Kirjoittaja Aihe: Gossip girl  (Luettu 4849 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Friidu

• Ankeuttaja
Gossip girl
« : Tammikuu 12, 2005, 22:00:44 »
En ainakaan itse löytänyt tätä aihetta, mutta jos aurireilla on parempaa tietoa, niin lukitkoon pois tämän.

Sain juuri luetuksi toisen osan Gossip girl -sarjasta: Tiedän, että rakastatte minua. Itse olen jäänyt pahasti koukkuun tähän sarjaan ja olen lukenut molemmat kirjat, jotka ovat ilmestyneet suomeksi. Molemmat ovat aivan loistavia ja kertovat todella hyvin, ettei se rikkaiden nuorien elämä ole niin täydellistä ja heilläkin on omat murheensa.

Mitä itse pidät sarjasta? Lempihenkilöitäsi? Muistakaa tietenkin perustella mielipiteet! :)

Itse pidän sarjasta todella paljon. Vaikka kirjan henkilöillä on omat murheensa, heidän elämä tuntuu silti omaan verrattuna niin ihanalta ja siitä tulee oikein haaveileva olo. Tulee sellaisia ajatuksia päähän, kuten: Voisinpa minäkin päästä Barneysille tuhlaamaan ja ostelemaan mitä ikinä haluan... tai olisipa meilläkin aivan upea kattohuoneisto kokin ja sisäkön kera... Kirjassa on myös salainen gossip girl, jonka henkilöllisyyttä ei ole ainakaan vielä paljastettu. Tämä tuntuu tietävän kaiken kertomiensa nuorten elämästä, että tuntuu siltä, että gossip girl olisi itse joku nuorista...*myhäilee mietteissään*

Itse pidin aluksi Blairista, koska hän vaikutti inhimilliseltä rikkaalta nuorelta, jonkalaisia rikkaat nuoret voisivat oikeasti olla. Mutta kun Blairin luonteeseen syvennyttiin, hän taisi mennä joissain asioissa vähän yli ymmärryksen. Oikeastaan minusta tuntui, että jokaisen henkilön luonteenpiirteitä hiukan paisuteltiin toisessa kirjassa. Normaaleista luonteen piirteistä tulikin yllättävän negatiivisiä... jopa minua alkoi ärsyttää Serenan täydellisyys. Vaikka hän yritti olla niin vaatimaton, hänestä tehtiin silti niin neiti täydellisyys. Lisäksi hän vaikutti jotenkin tekopyhältä, sellainen kaunis blondi, jonka sydämestä ei tiedä, onko se täyttä kultaa vai jäätä.

Itse olen miettinyt kuinka monta kirjaa sarjaan mahdollisesti tulee. Itse veikkaisin neljä tai viisi. Siihen asti, kunnes nuoret lähtisivät yliopistoihin ja kukin omille teilleen. Toisessa kirjassa päädyttiin kiitospäivään asti, joten kai kaksi tai kolme kirjaa menee selvittämään vähän yli puoli vuotta... kuka tietää. Mitä mieltä te olette?

Kirjan teemallisuutta en ole hirveästi miettinyt, koska kirja on pikemminkin mielestäni sellaista kevyttä viihdelukemista. Teemana voisi tietenkin olla yksinkertaisesti rikkaiden nuorten elämä ja heidän (vähäpätöiset) murheet. Tuntuu siltä kuin jokaisella olisi ongelmia elämässään, mutta niistä purkautuu aina jotain yllättävää tai hyvää. Lisäksi nuorten ihmissuhteet vaikuttavat täysin normaalien nuorten kaltaisilta ongelmilta, mutta niihin on lisätty hiukan draamallisuutta ja glamouria, että ne olisivat rikkaiden nuorten ongelmia. Aivan, olipa oudosti selitetty... :) Mutta nyt annan teidän julkistaa omat mielipiteenne!

