Kirjoittaja Aihe: Naruto-anime  (Luettu 8466 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
Naruto-anime
« : Heinäkuu 12, 2005, 13:26:11 »
Tämä taitaa olla lähinnä forumin täyttämistä, mutta ajattelin tehdä tämmöisen, koska animeelokuvat ja -sarjat topikissa on ollut tästä keskustelua. :P Ja Inu-yashallakin on oma topikki.. ajattelin että tällainen supermassatuotantojuttu mahtuisi mukaan. :3

Eli kyseessä on japanilainen animaatiosarja Naruto.Monet ovat varmasti kuulleet tästä vaikkeivat olekaan katsoneet, koska tämä on todella suosittu. Itse fanitan Narutoa aivan täysillä ja meinaan ku9olla mökille kun en ole nähnyt neljää jaksoa. ;_; Musiiikit ovat aivan ihania ja niitä kestää kuunnella vaikka koko ajan.
Jutun idea on melko hankala selittää, mutta se keskittyy Uzumaki Naruto nimisen orpolapsen elämään. Naruto ja muut elävät toisessa maailmassa, jossa on ninjoja ja taisteluita. Kyläläiset inhoavat Narutoa ja Naruto haluaa tulla Hokageksi, kylän parhaimmaksi ninjaksi.
arutoa on piirretty 142 jaksoa ja joka viikko putkahtaa uusi jakso esiin. Loppu ei vielä häämötä, sillä manga, jonka pohjalta sarja tehdään on vielä kaukana kohdasta jossa sarja nyt on.
Sarja on täynnä ärsyttävää hidastetta ja täytejaksoja, mutta se ei haittaa ainakaan minua. Pitääkö kukaan muu Narutosta vai olenko ainoa? ^^ Olen muuten myös Naruto.fi:n  forumeilla samalla nikilä, jos kiinnostaa.

Viesti on sekava eikä siitä saa oikeen mitään käsitystä, mutta yrittäkää armahtaa, neee? Nukuin ruhtinaaliset 5 tuntia kun lentokone lensi  talon yli ja herätti minut. =_=

Ja muoks: Sarjahan on tulossa dvd-levyille? Tietääkö kukaan ajankohdasta? Olisin halukas ostamaan. ^^

//-Eleanír siivoili
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2007, 12:14:14 kirjoittanut Eleanír »

Enfant de l'air

• Ankeuttaja
Naruto-anime
« Vastaus #1 : Elokuu 20, 2005, 17:02:09 »
Itsekin olen koukussa Narutoon ;)
Minusta siinä on kuitenkin aika paljon toistoa, kuten siinä, että kaikilla, kaikilla on niin surullisen ihanan kamala menneisyys.

Spoilaus warning
Luultavasti surullisin on Gaaralla (tai enhän ole vielä kaikkea nähnyt) ja minusta hän on pahuudestaan huolimatta aivan sympaattinen hahmo. olen monta kertaa järkyttynyt uudestaan miten niin paljon tragedioita Konoha sisältää, ja siellä ulkopuolellakin..

Parhaimpina hahmoina on ah-niin ihanan pahis Sasuke, tyylinsä tietävä Kasashi ja tottakai myös symppispoika Naruto. Ja tietenkin se Gaara <3.

Omasta mielestäni vähän harmittaa, ettei Narutoon ole pahemmin saatu tarpeeksi mielenkiintoisia naishahmoja, tai onhan esim. "the Old Lady"...
Tottakai sitten Lee on myös surullinen ja ihana hahmo, vaikka onkin vähän Piparkakkupoika (en tiedä tunnetteko tuota satua, mutta anyway Lee jotenkin muistuttaa sitä o.O)

And it ends

PikkuLikka

• Ankeuttaja
Naruto-anime
« Vastaus #2 : Elokuu 21, 2005, 15:14:02 »
Kyllä miekin katson ja hypin tuolla Naruto foorumilla. Kaikki tähän mennessä ilmestyneet jaksot on niin iloksi kuin suruksi katsottu. Sarja on kyllä mennyt aika pahasti alamäkeen siinä sadannen jakson jälkeen. Musiikit, ääninäyttelijät ja taistelukohtaukset ovat upeita. Ensimmäinen animeni tämä Naruto. Hyvä animehan tämä on kunha taso vaan nyt noissa uusissa jaksoissa nousee vanhojen veroisiksi.

Härö

• Ankeuttaja
Naruto-anime
« Vastaus #3 : Elokuu 24, 2005, 19:13:08 »
Lainaus
Alku- ja lopputunnarit eivät ole pahemmin tosin miellyttäneet minua.

