Mitä nyt aluksi, naisten huorittelu ja esineellistäminen nykymaailmassa on osittain lähtenyt leviämään median mukana. Ala-astella pojat haukkuvat tyttöjä jo huoriksi. Hyvä kun tietävät mitä se tarkoittaa. Seksi on nykyään joku ihmeen suoritus tai peli. Alastomutta ja seksiä joka puolella. Ei auttaisi vaikka kuinka sulkisi lasten silmät, aina jostain sitä pukkaa. Juuri räppäreiden musiikki videoissahan tätä asiaa tulee eniten ilmi, mutta kyllähän niitä asiallisempia räppäreitä on, (aka Pikku G, mutta en suosittele Skandaali tms. ovat parempia.) onneksi. Ja siitä ainakin olen tyytyväinen, ettei Suomeen ole tätä bling-bling-autot-naiset-räppi juttua ole tullut (paitsi ehkä ihan hiukan).
Vuosi taakseppäin oli tämä puhuvapää räppärin mtv3:lla... sen video... hyyi hitto... Naisia heilumassa yhden auton ympärillä, pienet hameet päällä. Ja tätä näytettiin ainakin kerran päivässä chattien yhteydessä. Ja ketkä sitä katsoivat? No minkä ikäiset yleensä katsovat päivällä chattia juuri ennen Pokemonia etc.? Niinpä
Kyllähän tämä asia järkyttää, mutta köh köh, jos joku on nähnyt Malice Mizerin (?) Illuminatin videon, joutuu kohtaamaan helvetin. Alastomutta, verta ja kaikkea muuta hyvin oksettavaa (minusta video on siltikin hieno... köh köh)
Nooh kuitenkin, ystävämme Britney on hyvin oksettava videoissaan. Aina sitä perseen heilutusta ja pikkuhameet päällä... No ei se kuitenkaan mitenkään kauheaa ole tässä maailmassa jossa seksi on niin yleinen ja epäsensuroitu asia. Ystäväni tanssikerhossa ala-aste ikäisille 3-5 luokalaisille yksi tytöistä tahtoi aikuismaisempia liikkeitä tansseihin. Ja mitä tämä tarkoitti? Britneyn videon tyylisiä tansseja. Siinä oli ystäväni vähän ällikällä lyöty.
Eminem ei minusta nyt ole kauhean paha videoissaan, vaikka niissä hilluukin kunnon puskurileidit. Otan Eminemin videot enmmän huumorina, koska niissä yleensä se onkin tarkoitus... eihän Toy Souldierissakaan ollut yhtään vähäpukeista naista.
50Cent on hyvin ärsyttävä. Varsinkin Candy shop. Hyi mikä video. Varsin 50centin omat ilmeet... yyök. Suklaata naisen päälle ja 50 ökkö ilme ja tekee mieli oksentaa. Kaikki 50centin videot ovat yhtä oksettavia, lisöksi se muusiikkikin on aika yksitoikkoisen liimautuvaa....
Joskus on olin pienempi, kuollut ohjelma Jyrki näytti videon jossa oli pelkkiä alastomia naisia maalattuna hopealla värillä. Musiikki sitten tautalla ja nämä tyttelit sitten isolla patjalla toistensa päällä. >.<
Eric Pryzin (?) Call on me video on minusta aika huvittava, sen voi ottaa huumorillakin, mutta kyllä siinä mennään osittain vähän liian pitkälle.
Günther... hyi hyi hitto. Ei ole oksettavanpaa olemassakaan. Ne videot ovat sitten ehkä maailman oksettavinpia ja niin niljakkaita. Sitä paitsi mies ei itse edes laula kuin pari lausetta ja tanssi tytöt hoitaa loput. >.< Sama musiikkikin taustalla melkein joka kappaleessa.... ehe..
Okei okei, minä kyllä jaksan odottaa sitä aikaa jolloin MIEHET esiintyvät televisiossa vähäpukeisina ja vain MIEHET! <3 xDD
Samoin ^____________________^
(Anteeksi taas tästä hyvin epämääräisestä viestistä)