Maria Chang

• Ankeuttaja
Gossip girl
« Vastaus #1 : Tammikuu 13, 2005, 07:46:55 »
Voi herranjumala. Järkyttävää roskaa koko kirjasarja! Eihän tuollaiselle voi kuin oksentaa, ja heittää roskakoriin. x____X Nuo kirjat.. nuo kirjat, on jotain sellaista mitä inhoan! Nuoret elävät täydellistä elämää, ja kas kummaa, sitten tuleekin joku pienenpieni mutka matkaan, niin ollaan että "voi ei, elämäni tuhoutuu". Ja mutka on tyyliin se, että poikakaveri juttelee espanjan tunnilla jonkun kaveritytön kanssa tai jotain.
Mielestäni kirjat olivat niin surkeita, ettei ole tosikaan. Minua ei edes kiehdo mikään rikkaiden nuorten eliittielämä, mutta halusin lukea ne ihan uteliaisuudesta. Ehkä olisi pitänyt jättää tekemättä se. x_X

Poissa mimmu

• Vuotislainen
Gossip girl
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2005, 17:50:28 »
Aivot nurkkaan- tyyppisiä kirjojahan nämä. Olen lukenut kaksi Gossip Girliä ja omalla tavallani pidin molemmista. Ottivat hyvin paikkansa ja vietin niiden seurassa mukavan kaksi tuntisen. En usko että kukaan kovin tosissaan näitä lukee, en ainakaan minä. Luen niitä täysin viihteekseni - vaihtoehtoisesti voisin katsoa jotain amerikkalaista draama-sarjaa. Todellisuudessa täytyy siis todeta etten muista henkilöistä juuri mitään, jounen vain päällisen puolin - ei siis mitenkään kummallisen hyvä viihdyke kirja edes.

Mutta kieli sinänsä kirjoissa oli ihan nättiä, tosin slangimaisuus oli jotenkin huvittavaa. Muutenkin - ökyrikkaiden elämästä kertovat jutut, ilman sen suurempaa johto ajatusta on jotenkin kuluneita.

Suosittelen jokaisella joka tykkää pari tuntia lukea hömppää, sitä tuo juuri oli.
Everything in this room is eatable. Even I'm eatable.
But that is called cannibalism, my dear children, and is in fact frowned upon in most societies.

eishi

• Ankeuttaja
Gossip girl
« Vastaus #3 : Huhtikuu 07, 2005, 17:05:43 »
Luin jopa yhden kirjan tästä sarjasta. Ei aavistustakaan mistä kohtaa se on, kärryille pääsin silti aika nopeasti. [Nimi oli Eliittinuoret tai jotakin, mistähän kohtaa mahtaa olla?]

No tuota... Aivot narikkaan-viihdettä ja rankasti. Vakavissaan tuota ei voi ottaa, ainakin minulle syntyi sellainen vaikutelma kuin kirjailija olisi koko ajan pilkkaamassa pikemminkin tuollaista meininkiä ja pyrki pikemminkin olemaan ironinen kuin vakavissaan. Hahmot ovat aika pitkälle niin kärjistettyjä ettei ole tosikaan, Elämän Suuret Ongelmat vaikuttavat suuremmasta vinkkelistä pieniltä ja niin edespäin... Eniten pidin kirjassa tästä salaperäisestä Gossip girlistä, ja koko kirja kuluikin miettiessä, kuka hän mahdollisesti olisi näistä hahmoista. En päässyt mihinkään tulokseen. ;)

Jos viimeinen osa käteen osuu, niin tarkistan vain, kuka Gossip girl on, mutta en todellakaan aio muuten enää lukea.

hippu

• Ankeuttaja
Gossip girl
« Vastaus #4 : Kesäkuu 28, 2005, 13:43:05 »
Tuohan on aivan täydellinen kirjasarja, rakastan niitä. Ykkös-osan luettuani jäin janoamaan lisää. Ja monen vuoden kuluttua toinenkin osa tuli suomeen!
Blair vaikuttaa aika ärsyttävältä.. Samoin Serena, ja Nate. Mutta lempparia minulla ei ole, mutta olen miettinyt, kuka tämä Gossip Girl sitten oikeen onkaan. Onkohän itse Blair, vaiko Serena? Olen myös miettinyt, että se voisi olla jompikumpi niistä Blairin kavereista, Isabella tai Kati. :)
Ja muuten, siihenhän on jo ilmestynyt jenkeissä ym. monta, monta osaa. Niistä voi lukea täällä: www.gossipgirl.net. Siellä on kys. sarjasta juttuja, tosin sivu on enkun kielinen.

Poissa Celia

• Aurinko
  • Vuotislainen
Gossip girl
« Vastaus #5 : Elokuu 17, 2005, 17:26:56 »
Mulla sattui viimeksi kirjastossa käydessäni yksi gossip girl - kirja käteeni (taitaapi olla "Eliittinuoret") ja kyllä voi sanoa, että mieli olisi tehnyt jättää kirja kesken. Päätökseni tehneenä, että en jätä kirjaa kesken muutakuin ääriolosuhteissa, luin kirjan loppuun hammasta purren ja jokatoisen rivin.