Miepä tykkäänkin juuri niistä. Ne sopivat kaikki tuohon animeen, vaikka osa onkin kamalaa poppia ><

Niin, Naruto on erittäin symppis ja ihana anime. Kaikki hahmot ovat mielenkiintoisia, ja vaikka en ole oikein kunnolla juoneen päässytkään mukaan, niin hauskaa on silti katsella tätä, ja hoilata alkutunnareissa oikein kunnolla mukana x) Lempihahmoni on ehdottomasti Naruto, samaistun häneen aika usein, koska minäkin olen kovaääninen, ja pelleilen usein. Muita hyviä hahmoja ovat Rock Lee, Kakashi, Sasuke ja Hinata. Odotan innolla seuraavaa kertaa kun näen taas Narutoa.

Elindar

• Ankeuttaja
Naruto-anime
« Vastaus #4 : Marraskuu 07, 2005, 18:01:11 »
Mwah, mwah. Naruto - ensimmäinen kunnon animanga-addiktioni. Ja onhan se sitä vieläkin.

Aloitin lukemaan Naruto-mangaa joskus vajaa vuosi sitten ja aika pian aloin myös animea katsella. Naruto koukuttaa ja pahasti. Minä olin ensimmäisen manga-alpan jälkeen aivan myyty näille ihunoille ninjoille ja kaikenmaailman jutsuille etc. :3

Kishimoto-sama osaa piirtää tosi nätisti ja tarinan juoni on jänskä ja sisältää juuri sopivasti äksöniä ja aina välillä jotain vähän tunteikkaampaakin. Ja ne hahmot. Niitä on vaikka muille jakaa, ja vaikka muutamat niistä ovatkin siellä ärsyttävyysäasteikön kärkipäässä(tai sen jo ohittaneet), löytyy niitä loistaviakin hahmoja (mm. Kaksu, Kiba, Shikamaru, Jiraya, Gaara, Temari..).

Nykyään lueskelen vain mangaa. Animeen en koske edes pitkällä tikulla ennen kuin ne pääsevät taas oikeaan juoneen kiinni. Eli vasta ensi keväänä.
Onneksi manga tyydyttää viikoittaisen Naruto-annoksen vallan loistavasti. Varsinkin nyt, kun eräs tietty shinobi-chan palasi mangaan taas pitkän tauon jälkeen. ^3^ Pakollinen ihkutus.

Mutta siis, loistava manga ja varmaan vielä joskus ihan ok animekin. Harmi vain että siitä on nyt tullut sellainen ns. 'muotivillitys', ja sitä aletaan väheksyä sen takia. Mutta minä ainakin olen Narutardi ja ylpeä siitä, sanokoot muut mitä vain. xP

Hömötiainen

• Ankeuttaja
Naruto-anime
« Vastaus #5 : Helmikuu 21, 2006, 14:18:29 »
Joo, katson toki! Latailen päivittäin yhden jakson, ja välillä kaverin kaverilta saan lainaks ceedeitä. Naruto-movie, siis se, missä on se näyttelijäjuttu, on myös katsottu. Fillerit ottaa päähän...

Olen Sasuke-fanityttö. Sanon heti alkuun. Sillä aloin kiinnostumaan siitä koko sarjasta, kun näin Sasuken yhessä flashissä. Se vaan on niin täydellinen hahmo, söpö, hyvä taistelija, surullinen menneisyys...Tiedetään, se on kylmysydäminen päällepäin, mutta sillä on hyvä syy siihen. Ja siihen, mitä se teki uusimmissa jaksoissa (ei spoileria, ne?), eihän se sen vika oo, että Itachi tuli hulluks ja murhas koko klaanin jotta se sais lisää voimaa. Siis, jos sun kaikki läheises kuolis kun sää oot seittemän, etkö itekkin olis vähän...niin.

Alkutunnarit rulaa, pidän niistä kaikista. Mutta lopputunnareista iskee vain Wind, Viva Rock ja Ryuusei. Muut on vähän plääh. Mountain a Go Go Too :ssakin on vain yks hyvä kohta. Tuosta graafisesta puolesta muutenkin pidän, vaikkakin itkeminen on tehty shounen-sarjojen tyyliin ruman näköisesti (pojilla siis), ja korealaisten tekemät jaksot ovat murhaa.

Oon lukenu mangan chapuun 291 asti ja kattonu animee 141 jaksoon asti. Joten tiiän aika paljon noiden hahmojen kanssa mistä puhun. Ja sanon vaan, kaikki tärkeimmät näyttää inhoavansa itteensä aina jostain syystä, ja se ottaa päähän. Muutenkin sarjassa on kokonaan ärsyttäviä hahmoja. Hinata, Ino ja Sakura sais kuolla pois, samoin Gai ja Lee. Kyllä, Hinata. Naruto on vain ja ainoastaan Sasuken seme.

