Kirjoittaja Aihe: Moonlight  (Luettu 554 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Carabella Lëralondîr

• Mustasiipinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Moonlight
« : Kesäkuu 15, 2008, 18:16:48 »
Mahtaakohan vuotiksesta löytyä lisäkseni ketään, joka seuraa amerikoissa CBS-kanavalla tuotettua Moonlight - sarjaa? CBS peruutti toisen kauden, mutta Warner Bros on siitä ilmeisesti kiinnostunut ja hyvä olisikin.

Itse seuraan Moonlightia ja itselläni on koko 1. tuotantokausi. Tässä ehkäpä eniten säväyttää nimenomaan hieman erilaiset vampyyrit kuin myyteissä: voivat kuolla vain tulessa ja pään katkaisemalla, valkosipuli, ristit ja pyhä vesi eivät tehoa ja vaarna ainoastaan halvauttaa siksi aikaa, kunnes se otetaan pois. Mickin ja Bethin suhde taas on kutkuttanut alkujaksoista asti ja viimeisissä jaksoissa suorastaan kutkutti entistäkin enemmän. Pidän tosi paljon tästä sarjasta ja siksi mielelläni juttelisin muidenkin katsojien kanssa, jos sellaisia löytyy. En osaa valikoida tästä edes lempihahmoani: Mick ja Josef ovat ehdottomasti erityisen nam, mutta Beth on myös mielenkiintoinen.
Kaikki tarinat ovat lopulta vain sanojen säikeitä.
(Tervetuloa uudelle kirjoittamisfoorumille!)

Poissa Starpiks

• ヘルムットじゃないよ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • "Olette sangen rumia ollaksenne keijuja"
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Moonlight
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2008, 23:49:51 »
Muutaman jakson olen tätä seuraillut (viime jaksossa jonka näin oli se 16-vuotias hormonihirviö vauhdissa). Hieno sarja, vaikka yleensä jätän suosiolla kaikki vampyyri-/yliluonnolliset sarjat sivuun (Buffy, Angel, Charmed, Reaper...). Moonlight on kuitenkin hyyyyyvä, eikä Mickin ulkonäkökään sarjaa pahenna... päästän sen verran sisälläni asuvan fanitytön esiin että voi luoja, se mies on seksikäs! Grau.

Jatketaan asiammalla linjalla. Sarja siis on erilainen kuin muut "tällaiset" sarjat, en tiedä mikä oikeastaan on erilaista. Ehkä juuri se, että vampyyrit ovat erilaisia eikä "hyvis-vampyyri" kuitenkaan ole täydellinen ihanuus, vaan Mick osaa potkia persusta tarvittaessa. Hän ei kuitenkaan ole testosteronia tursuava macho-mies vaan, no, ihan normaali (tai niin normaali kuin voi olla!). Josefiin ja Rideriin en pahemmin ole tutustunut, Josef tosin karmii hieman selkäpiitä. Jokin miehen silmissä on... karmivaa. Heh. Beth on taas yllättävän mukava, minä en yleensä välitä hirmuisesti naispäähahmoista, mutta Beth on ainakin tähän mennessä ollut siedettävä ja mukava. Hahmo vaikuttaa välillä jopa ihan henkilöltä, eikä vain sukupuolelta. ;)

Mielenkiinnolla seuraan tätä sarjaa ja toivon, että toinen tuotantokausi saadaan tehtyä, haluan nähdä lisää P.D. Mick St. Johnia. Ja vampyyyyyyrejä.

Edit: Ja tokihan sarja on MoonLIGHT eikä MoonCHILD...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2008, 17:23:44 kirjoittanut Starpiks »
"The shortest verse in the Bible is, "Jesus wept". The only thing wrong with it is the past tense." -Fred MacIntire, Something Positive

No oonhan mä sentään sukua insinöörille... *pnish*?