En yksinkertaisesti jaksanut kiinnostua niinkin turhanpäiväisestä aiheesta.

Mielestäni on olemassa liikaa nuorten/aikuisnuorten kirjoja, jotka käsittelevät juuri tällaista aihetta. Ja/siis/tai huumeita, alkoholia ja seksisuhteita.
Eivät kaikki nuoret ole sellaisia. Tällaisia kirjoja lukiessa tulee jotenkin sellainen olo, että kirja yleistää liikaa.

Toki poikkeuksiakin löytyy, tuntuu vain että niitä ei vain niin huomaa.

motiivi

• Ankeuttaja
Gossip girl
« Vastaus #6 : Elokuu 21, 2005, 16:36:15 »
Tämä:

Lainaus käyttäjältä: "Smutrus"
Inhoan tuollaista, jossa jotain ihmistä, tässä tapauksessa sitä Serenaa, paapotaan (taipuuko se noin?) kuin jotain yli-Jumalaa vain siksi, ett' se on niin kaunis ja niin ihana ja blaa blaa.

That's the point. Eihän siinä ihannoinnissa ole usean mielestä mitään järkeäkään. Tuo kertoo siis siitä, miten ei pitäisi tehdä.

Myös tämä:

Lainaus käyttäjältä: "Celia"
Mielestäni on olemassa liikaa nuorten/aikuisnuorten kirjoja, jotka käsittelevät juuri tällaista aihetta. Ja/siis/tai huumeita, alkoholia ja seksisuhteita.

Minusta tässä on kyse pikemminkin nuoruuden virheistä, itsensä etsinnästä tjsp., rakkaudesta, ystävyydestä. Minusta kirjasarja ei juuri yleistä elitistinuorten maailmaa "sex'n'beer'n'coctail-tyyliseksi, vaan se kertoo juuri.. jotenkin paljon virheistä. Ei se ole niin yksinkertainen, koko kirjan ja tuollaisen tyylin merkitys. Minusta se tyyli ei ole "NY:n eliittinuoret, jotka pitävät hauskaa juhlissa pienissä kotelomekoissa ja jakoilevat ympäriinsä" tjsp. XDDD

No kuitenkin: pidän tästä kirjasarjasta kovin paljon. Olen lukenut ne molemmat suomennetut, kaksi ensimmäistä siis. Pidin tyylistä, hahmoista ja muutenkin, koko ympäristö on mielestäni hyvin viehättävä. Näin heti: kuka ihme voi olla Gossip Girl? Mielestäni GG on jossain vaiheessa maininnut itsekin kuuluvansa siihen elitistien joukkoon, joten sehän voisi olla kuka tahansa? Yhdessä vaiheessa epäilin sen olevan Vanessa (joka tosin ei ole eliittinuori?) mutta hänhän mainitsisi itsensäkin siinä, sitten Blair, mutta hänet mainitaan siinä melkein aina, ja Serenakin? ja hän on koko palstan lemmikki! 8DD Eli sen ajatteleminen on melkeinpä mahdotonta! Onkohan kyseessä joku aivan sivullinen henkilö, jota ei ole kirjoissa mainittu?

Lempihahmoni on yks kaks yksinkertaisesti Nate. *_'

Lilta

• Ankeuttaja
Gossip girl
« Vastaus #7 : Syyskuu 10, 2005, 19:19:28 »
Olen lukenut molemmat ja todennäköisesti tulen lukemaan loputkin hölmöyttäni ja uteliaisuuttani. Täytyy myöntää, että takakannen perusteella kirjat vaikuttivat suht' mielenkiintoisilta. Kevytmielisiltä, mutta kiinnostavilta.

Itse kirjat olivat kuitenkin surkea esitys. Kerronta ja koko toteutus oli huonoimpia näkemiäni. Se todellakin tökki. Vakavin puute oli kuitenkin juoni. Tuntuu, ettei sitä olisi ollut ollenkaan. Tylsät henkilöt vain haahuilivat tylsistä pikkuongelmista toisiin. Jotain niiiin laimeaa.

Tämäkö supersuosittu kirjasarja jenkeissä? Näköjään riittää, kun tarjolla on ulkoisesti täydellisiä, turhamaisia ökyrikkaita, sen jälkeen kaikki niellään.

Ja suosikkihahmoa ei ole. Tai no, Jenny oli ainoa johon pystyi samaistumaan edes hiukan.