Poissa Kira

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
Naruto-anime
« Vastaus #6 : Helmikuu 22, 2006, 20:26:12 »
Naruto kuuluu minunkin suosikkianimeihini. En ole vielä pitkällä asti sarjaa katsonut (olen menossa vasta jossain 40 ja 50 välillä), mutta tykkään kovasti. Aikaa ei vain meinaa löytyä tarpeeksi :(

Parhaimmat hahmot ovat Gaara, Kakashi ja Lee. Pidän Gaaraa jonkinlaisena selviytyjänä. Hänellähän on ollut äärimmäisen kurja menneisyys, kun kaikki inhosivat ja hyljeksivät häntä. Mutta Gaara on kuitenkin tuosta kaikesta selvinnyt ja eikös Gaaran "onni" sitten myöhemmissä jaksoissa käänny paremmaksi.
Kakashista en osaa sanoa yhtikäs mitään :o. Se on vain niin älyttömän taitava, kaikkitietävä ja viileä tyyppi. Kakashi oli pitkään suosikkihahmoni, mutta nyt on Gaara menossa ohi.
Lee taas on niin koominen ettei siitä voi olla pitämättä.
Ärsyttäviä hahmoja ei ole sitten ollenkaan, kaikki ovat omalla tavallaan oikein mahtavia.

Noita alku- ja lopputunnareita harvoin jaksan katsoa, vaikka ne oikein hyviä onkin. Olen vain niin malttamaton, että kelaan ne yli kun haluan mahdollisimman nopeasti nähdä itse animea.

Finalaeon

• Ankeuttaja
Naruto-anime
« Vastaus #7 : Kesäkuu 15, 2006, 23:35:28 »
Naruto kuluu minun suosikki anime-sarjoihin yhdessä Fullmetal Alchemistin ja Fruits Basketin kanssa. Vaikka Naruto onkin pitkä sarja, se on koukuttanut minut ihan täysin. Animea olen katsonu jaksoon 143 saakka, mutta mangan keräämistä olen vasta aloitellut.

Lempihahmo... Luultavasti Sakura ja Temari ansaitsevan kohdaltani tuon nimityksen. Pidän molemmista todella paljon, mutta Sakuran osa on mielestäni ihan liian pieni. Sakuraa saisi olla enemmän ja olisi mukava jos Sakurasta kehittyisi yhtä mahtava shinobi kuin Temari jo on.
Tosin Tsunade-sama ja Kakashi-sensei ovat myös hyvin mielenkiintoisia hahmoja... En osaa päättää. xDDDD

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Naruto-anime
« Vastaus #8 : Kesäkuu 21, 2006, 22:37:23 »
Jos olet vasta aloittanut animen katsomisen, niin tämä teksti sisältää spoilereita fillerikauden alkuun saakka!

Aah... Naruto. Ikuisen rakkauteni kohde...
Ensiksi on sanottava, että minuun vetoavat shounen-mättö sarjat tavattomasti. Tällä hetkellä Naruto on niistä paras, johtuen suurelta osin siitä että se painottaa ainaisen taistelun lisäksi myös hahmojen kehitystä henkisestikin. Rakastan Naruton hahmoja! Ainoa jota inhoan on Neji pöljine asenteineen sekä niitä neljää Olli-Matin alias Orochimarun kätyriä jotka tunkivat Sasuken siihen pyttyyn missä oli ruma nauha.
Suosikki hahmojani ovat Sasuke, (Tietenkin, Saske on angstiprinssi number 1!) Kakashi (Salaperäisyys verhoaa hänen kasvojaan... ikuisesti toivon mukaan sillä se on puolet hahmon viehätyksestä) sekä Gaara. (Jonkun pitäisi ihan oikeasti halata sitä, kun se on niin lutuinen!)
Mutta myös Naruto itse on kerrassaan ihastuttava persoona. Koiraihmisenä en voi olla pitämättä Kibasta (Ja Akamarusta) ja Shikamaru on kerrassaan valloittava justjoo-asenteensa kanssa.

Ja ne paritusmahdollisuudet... Sasuke ja Naruto kuuluvat toisilleen, eikä kukaan voi kiistää Irukan ja kakashin välistä rakkautta. Ainoa het-paritus mikä minua kiinnostaa on Shikamaru x Temari. He ovat niiiin pari. Temari on kaikista naishahmoista suosikkini, sillä sitä ei tarvitse miespuolisten olla jatkuvasti pelastamassa, vaan päinvastoin. Tietenkin Tsunadekin saa arvostustani siitä että osaa tarvittaessa iskeä luut kurkkuun vastustajilta ilman pelastavaa ritaria, mutta eukon rintavarustus aiheuttaa närää. (En ole kateellinen, vaan närkästynyt, vaikkakin se etumus kuuluu Tsunadelle enkä voi kuvitellakaan rouva Hokagea ilman niitä, mutta...)

