Kirjoittaja Aihe: My Chemical Romance  (Luettu 13665 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Briette

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: My Chemical Romance
« Vastaus #25 : Maaliskuu 09, 2007, 21:11:01 »
Kuinka moni on nähnyt tuon I don't love you:n musiikki videon? Aivan ihanan videon ovat tehneet, voisin linkittää sen tohon. I don't love you
Kattokaa noita Gerardin ilmeitä. Toteutus on aivan ihana, ihanaa taitaa olla tän päivän sana :'D Lähinnä tässä viedeossa se rauhallisuus teki vaikutuksen. Lopuusa sen naisen musta kyynel on ihan älyttömän hienosti tehty. Tässä videossa taitaa muuten jonkun näköinen "juonikin" olla, toisin kuin Famous last words:ssa :)

Sitten muusta, kuinka moni on nähnyt sen MCR:n "Life on the murder scene" DVD:n? Ajattelin sen tilata, vaikka suomenkielisiä tekstejä ei olekkaan. Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä ennen kuin sen tilaan. Jotain pätkiä ja trailerin olen siintä nähnyt, en muuta. Yhdellä kaverilla kyseinen DVD on, ja hänen mielipiteensä olenkin jo kuullut :)

Kuten moni muukin, olen minäkin heinäkuun 3:tena Helsinkiin keikalle menossa <3
i only show you what i want you to see

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Maaliskuu 09, 2007, 21:29:01 »
Minäkin olen nähnyt tuon I don't love you:n videon. (Hahaa. Sinähän, Briette, sen minulle tänään näytit ;) ) Aivan ihana. Niin ihanasti tehty, ja juuri se rauhallinen ja sellainen vähän surullinen tunnelma. Sai minut melkein itkemään ;)
Kyllä nämä sitten osaa tehdä hyviä videoita! Jokaisesta pidän niin valtavasti.

Itse luulin, että Life On The Murder Scene:ssä olisi suomenkieliset tekstitykset, mutta näköjään siis ei. No, kyllä minäkin sen siltikin tilaisin itselleneni, jos vain DVD-laitteet olisi, mutta kun ei ole :) Plääh. En nyt tähän asiaan osaa sanoa mitään järkevää.

Lainaus käyttäjältä: Briette
Kuten moni muukin, olen minäkin heinäkuun 3:tena Helsinkiin keikalle menossa <3

Haa! Minä myös! ;) <3

jaajee

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Maaliskuu 10, 2007, 08:16:24 »
Minä kävin nyt katsomassa tuon videon. Todella ihana, vaikkakin vähän surullinen. Se on tehty hyvin ja rauhallinen ja surullinen tunnelma todellakin sopii tuohon videoon.

Minulla on tuo Life On The Murder Scene. Kyllä kannattaa tilata. Siitä saa hyvin selvää vaikka tekstityksiä ei olekkaan :) vaikka minun mielipidettäni tuskin enää tarvitset kun olet sen jo kuullut :D

Minäkin olen menossa 3.7 tuonne keikalle <3

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Maaliskuu 10, 2007, 09:35:20 »
Mitämitä onko se tullut nyt jo:o Etsein sitä videota jo tällä viikolla, ilmeisesti sitten tiistaina kun en sitä kerran löytänyt.
MCR jatkaa kyllä tuolla loistavalla videoiden linjallaan, tämäkin veti sanattomaksi. Tuli jotenkin kauhean tyhjä olo ja tunsin itseni kauhean pieneksi tätä katsoessa. Geen ilmeet olivat jotain aivan loistavaa ja sopivat mahtavasti juuri I Don't Love You:hun ja se, että nuo ihmiset olivat nukkeja oli minusta jotenkin paljon parempi keksintö, kuin että jos he olisivat oikeita ihmisiä. Tai niin no, nyt aloin miettiä että olivatko ne ihan oikeasti vain nukkeja vai oliko niiden naamareiden takana ihan oikeatkin ihmiset.:D Saatan olla jotenkin tyhmä tai jotain mutta älkää välittäkö.;)
Pidin siitä, että video oli mustavalkoinen koska se todellakin toimi. Eniten ehkä tykkäsin niistä kohdista kun Frankin kitara ja se vahvistin räjähtivät. Ja olihan tuo lopun kyynelkin aivan mahtava. Itsellekin meinasi tulla kyynel silmäkulmaan kun katsoi tätä videota, ihan mieletön oikeasti.