Cecily LeChant

• Ankeuttaja
Gossip girl
« Vastaus #8 : Heinäkuu 05, 2006, 16:38:56 »
Viihdyttävää hömppäkirjallisuutta sanoisin:D Mielettömän hauskoja kirjoja, siitä kuinka mikään ei riitä. Ihmiset elävät rikasta ja täydellistä elämää ja siltikin he ovat onnettomia. Ja asiat on jopa saatu tuntumaan niin oikeasti maailmaa kaatavilta, että alkaa aivan sääliä henkilöitä *nauraa*:D.

Olen lukenut ainoastaan 'Tiedän että rakastat minua' , joka on sarjan toinen kirja. Suomeksi on ilmestynyt muistaakseni kolme ja englanniksi ainakin kahdeksan. Olen kuumeisesti yrittänyt saada käsiini 'Eliittinuoret' ja 'Kaikki kuuluu minulle', mutta tähän mennessä en ole onnistunut;)

Circle

• Ankeuttaja
Gossip girl
« Vastaus #9 : Heinäkuu 06, 2006, 13:32:13 »
Minulla on omana se Eliittinuoret, sain joku kolme vuotta sitten, mutta en ole lukenut vieläkään loppuun. Ei kirja itseasissa niin huono ole, en vain ole jaksanut lukea kolmatta lukua pidemmälle. Teksti on turhauttavaa, henkilöitä on niin paljon, eikä heitä muista koska kaikki ovat niin samanlaisia. Tiedän, että minun pitäisi lukea kirja loppuun koska uskon sen olevan ihan hyvä, kunhan pääsen tarinan sisälle. Mutta kun olen laiska.

Niin, katsoin muuten kirjakaupasta englanninkielisiä nuorten kirjoja ja näitä Gossip Girl - kirjoja oli siellä aika lailla. Ainakin kuusi erilaista huomasin.

//muoksmuoks. Minun oli pakko ottaa itseäni niskasta kiinni ja lukea kirja. Ja hyvähän se oli! Tykkäsin yllättävän paljon, minusta kerronta oli melko tyylikästä ja hauskalla tavalla välinpitämätöntä. Hahmot olivat melko pinnallisia, mutta minä tykkäsin silti. Itseasiassa en esim. Vanessasta edes pitänyt ihme kummajainen. Jennykin vaikutti kauhean avuttomalta ja lapselliselta eliittinuorten rinnalla. Pidin kaikista näistä rikkaista itseääntäynnä olevista nuorista. Serena, Blair, Kati, Isabel, Nate. Kaikki olivat omalla tavallaa koomisia turhilla ongelmillaan. Rakastan muuten juoruilua ja siksi pidin kirjan ideasta valtavasti.

Nyt jäin janoamaan jatkoa. Pitääkin mennä tarkastamaan kirjastosta löytyykö sieltä yhtään Gossip Girl-kirjoja.

Poissa Pau

• Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Gossip girl
« Vastaus #10 : Kesäkuu 14, 2007, 01:22:32 »
Neljä näistä olen lukenut (eikai vielä ole enempää ilmestynytkään?) ja täytyy kyllä sanoa että ovat lempikirjojani pottereiden ohella :'D. No ei ihan sentään, mutta kuitenki.:D
Kirjoja on mukavan rento lukea, juuri sellaista teinihöpöhöpöhöpöä.
Muutenkin kirjat käsittelevät paljon nuorten elämää (ehkä kuitenkin enempi juurikin joidenkin Amerikkalaisten nuorten, mutta kuitenki!) ja kirjat kiinnostavat varmaan senkin takia.
Lempihenkilöä minulla ei oikestaan ole. En myöskään nyt muista kaikkien henkilöiden nimiä kunnolla, koska kirjojen lukemisesta on jo aikaa ihan kivasti.
Hahmot ovat hiuken turhamaisia ja pinnallisia, mutta tuo nyt onkin tuollaista diivailua :'D. Tyyli sopii mielestäni hyvin tuon kaltaisille kirjoille. Voisin kyllä käydä lainaamassa kirjastosta nuita kirjoja uudelleen, hyvää rentoa kesälukemista. <:
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2007, 19:30:35 kirjoittanut yhyy »
Kusipäistä suloisin.
yhyy -> Pau