Ensimmäiset ajatkukseni Itachista oli, että se on paskiainen, myöhemmin se oli edelleen paskiainen, mutta COOL sellainen. ^__^
Årå-setä... On Voldemortin kadonnut veli, ei epäilystäkään. Orokkimadon ääninäytteliää on pakko palvoa, ja hahmo on muutenkin kertakaikkiaan mahtava. Minusta on ihanaa kehitellä teorioita koskien sitä ihmeellistä kieltä ja mieltymystä pikkupoikiin...

Vaara ohi.

Naruto on siunaus ihmiskunnalle, vaikka niitä perhanan fillereitä on jo tullut aivan liikaa. Odotan innolla että itse pääjuoni pääsee taas käyntiin ja luen odotellessa mangaa ja ihkutan Sasuke-kunia. <3

eishi

• Ankeuttaja
Naruto-anime
« Vastaus #9 : Heinäkuu 09, 2006, 20:54:38 »
Spoileria koko viesti alusta loppuun, älä lue, ellet ole mangan luvussa 314 tai edes fillerijaksoissa

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2007, 10:06:28 kirjoittanut Eleanír »

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Re: Naruto-anime
« Vastaus #10 : Helmikuu 15, 2007, 19:46:52 »
Se on täällä!!! Vihdoin ja viimein! Yli sadan paskan fillerijakson jälkeen! Yattaah!

Naruto Shippuudenin ensimmäinen jakso, tunnin spesiaali on tullut ulos!

Olen niin onnellinen että sukat pyörivät jaloissa. Jakson alku oli räjähtävä, sen tarkoitus oli kait herättää katsojan mielenkiinto lupailemalla mahtavia kohtauksia tulevaisuudessa. Tosin mielestäni siinä paljastettiin vähän liikaakin. Mutta Sai! <3 <3 Miksemme saaneet kuulla ääntäsi? Jos Sain ääni natsaa hahmoon täydellisesti, niin julistan pojun aviomiehekseni.
Dei-Dein ääni kaipaa vähän totuttelua, mutta olen varma että totun siihen hyvinkin äkkiä. Olin odottanut Deidaralle naista ääninäyttelijäksi, kun ANN oli niin sanonut, mutta parempi näin. Nyt ei ihmiset tuhlaa aikaa väittelyyn Dei-chanin sukupuolesta. Minäkin luulin sitä pitkään naiseksi mangaa lukiessani. ^_^'
Jakson piirtojälki, animoinnit, uudet musiikit, intro ja outro, kaikki oli niin täydellistä että epäilen olevani ihanassa unessa. Ah! Katson tuon jakson joka ikinen päivä viikon ajan kunnes seuraava tulee ulos. Saisi tulla vain subattu versio pian. Katson rawin aina etukäteen, ja olen japaninkieleen sen verran tottunut että yleensä ymmärrän kieltä ainakin sen verran että tajuan jutun pääjuonen. Ja siinähän se kielitaito kehittyy kun katsoo saman jakson sekä teksteillä että ilman. Lisäksi ymmärtämistä helpottaa manga jossa on suurin osa repliikeistä enemmän tai vähemmän samoja.

Rakkauteni! <3 Tuntuu kuin olisin kuollut tuskallisesti, kulkenut helvetin läpi ja päässyt paratiisiin. Oloni on niin mahtava että jos lauma ankeuttajia hyökkäisi niskaani, ne olisivat vainaita saman tien. Poltan ne nuoruuden liekillä palavilla silmilläni! *nice guy pose*

Poissa Mikea

• Taikalampi
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Helmikuu 20, 2007, 12:44:15 »
Saattaa olla spoiler. Lue omalla vastuulla.

Uii. Naruto siis on kuin onkin mahtava animesarja. Yksi luokkatoverini toi sen meidän luokalleni ja jäin heti koukkuun. Olen nyt tähän vaiheeseen asti katsonut melkein 200 jaksoa, sillä pidän välillä hieman taukoa, koska aina kun olen koneella menen katsomaan Narutoa.

Lempihahmoni on Gaara, koska hänellä on melkein samankaltainen menneisyys kuin Narutollakin. Hän on mielestäni söpö, ja.. No hän on vain Gaara. Narutokin on ihana, hänen luonne on muista erottuva, ja juuri sen takia nauran pienemmillekin asioille mitä hän tekee. Hän taistelee aina mielestäni kaikkensa ja se on hyvä nähdä. Sakura minua ärsyttää pienesti, sillä hän antoi Sasuken ja Naruton taistella yksinään. Itse hän ei tehnyt mitään, se jotenkin turhautti ja teki mieli tappaa hänet. (TÄMÄ on minun mielipide, EI saa suuttua!) Sasuke taas on jotenkin ihan omituinen, en tajunnut edes miksi hän meni Orochimarun puolelle, sillä vaikka hän halusikin kostaa Itachille, ei se tarkoita sitä että hänen pitää mennä Oron puolelle. Muuten hän on mielestäni erittäin hyvin kehitetty hahmo, ja on hauskaa katsoa miten hän pärjää Shippuudenissa [Mikä muuten alkoi JESSS!].

