olen itse heille kateellinen lauluäänestä ^________^

Minä haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä kyseisestä yhtyeestä..

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
D12
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2004, 13:32:53 »
Öh, aivan mahtava kappale..? O.o tarkoitat kai varmaan yhtye. ;)

Mä en oo paljoo kuullu, mutta sen perusteella mitä OLEN kuullu, nii pidän. Jätkät on lahjakkaita. Mä en edes yleensä kuuntele amerikkalaista räppiä, oon jotenki onnistunu myymään itteni suomihopille, mutta D-12 ja Eminem on aivan eri juttu. Eminem mua houkutti D-12:ssäki. Mutta nytte ko on enemmän kuullu, nii Eminem ei kyllä oo mitenkään poikkeava. Proofilla on tosi kivan kuulonen ääni. Lempi biisi mulla nytte on luonnollisestikki My Band... :D
Forces collide.

Morre

• Ankeuttaja
D12
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2004, 11:18:47 »
Minähän yleensä kuuntelen pääasiassa metallimusiikkia, mutta D-12 ja Eminem ovat pikkupaheitani.
Biiseissä on asiaa eikä pelkkää naurettavaa uhoa, kuten mustaihoisten räpissä yleensä on.

Hagger

• Ankeuttaja
D12
« Vastaus #3 : Lokakuu 09, 2004, 17:52:01 »
Oikeastaan en ennen  My Band-biisiä ollut kuullut ollenkaan Bändistä nimeltä D-12. Mä en varmaan olis edes kiinnostunut koko bändistä ellei Eminem olisi ollut siinä. Nyt olen onnellinen levyn omistaja ja kuuntele levyä tosi tosi uein.  Mun mielestä poitsut osaa oikeesti laulaa ja, emmä tiiä, niitten musa on vaa nii yli hyvää.muuten lemppari biisini ovat mm. 6 in themorning, how come,D-12 world, american psycho ll, steve´s coffee house,loyalty... oikeesttan kaikki biisit mitkä löytyy tolt D-12 Wordl-läpyskältä ni on hyviä...

Kenian presidentti

• Ankeuttaja
D12
« Vastaus #4 : Lokakuu 10, 2004, 13:42:09 »
Voinkin lainata Haggerin sanoja ^^ Sillä en minäkään tiennyt koko yhtyeestä, ennen kuin näin My bandin musiikkivideon :) En minäkään varmaankaan olisi D12:estä tykännyt, ellei siinä olisi Eminemiä ^^
Minulla on myös kysienen levy ja joka päivä sitä tulee kuunneltua... Mutta myös Devils Night levyltä olen kuullut Purple Pills:in ja minusta sekin on aivan mahtava ^^

Trudy

• Ankeuttaja
D12
« Vastaus #5 : Lokakuu 24, 2004, 14:03:38 »
Taas kerran sanon tämän: Eminem on aivan paras!! jne. Minä kyl tiesin d12:sta ennen My Bandia, kun olen aivan hulluna selannut joka netin kolkan, missä vain on sana Eminem. Tiedän siis melkein kaiken sen elämästä.

JokaMaunRae

• Ankeuttaja
D12
« Vastaus #6 : Huhtikuu 04, 2005, 17:28:12 »
Hmm, mäkin taisin tutusta tähän bändiin Eminemin kautta. Ennen Eminemiä en edes tiennyt ko. bändin olemassaolosta.
En mäkään kauheesti oo D12:n musaa kuullut, en edes levyä omista, mutta ostan kyllä heti kun vaan saan rahat hankittua ja löydän sen jostain kaupasta :)
Lempikappaleet niiden joukosta jotka oon kuullu on varmaan My Band, How Come, Git Up ja U R The One.

Voisko joku ystävällinen ihminen kertoa kaikkien D12:n jäsenten "nimet"?
Mä tiedän vaan Obie Tricen, Eminemin ja Bizarren ^^
Enempää en oo tähän bändiin tutustunut Suuntaa Googleen

Maglor

• Ankeuttaja
D12
« Vastaus #7 : Huhtikuu 04, 2005, 19:52:49 »
ääh... D12 on mielestäni turha bändi. Ilman Eminemiä sitä tuskin tunnettaisiin täälläpäin. Erehdyin katsomaan kerran David Lettermania ja siinä oli lopuksi musiikkivieraana D12 ja he esittivät hittibiisi My Bandin. Jätkät olivat ihan hukassa. Oikeasti. Mielestäni D12 ei ole mitään ilman Eminemiä. Vähän niinkuin HIM ilman Ville Valoa.

JokaMaunRae

• Ankeuttaja
D12
« Vastaus #8 : Huhtikuu 07, 2005, 15:32:25 »
Niin, kaikille toi rappi ei vaan iske, eikä sille mitään voi.
Muhun kyllä iskee ja kovaa x)
Rappi on parasta musaa mitä tiedän. Siksi kai mä D12:stäkin tykkään.

Azaw X

• Ankeuttaja
Vs: D12
« Vastaus #9 : Heinäkuu 16, 2007, 01:47:05 »
Voi voi mitä te ootte menettäneet ku ette oo tienneet D12:stä ennen My Band biisiä hahah esim. Proof on sata kertaa parempi ku itse Eminem josta myös tykkään kovasti ja Bizarre on niin hauska x) ja Swifty McVay on kans todella hyvä ja Kon Artis ja Kunivakin.
Jos tykkää ryhmästä kannattaa hommata Devils Night levy joka on paljon parempi kuin D12 World joka on sekin hyvä.

ja muistakaa: "we ain't in a band, bitch we don't play instruments."

Ghostface

• Ankeuttaja
Vs: D12
« Vastaus #10 : Elokuu 14, 2007, 19:16:58 »
Minä tykkään osittain D Twizzystä, mutta joskus se käy raivostuttamaan. Ihan älyttömästi turhaa uhoamista, kun tietää, etteivät he ole tehneet puoliakaan niistä asioista mistä räppäävät. "Get my gun" on kyllä kaiken huippu. Etenkin Eminemin uhoaminen. American Psycho || on taas osittain ihan hyvä, Bizarrella on ihan ok verse, vaikka siinäkin esiintyy kovaa paskanpuhetta. "Bitch"-biisistä tykkään. :D Etenkin Bizarren verse.

Lempiartisti D-12:stä erityisesti on Proof, Bizarre ja Swift.