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #11 : Elokuu 15, 2007, 19:11:14 »
Olen lukenut neljä ensimmäistä Gossip girliä, ensimmäisen heti kun se julkaistiin suomeksi. En edes muista, miten alunperin rupesin niitä lukemaan, mutta onneksi rupesin, Gossipit on nimittäin oikeasti loistavia :'DD Okei, en sanoisi niitä loistaviksi, kun miettii sitä kuinka paljon loistavia kirjoja on kirjoitettu, mutta GG:issä on se hyvä puoli, että ne ovat ihan rehellisesti sellaista teinihölönpölöä ja pintaliitoa, ettei mitään rajoja. Kiva kun joku kehtaa kirjoittaa sellaista ^^
Hahmot näihin kirjoihin on mielestäni aika taitavasti kirjoitettu. Juu, ne ovat Mary-Sueita marysueuden syvimmällä olemuksella, mutta eivät kuitenkaan. Ja vaikka olisivatkin, sehän se nimenomaan on se idea. Tuo Gossip girlin nettisivu-juttu on myös loistavasti keksitty, toivottavasti se jossain vaiheessa paljastetaan, kuka se on.
Niistä neljästä GG:stä, jotka olen lukenut, tykkään eniten Eliittinuorista, tosin johtuu varmaan siitä, että muita en ole lukenut niin paljoa, koska omistan niistä tällä hetkellä vain kakkosen ja nelosen (ykkösen lisäksi, tietysti) ja nelonenkin on ollut aika kauan kaverillani lainassa. Kolmonenkin minulla oli jossain vaiheessa, mutta se katosi jonnekin. ^^ Harmi. Muistaakseni se oli hyvä. Pitäisi lainata joskus kirjastosta ja lukea uudestaan.

Ja odotan innolla, että se TV-sarja tulee Suomeen. Sitä saa tosin varmaan odottaa aika kauan, mutta eipä se mitään.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #12 : Elokuu 19, 2007, 19:06:41 »
En tunnusta lukeneeni. Tai no, olen näistä muutaman lukenut, vaikkeivät ne sovi ihan tämänikäiselle, ehkäpä..x3

Vaikka minua tympii tämä New Yorkin ylellisyys, ja se, että kaikki ovat niin kauniita, ja suosittuja, mutta on kuitenkin jännä lukea, että siihen ylellisyyteen löytyy vastapainoksi syömishäiriöitä, epäonnistuneita suhteita, ja näin poispäin. En ole mitenkään hirveän ihastunut, mutta kyllähän ne jotenkin siinä menevät. Lisäksi niissä kirjoissa on piristävää, kun välillä seurataan sitä GG:n kotisivua. Saas nähdä luenko viimeisimmät 2 tai 3 kirjaa, jotenkin ne mitkä olen nyt lukenut tuntuvat jotenkin.. miten sen nyt sanoisi <:
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Kesäkuu 27, 2008, 15:40:03 »
Kirjoissa esim. aika moni poika polttaa "ruohoa", mutta ainakaan vielä ei ole sarjassa näkynyt!

Hah joo, peräti ekassa jaksossa Nate ja Chuck taisivat jotain poltella, muuten tuota sarjaa on siistitty aika tavalla :p
Ja juuri tuo GG-sarjan katsominen muistutti minulle miksi Gossip girlit oikeasti ovat niin loistavia kirjoja - vaikka ne kuvaavatkin suht täydellisiä ihmisiä (vaikka niillä "pienoisia" ongelmia aina välillä onkin) ja niin poispäin, niin silti niitä ei ole kirjoitettu sellaisella diibadaaba-tyylillä niin kuin vaikka jotkut So Little Timet. Gossip girl-kirjoissa se paras juttu on juuri se, että niissä on tiettyä asennetta ja niissä on sarkasmia ja tiettyä mustaa huumoria jonka ansiosta niitä jaksaa lukea :) TV-sarjassa sitä ei ole. ^^
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #14 : Toukokuu 27, 2009, 10:24:39 »
Minäkin luin kirjat 1-6 vasta televisiosarjaa katsottuani. Pidän kyllä enemmän tv-sarjasta, varsinkin Chuckin hahmosta. Tyyppi on niin karulla tavalla komea, ja (jälleen) paritusintoni on syttynyt, tällä kertaa Blairin ja Charlesimme kohdalla. Pari, joka kipinöi enemmän kuin takkatuli.
Niin, kirja ja elokuva eroavat toisistaan kuin yö ja päivä. Serenakin on kirjassa paljon vallattomampi prinsessa. Tosin on hän sarjassakin kaunis, mutta hänellä on niin sanotusti enemmän moraalia.