Shippuudenista puheen ollen, Naruto näyttää paljon paremmalta kuin ennen. Rakastan mustaa ja oranssia yli kaiken, ja oli ihanaa nähdä että ne värit ovat Naruton asussa. Nauroin lattialla kun Naruto sanoi ettei Sakura ole muuttunut yhtään. Luulin, että Naruto olisi tajunnut sanoa että olet muuttunut, mutta ei. Hän on vain se sama ja vanha Naruto niinkuin ennenkin. Naruto ei muutenkaan ole muuttunut melkein ollenkaan (ulkonäköa ei lasketa) ja se on mielestäni hyvä. Eihän kukaan jaksa katsoa jotain animea missä kaikki ovat täydellisiä. Eihän?

Gaara, hän on mielestäni ihanempi Shippuudenissa, kuin aiemmin. Se, että hän on Kazekage, ei vaikuta siihen yhtään, sillä Gaara on ollut lempihahmoni heti, kun hän esiintyi ensimmäisen kerran, eli jossain jaksossa 20. Love him. Hänestä ei ole vielä animessa sanottu mitään erityistä, mutta luenhan minä mangaa ja tiedän, että siitä tullaan sanomaan jotain. :) En kerro mitään, en ole niin ilonpilaaja. XD

Ja nyt, kun luin Kuumadon kommenttia, minullekin tuli muistelma, kun luulin vielä että Dei-chan on nainen. Tllätyin ihan hirveästi kun hänen ääni on miehen. ;D Ja vielä kun hän sanoo mangassa aina repliikkejensä perään ''yeah'', mielestäni se on tyttömäistä. Ja vaikka Dei-chan on poika, on Sasori-donnakin ihana.<3 Puhumattakaan Itachista. Hänelle sopi todella, todella hyvin se Akatsukin puku. Ja hän on muutenkin jotenkin kiinnostava persoona, varsinkin kun tietää, että hänen rakas pikkuveli aikoo kostaa, jos onnistuu siinä. En ole kyllä varma oliko Orochimaru Akatsukin jäsen (joku kertoo, kiltit?), mutta ainakin Itachilla oli mielestäni jotain Oroa vastaan.

Ihkutukseni loppuu tähän,
Hannan.

Spoiler Ends.
The fantasy, mmm.

Elruwen

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Helmikuu 20, 2007, 16:53:02 »
SPOILAA SHIPPUUDENIN ALKUA (myöhemmät tageissa)

hannan: Oro on ollut Akatsukissa, mutta eipä ole enää. Näinhän se Yura siellä tapaamisessa höpisi.

Aloin katsomaan Narutoa 10. tai 11.11.2005. Olin tosin jo vähän aikaisemmin katsonut pari niistä Mizuki-fillerijaksoista, mutten silloin vielä alkanut aktiivisemmin katsomaan. Joten, ensimmäinen filleriarcci jota muistan kunnolla katsoneeni on Raiga/Elämän curry. Mutta ihan ensin katsoin sen Naurto ryhmänjohtajana -jakson, ja suorastaan ihastuin Kakashiin pelkästään sen yhden flashbackin takia ("Teamwork da!"). Aloin heti parittaa Kakashia ja Irukaa, mutta sehän ei kuulu tähän... Niin. Katselin onnellisena fillereitä jonkin aikaa, kunnes sain selville koko jutun. Katsoin sitten aina harvemmin fillereitä ja innostuin aina kun joku huhusi niiden loppuvan (ja masennuin kun se olikin valetta). Kunnes nyt sitten. Shippuuden ryylz!

Hahmoista vielä. Kakashia siis fanitan yhä (ja Irukaa). Sitten on Genma ja Raido (tiedättekö, chuunin examseissa ne special jouninit). Toisin kuin monet, en pidä Sasukesta yhtään (paitsi jos Itachi ahdistelee sitä. Köhköh). Varsinkin nyt, kun herra lampsi Oron leiriin ja hylkäsi Naruton! Pfft.
Sitten... Deidei. SasoDei on kiva paritus. Deidara on söötti kuin mikä ja se käsi-suu-systeemi on siisti. Spoilaa mangaa:

Ah, sainpas vähän höyryjä ulos. Puf.

