Kirjoittaja Aihe: Tyttö kullat (The Golden Girls)  (Luettu 811 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Vihreä Luihuinen
Tyttö kullat (The Golden Girls)
« : Kesäkuu 19, 2007, 20:14:34 »
Ihana komedia sarja, joka käsittelee neljää vanhempaa naista jotka asuvat kimppakämpässä. Jokainen on oma persoonansa, ja se tekee sarjasta ihastuttavan ja koukuttavan, ilman sitä ei olisi kunnollista arkiaamua! Sarjassa siis nähdään:

Sophia, joka on Dorothyn äiti ja talon vanhin henkilö. Nainen on 80-vuoden ikäinen suunnilleen. Hän on näsäviisastelija joka mollaa ihmisiä aina jonkun julkimon näköiseksi, ja sekoittaa näyttelijät toisiinsa. Ihana hahmo joka tekee sarjasta parhaan, hän on ehdottomasti suosikkini.

Dorothy on yksi Sophian lapsista. Naisella on itsellä neljä lasta Stan-nimisen miehen kanssa, joka on hänen entinen aviomiehensä. Dorothy on myös viisastelija ja talon ulkonäöllisesti mollatuin ja vähiten miehiä saava. Uskokaa tai älkää, kyllä mummotkin miehiä saa. Dorothy on fyysisesti pisin ja se jolla on jalat maan pinnalla, hän mollaa äitinsä tavoin - lähinnä Rosea tyhmyydestä - mutta kyllä hänkin on rakastava ja huolehtiva.

Rose suree edesmennyttä aviomiestään Charlieta. Tytteli on kotoisin Minnesotasta, ja kertookin mielellään tarinoita, joita muut eivät aina jaksa kuunnella. Rose on nelikosta se herttaisin ja omalaatuisin, hänellä on mitä kummallisempia harrastuksia ja haaveita. Hänellä on pitkät piuhat ja menee hetki tajuta jokin oleellinen juttu. Kuten vaikka mitä olisi lounaaksi jos Dorothyllä on pizzalaatikko kädessä? Roselta pääsee puolivahingossa huomautuksia, joissa ei välttämättä ole mitää logiikkaa. Ehdottomasti toinen lempihahmoistani:)

Blanche on se neiti ja miesten kaataja. Talon nelikosta nuorin - ja automaattisesti kaunein, ja laihoin ja viehättävin - ja vihjaileekin välillä muita vanhoiksi, vaikkei itse mikään teini olekkaan. (Yli viidenkymmenen) Blanche on itserakas, rakastaa vaatteita ja shoppailua ja aika itsekeskeinenkin hän tuppaa olemaan. Blanchella on neljä poikaa (joista yhdellä on astma). Muuten nainen on suht. tukevasti maan pinnalla, kuten jokainen aiempikin.

Tyttö kullat tulee televisiosta joka arkipäivä neloselta kahdeksan jälkeen, kannattaa katsoa. Tähän topicciin jutustelua sarjasta:)

~Nevvie
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

Klove Negita

• Ankeuttaja
Vs: Tyttö kullat (The Golden Girls)
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2007, 23:55:25 »
Maailman paras sarja! Rose ja Sophia ovat suuri rakkauteni. Jaksan aina hajota ihan totaalisesti tälle sarjalle. Ihanan tuore aihe, aina ei jaksa katsoa niitä oljenkorren paksuisia tyttöjä teinisarjoissa. Nämä kolme mummoa naurattavat ja ihastuttavat.

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 24, 2007, 18:34:07 »
Pakko korjata, että neljä mummoa:D Mutta olet oikeassa, sarja on niin ihana ja herttainen. Mummot ovat hauskoja, ja todentotta mielenkiintoisempaa katseltavaa kuin teinisarjat. Tämä sarja on vain kertakaikkiaan niin ihana. Suosittelen sitä kaikille:)

~Nevvie
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

Valinor

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Kesäkuu 24, 2007, 23:57:15 »
Minäkin pidän kyseisetä sarjasta. Se on todella ihanaa, kun he kertoilevat toisilleen tarinoita. On ihanaa, kun heillä on esimerkiksi se "jutustelupöytä" St.Olafin tarinat ja Sophian tarinat ovat aivan ihania. Ihana sarja. Tiesittekö muuten, että oikeasti Sophia on kaikista nuorin?

Poissa Hamish

• Vuotislainen
  • Pottermore: DustSand65
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Heinäkuu 14, 2007, 14:32:44 »
Aww. Aivan ihana ohjelma, harmi vaan ettei kesäisin sitä näytetä :<.
En kyllä yhtään muista, mistä lähtien oon alkanu kattoo (tai en mä niin säännöllisesti katso, kunhan joskus), mutta aivan varmasti olen ihastunut sarjaan heti alkumetreillä. Huumori on just niin ihanaa, että ei ainakaan kyllästy ku tätä sarjaa katsoo. Oon jo monesti miettinyt, että pitäis varmaan joku tk ostaa(tai pyytää lahjaksi), kun ei välttämättä kouluaamuisin kerkeä sitten jaksoja katsomaan. Jaksot on ajallisesti mun mielestä ihan sopivia, ku kyseesä on kuitenkin komedia. Mitäköhän, puolisen tuntia se taisi olla. Tietenkin joskus ku on yhden jakson kattonu nii on ollu "voiku tulis vielä toinen jakso perään". Sarjalla on muuten mun mielestä hauska tunnari. Jos olen vielä vähän väsynyt, niin ainakin ku se tunnari alkaa, nii siinä virkistyy/piristyy :).
Sarjassa lemppareita on ehdottomasti Sophia ja Rose, toinen just sellanen piikittelevä (hmm. tulis varmaan Housen kaa hyvin juttuun ^o^) ja toinen pikkasen höntti. Dorothy ja Blanche ovat sitten vähemmän suosiossani, en vaan tiedä miksi. Ehkä Blanche on välillä ärsyttävä, ku se on niin itserakas, ja niistän sen miesseikkailuistaan aina niin puhuu ja leijuu sitten niillä. Ainii, tykkäsin siitä Rosen jostai miesystävästä, jonka nimi tais olla Miles. Just hauska, ja sopiva Roselle :D. Kyllä kyllä, hyvä sarja tosiaanki!

Tiesittekö muuten, että oikeasti Sophia on kaikista nuorin?

Ei aivan, Rue McClanahan (Blanche Devereaux) on vielä nuorempi, ku on syntyny -34 ;).

Betty Whiten (Rose) mä oon muute nähny kahdessa muussaki komediassa, joissa se oli vierailemassa \o/.