Onneksi Cyrus ja Aaronkin ilmestyivät mukaan kuvioihin. Mahtaakohan Eleanor pamahtaa paksuksi, kuten kirjoissa? Minulle on kyllä pienoinen pettymys, että Jenny Humbrey on tv-sarjassa lauta kun kirjoissa hänen tissejään taas korostetaan. Olisi ollut kiva saada joku oikeasti erilainen nuori sarjaan kaikkien niiden hohtavien snobien keskelle.
Ovathan kirjatkin välillä aika pinnallisia, itse skippaan melkein aina GG-sivut. Itse asiassa vihaan eniten juuri Gossip Girliä, niin kirjassa kuin tv-sarjassakin.. Tosin telkussa hän ei juuri korostu, eivätkä hahmot ole niin "julkisia" kuin kirjoissa.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Katherine C

• animaagi
  • Vuotislainen
  • Katherine Casandra
« Vastaus #15 : Kesäkuu 04, 2009, 21:54:11 »
Olen lukenut Gossip Girlit 1-5 (vai 6?) muutamia vuosia taakse päin. Kaksi ensimmäistä osaa luin suomeksi ja loput englanniksi (koska ne olivat helpommin saatavilla kirjastosta :DD). Pidän ehkäpä kirjoista enemmän kuin itse sarjasta, tosin se johtuu varmaankin siitä, että olen lukenut kirjat ensin. Etenkin Blairin hahmon kuvittelin hieman erilaiseksi kuin tv-sarjan Blair. Toisaalta pidän tv-sarjassa siitä, että Jennyn ja Danin isän ja Serenan äidin välille on luotu jänniteitä ;) Molemmissa on puolensa, mutta suosittelen ehdottomasti lukemaan kirjat, ne on juuri sopivaa kesälukemista!
After all this time? - Always.

Tähtiin Kirjoitettu

Poissa Jaimee

• kirjoitusvirheiden professori
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #16 : Heinäkuu 09, 2011, 23:41:09 »
Ensimmäisen luettuani marssin suoraan kirjastoon, ja muutamaa päivää myöhemmin kaikki oli luettu. Tv-sarjaa en ole katsonut lainkaan, enkä aiokaan. Kirja oli niin eri maailmasta, että joistakin asioista saatoin vain haaveilla, toisista ajatella "onneksi en elä tuollaista elämää". Joillekkin pikkutytöille, jotka haaveilevat tuollaisesta luksuselämästä, tämä toivottavasti saattoi osoittaa ettei sekään niin ylellistä ole.
Suosikkihahmoni oli tietysti salaperäinen Gossip Girl ! Haluan edelleen kovasti tietää kuka mahtoi olla kyseessä(viestin jälkeen googleen..). Kommentit mitä parhaimpia, sopivasti tolkkua tuohonkin pelleilyyn.

Täysin hömppää koko sarja, mutta omalla tavallaan niin nerokas! Koukuttava ainakin, jos vähänkään sille syttyy. Hyvää vaihtelua kaveripiirien juoruille, saapahan kerrankin ajatella kaikista mitä tykkää. Niin posiitivistä kuin negatiivistakin.
Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.

Poissa Wizardine

• Fletkumato
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ElmWing25933
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #17 : Heinäkuu 15, 2011, 01:39:52 »
Joskus, vuosia sitten, ennen kuin tv-sarja teki Gossip girlistä ilmiön, olin nuorempi ja satuin löytämään kirjastosta mielenkiintoisenoloisen kirjan. Siihen aikaan moinen vaikutti jopa aika kiehtovalta, kun en tuommoisista aiheista vielä paljon mitään tiennyt. Jäin koukkuun, luin aika vauhdilla ensimmäiset viisi kirjaa, ne mitkä siihen mennessä olivat ilmestyneet. Kun tv-sarjakin sitten alkoi, katsoin ensimmäisen jakson ja siihen se jäi.

Nyt, muutamaa vuotta myöhemmin, ei tuontapaisia kirjoja tulisi lainattua. Toki, niinkuin joku jo mainitsikin, se on sellaista aivot narikkaan-juttua, joten miksei, mutta aika turhamaista menoa ja pintaliitoa koko sarja on. Silloin aikoinaan tuli ihan jäätyä kiinni noiden vauhdikkaiden suhdekuvioiden seuraamiseen, mutta tästä muutamaa vuotta viisaampana voin sanoa, että ei kiitos, luen mielummin Potteria. ;)
Mischief managed!