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
    • Jénaminyan Omat Sivut
  • Pottermore: MoonCauldron3945
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Naruto-anime
« Vastaus #13 : Helmikuu 25, 2007, 18:32:58 »
Naruto on yksi parhaista animesarjoista. Itse olen seurannut kyseistä sarjaa reilun vuoden. Onneksi fillerit loppuivat siitä viimein, aloin jo välillä melkein kyllästymään koko sarjaan. Harmi vaan, ettei Naruto ole enää samanlainen suloinen pikkupoika isoine sinisine (tai punaisine) silmineen ;) Toivottavasti kohta päästään taas näkemään kun Naruto tekee narutot :)

-Jén
Ai miksi Jo on jumala? Hän loi Pottereiden taikamaailman, joten hän on virallisesti sen maailman jumala. Voiko kukaan väittää vastaan?
Ja koska Rowling on Jumalamme ja Potterit Raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus.

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Vs: Re: Naruto-anime
« Vastaus #14 : Helmikuu 25, 2007, 21:03:19 »
Tekstini spoilailee tiedonmurusia mangasta.

En ole kyllä varma oliko Orochimaru Akatsukin jäsen (joku kertoo, kiltit?), mutta ainakin Itachilla oli mielestäni jotain Oroa vastaan.

Oli, Årå-setä oli Akatsukissa Sasorin parina ennen DeiDeitä. Jossain jaksossa Oro kertoo kabutolle että jätti Akatsukin koska Itachi oli häntä niin paljon vahvempi, eikä Itachi pitänyt Orosta koska OrkkuMarkku taisi jo silloin havitella Sharingania itselleen, ja suunnitteli pihnivänsä Itachin ruumiin. Se suunnitelmahan olisi ollut itsemurha joten tyytyminen oli Sasukeen.

Ja uusimmasta jaksosta eli Shippuudenin kolmannesta...
Kohtausta oli vähän venytetty, ei siinä mitään, kyllähän tuo muisteleminen meni, mutta mitä hittoa se Omote Renge oli olevinaan?! Se oli oikeastaan ainoa tyhmä veto, muut täytekohtaukset olivat ihan ok. Sakuran "Kakashi-sensei, I found you" oli cool. Pidän Sakurastakin nyt enemmän. Ja hihkaisin ääneen kun se teki sen "oikealla? Ylhäällä? Vasemmalla? Takana? ALLA!!" Ja boom.
Deidaraah... <3 Art is BANG! En vieläkään ole tottunut ääneen, edelleen odotan jotain femiinisempää. Noo, kyl se siitä. Kakashin ilme oli ihana kun se selitti Genjutsusta.

Pakko mainita uusimmasta mangaluvusta: GO Sasuke GO!! Juonenkäänne jota olen odottanut, arvasin että näin käy, antaa palaa angstiprinssi!! Krhm... Ne jotka lukevat mangaa reaaliajassa tietävät mistä puhun, muille sitä ei kerrota ettei mene ylläri pilalle.

Minä RA-KA-S-TA-N Narutoa! Shannaro!

EDIT//: Mangaluku 344
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2007, 16:16:22 kirjoittanut Kuumato »

ninjamau

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Huhtikuu 07, 2007, 17:16:16 »
Oi kyllä, minä ilmoittaudun Naruton katsojaksi. n___n

Aloitin Naruton katsomisen puolisen vuotta sitten katsomalla yhden jakson. Siinä vaiheessa sarja oli minusta 'ihan ookoo'. Sitten eräs luokkalaiseni poika piti minulla pitkän mainospuheen Narutosta, ja päätin katsoa muutaman jakson lisää. Jaksoon 20 mennessä olinkin sitten jo auttamattomasti koukussa. u__u'
Fillereitä en ole katsonut, mutta Shippuudenia kyllä. <3_____<3 Shippuuden on jotain parasta. DeiDei on rakkaus. <3___<3

Lempihahmojani.. Joo niitä on muutama. DeiDei on kyllä ehdoton ykkönen. <3___<3 Ja Gaara tulee hyvänä kakkosena. Kisame-fisu on muksa tyyppi myös.. Sakurasta en aluksi pitänyt sitten yhtään, mutta nyt sekin on ihan oukei-tyyppi. n_n Sasukesta en sittentaas tykkää yhtään.. Eikun hei tykkäänpäs! 8D NaruSasu on nimittäin yksi parhaista parituksista. (Huomaa; NaruSasu, ei SasuNaru) Kaikki muutkin shounen-ai paritukset on tosi muksia. :p Ainut hyvä het-paritus Narutossa on TemaShika. n__n

Joo ja minät löytää myös Naruto.fi:stä, nimellä ninjamau. n_n

[off]Kuumato.. Kuumato.. Kuulostaa kamalan tutulta.. *miettii* Ooooo, etkai ole Narutofin Kuumato? Se Kuumato joka on tehnyt sen ihanan Sasukeksi Sasuken paikalle-sarjakuvan? o__o Kyllä se taidat olla sinä. O__O' Oooh, olet suuri idolini. n_____n

Anrica

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Heinäkuu 27, 2007, 19:34:02 »
Ai että. <3 Tässä on anime jota suorastaan jumaloin. Jaksoja olen kattonu 22 (järjestyksessä siis) ja sitten keskeltä vähän ja Shippuudenia melkein uusimmat. Lempihahmoja on ehdottomasti Kakashi, Sasuke ja Itainen tatti (=Itachi). Kyllä on tullut itkettyä ja naurettua tälle sarjalle. Mangaa omistan kolme ekaa osaa, ja ostan vielä lisää, kunhan palkan saan. (: Mutta aivan mahtava sarja, uskomaton. Musiikit on parhaimmat koskaan mitä oon koskaan missään muussa animessa kuullut.

Yralda

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Lokakuu 30, 2007, 22:22:58 »
Naruto on yksi lempianimeistani, vaikka onkin paikoitellen kämänen. Sarja on nyt siinä jossain 250 jakson paikkeilla ja en ole ainakaan vielä kyllästynyt. Se on tosin kummallista, kuinka ennen tuntui kuin jaksoissa olisi ehtinyt tapahtua vaikka millä mitalla. Shippuudenissa ei ehdi tapahtua Erkkiäkään, kun jakso on jo ohi. Vähän kuin olisi odottanut viikon turhaan. ;____;

Spoilaa Shippuudenia!

yhyy kuulostan ihan n00bilta ;______;

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2007, 03:03:40 kirjoittanut Yralda »

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #18 : Marraskuu 17, 2007, 12:28:56 »
Aivan mahtava sarja! Todella loistavaa kamaa, ja Naruto onkin ainoa animesarja, jota jaksan katsoa! Ja tosiaan olen katsellut jokaisen jakson, jokaisen elokuvan ja kaikki OVAt. Aloitin Naruton katsomisen ihan muutama kuukausi sitten, ja nyt en mitenkään enää pääse irti. Heti ensimmäisestä jaksosta lähtien se iski syvälle ja teki kauheaa vahinkoa. Sittemmin olen aloittanut myös ahkeran mangan lukemisen, ja tietysti jokainen chapteri luettuna.

Julistaudun ehdottomaksi Uchiha Itachi faniksi(avassa Itachi), sillä Itachi se on vaan joka omistaa. Erittäin 'cool' kaveri, joka osaa asiansa. Muihin suosikkeihini kuuluvat ehdottomasti Gaara, joka valitettavasti saattoi menettää hiekanhallitsemiskykynsä Shukakun hävittyä hänen ruumiistaan. Lisäksi Hyuuga Neji on erittäin kova kaveri, jonka taisteluja on ilo katsella.

Lisäksi olen muutaman kuukauden autellut Naruto Wikissa sen täydentämistä ja muuten vain korjaillut typoja. Yllättävän hauskaa hommaa.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2010, 22:06:17 kirjoittanut Interwise »

Poissa Lomilea

• Vuotislainen
  • Smile like you mean it
« Vastaus #19 : Marraskuu 18, 2007, 15:28:44 »
Nyt kun vihdoin on aikaa ja innostusta, niin voisin tunkea tähän mielipiteeni Narutosta. Pakko se kai on myöntää, että olen ollu jo pitkään ns. "koukussa" Naruto-animeen, vaikka onkin välillä mangaan verrattuna yksi vitsi:D En tosin ole mangassa vielä kovin pitkällä, mutta kaikki anime jaksot olen katsonut(jopa kaikki fillerit;)) Vaikka naruuton musiikista olen kuullut sanottavan yhtäsuntoista, niin minä melkeinpä rakastan sitä.
Ja lempihahmoni ovat aina olleet Kiba ja Hinata:) Suuri kiitos vain kamuille, joiden kautta Naruton löysin<3(vaikka uskon, että olisin siihen jokatapauksessa törmännyt, sen verran suosittu tuntuu olevan)
Häviäisin sittenkin, jos nyt luovuttaisin -tämän kaiken loppuun vien, ja se olkoon lohtuni viimeinen.
-Pmmp, Leskiäidin tyttäret

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
naruto on super ninja ^^
« Vastaus #20 : Helmikuu 29, 2008, 10:19:54 »
 Joo ^^ minä myös fanitan naruto animea ja mangaa ^^ suossikki kohtiani on ekassa jaksossa naruton viettely tekniikka ^^ ja sen jälkeinen irukan ilme. Gaara on toosi hyvä hahmo narutossa ^^.

Olen aina pitänyt ninjoista joten tämä iski minuun kuin salama taivaalta ja katson sitä usein ^^

naruton juoni on mukaansa vetävä mutta sen pituus on jo päätä huimaava ja se on vielä kesken ^^ katson jaksoja youtubesta tai veohista

Naruto animen musiikki on hyvää ja olen lataillut sitä netistä (mikä on laitonta...nyyh) Olen myös katsonut naruto leffoja ja niitä spesiaali jaksoja ..kuten se konohan festivaali kilpailut..missä narutolla oli armoton vessa hätä...
dataa kotona ja koulussa

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Maaliskuu 08, 2008, 14:31:45 »
Minulla kesti varmaan kaksi vuotta tajuta mikä Narutossa on niin hienoa, mutta viimeiset kaksi kuukautta on tullut animea seurattua ja mangaa luettua ja täytyy sanoa että kyllä Naruto ihan ymmärrettävästi on niin monien suosikki anime/manga. Naruto on vain niin koukuttava anime/manga. Sitä on vain pakko seurata ja lukea...

No, naruto sarjaan kukaan ei minua tutustuttanut, mutta kun ainahan anime piireissä (netissä tai livenä) on saanut aina kuulla tästä animesta joten, sitä nyt ihan väkisin saa tietää tällasiesta, mutta kesti jonkin aikaa ennen kuin todella tutustuin tähän sarjaan. Taisin ensiksi lukea mangaa ja luin sen hieman väkipakolla läpi ja kyllähän minä siitä pidinkin hieman, mutta siihen se jäi. Ostelin silloin tällöin lisää mangaa ja sitten ostin (taisi olla herätys ostos -.-) ekan kauden animesta. Nyt pari kuukautta sitten jäin sitten koukkuun tähän sarjaan kun aloin huvikseni lukemaan mangaa läpi ja katsoin dvd:nä sitä. Nyt sitten ylitin itseni ja ostin kahdeksan mangaa saman tien tätä sarjaa^^; Ja Megavideoista katsoin parikymmentä jaksoa putkeen päivittäin XD Minkäs sille voi kun sarja on niin koukuttava?

Lempi hahmoni ovat: Kakashi, Iruka, Shikamaru ja Jiraiya
Kakashi ja Iruka ovat molemmat niin sympis hahmoja ettei niistä voi kuin pitää, varsinkin Iruka joka tuntuu oelvan isähahmo Narutolle (paaaljon plussia siitä). Shikamarusta en osaa muuta sanoa kuin että on kaikessa laiskuudessaan ja valittamisessaan huolimatta hän on loistava tyyppi. Jiraiyaa en osaa selittää mikä hänessä viehättää mutta hän ja Naruto tekevät yhdessä loistavan komediaparin X)
Tähän asti Narutossa on ollut niin hyviä hahmoja että voisin saman tien laittaa kaikki lempihahmo listalleni^^;
"Are we there yet?"
"No"

Kioshi

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Maaliskuu 19, 2008, 15:06:05 »
Ennenkuin aloitin Naruton katselemisen olin kuullut jos minkälaisia huhuja siitä. Joidenkin mielestä yksi parhaista animeista koskaan, toiset taas sanoivat sen katselun olevan yhtä tuskaa sen rinnalla mitä mangasta sai irti. Päätin kuitenkin aloittaa. Onneksi tein sen.

Mikähän siinäkin ihmisiä niin kovasti kiehtoo... Tarina orvosta pojasta jota kaikki inhoavat, pojasta jolla on suuri unelma, jonka hän yrittää saavuttaa. Narutosta tulee aina välillä mieleen minä, mutta en nyt viitsi alkaa vaihtelemaan puheenaiheita. Kuitenkin minä näen Narutossa yksinäisen ihmisen, joka yritää löytää paikkaansa maailmassa. Mikätäpä muuta tarinalta voisikaan toivoa? Kaikilla ihmisillähän on unelmia joita ei pysty koskaan toteuttamaan, mutta Naruton kohdalla se on mahdollista. Ainakin mahdollisempaa kuin meille olisi koskaan oikean Tylypahkan, tai vaikkapa Viistokujan näkeminen. Joskaan en kiellä sitä että joku olisi voinut sellaisen joskus nähdä. Kuitenkin on todennäköisintä että meidän päällemme olisi siinä tapauksessa langetettu unhoituta (Eksyin taas aiheesta).

Jisushi

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Maaliskuu 26, 2008, 19:04:52 »
Ja tähänkin sarjaan olen koukkuun jäänyt kaverini avustuksella, kiitos hänelle. Itseni mielestä heti FMA:n jälkeen paras anime maanpäällä. Vaikkakin "päättymättömät tarinat" eivät olekkaan ihan kivoja..Mutta Narutossa olen tehnyt poikkeuksen ja seurannut sitä ihan uskollisesti ja shippuudeneitakin olen katsonut ja leffoja metsästänyt. Narutossa vain on sitä jotain, ninjoja ja hyvät hahmot ja juoni.^^

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Huhtikuu 28, 2008, 13:20:57 »
Jos jotakuta kiinnostaa, niin Narutosta on juuri muutama päivä sitten julkaistu neljäs elokuva: http://en.wikipedia.org/wiki/Naruto:_Shippūden_the_Movie

Nämä elokuvat toki ovat kaikki fillereitä(ei juoneen kuuluvia).