Tässä videossa taitaa muuten jonkun näköinen "juonikin" olla, toisin kuin Famous last words:ssa :)
Totta, tässä oli ainakin tosi selvä tarina, mutta olen kyllä kuullut, ettei Famous Last Words:kään olisi pelkkä soittovideo, vaan, että siinäkin olisi tarina. Itse en ole oikein vielä varmaksi keksinyt mikä se voisi olla, enkä ala arvauksia heittämään koska arvaukseni saattavat olla tasoltaan vähän jotain.;)

Aika paljon täältäkin on näköjään tulossa väkeä keikalle ja hyvä niin.:) <3

EDIT. Ai niin, ja minäkin aion kyllä hankkia Life on the murder scenen heti kun saan rahat kasaan.:) Pakko saada, ei sitä ilman voi vaan jäädä. Eikä se haittaa, ettei siinä suomalaista tekstitystä ole, mutta eikö siinä kuitenkin ole englanniksi tekstitys? Kyllä sitäkin ilman varmaan pärjää mutta on se kuitenkin kiva että saa suurimmasta osasta puheesta selvää ja tietää mitä se tarkoittaa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2007, 09:41:07 kirjoittanut Abahachi »

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #29 : Maaliskuu 10, 2007, 18:09:20 »
Tässä videossa taitaa muuten jonkun näköinen "juonikin" olla, toisin kuin Famous last words:ssa :)
Totta, tässä oli ainakin tosi selvä tarina, mutta olen kyllä kuullut, ettei Famous Last Words:kään olisi pelkkä soittovideo, vaan, että siinäkin olisi tarina. Itse en ole oikein vielä varmaksi keksinyt mikä se voisi olla, enkä ala arvauksia heittämään koska arvaukseni saattavat olla tasoltaan vähän jotain.;)

Famous Last Words:han on ikään kuin jatkoa Welcome to the Black Parade -videolle. Siinä poikien taustallahan palaa tuo kyseinen paraatilava (tai mikä ikinä sitten onkaan), jolla he soittavat WttBP-videossa. Ei siinä varmaan mitään kovin suurta tarinaa pystykään löytämään, mutta ehkä siinä kuvastetaan jotenkin vertauskuvallisesti WttBP-videon päähenkilön, sen potilaan, kohtaloa. Enpäs tiedä, mutta niin minä sen jotenkin ajattelin, kun se paraatilavasysteemi siinä taustalla paloi ja muutenkin jollain tavalla ahdistava ja tunkkainen tunnelma siinä videossa. Ei siis kovin onnellinen loppu näin minun tulkintani mukaan.

I Don't Love You oli aivan upea. Nousi suoraan My Chemin videoista suurimmaksi suosikikseni ylitse Ghost of You:n. Minua ei niinkään suuresti alunperin koskettanut edes se tarina vaan se tuska minkä Gerard katseellaan välitti katsojalle. Parilla ensimmäisellä kerralla en lainkaan pystynyt keskittymään videon juoneen, kun oli täysi työ Gerardiin keskittymisen kanssa. Tuntui kuin Ger olisi katsonut juuri minua (eli juuri sitä katsojaa, joka sitä videota kulloinkin katsoo. Piti vaan mainita ettei kukaan nyt saa väärää kuvaa tästä lauseesta.) ja halunnut välittää juuri minulle sen kaiken pahan olon, mitä hän tuntee. Täytyy sanoa, että eläydyin aika kiitettävästi, aika tuskainen olo jäi tuon videon jälkeen, se viilsi ja syvältä. Muutama kyynelkin taisi poskelle vierähtää. Mustavalkoisuus korosti sitä kauneutta herkkyyttää ja haurautta, mitä videossa oli.

Sittemmin paneuduin myös tarinaan ja täytyy sanoa, että se teki videosta vieläkin surullisemman. Rakastan sitä kohtaa, kun ne päähenkilöt hajoavat siihen maahan samoin kuin sitä kohtaa missä kitara ja vahvistin räjähtävät. Miinuksia jos pitää sanoa niin minua jäi kaivertamaan se, kun MCRn pojhat alkavat putoilemaan sieltä taivaalta, se jotenkin rikkoi hieman tunnelmaa, mutta ei nyt mitenkään kovin merkittävä vika mielestäni. Toinen miinus, mikä onkin sitten suurempi, on se, että en ole koskaan oikein pitänyt tuosta kappaleesta. Tosin video pelasti koko biisin, niin että nykyään pidän siitä hieman enemmän kuin ennen, kun siinä on joku tarina takana. Siltikin minua aluksi häiritsi suuresti, että miksi he videon tekivät juuri tuohon biisiin (ja tämähän on vain minun mielipiteeni), mutta enemmän ajateltuani tajusin, että tuollainen video ei olisi oikein sopinut muihin kappaleisiin.

Jään kyllä innolla odottamaan lisää videoita, koska tällaiset videot ovat hyvin harvinaista herkkua. Harvat bändit (ja siis videoiden ohjaajat) kykenevät enää tällaisiin koskettaviin videoihin. Yksi harvoista, mitä olen aikoihin nähnyt.

Tuo DVD kyllä on jokaisen fanin ehdoton hankinta. Minulla itselläni ei sitä ole, mutta kaverillani olen sitä katsellut. Itseäni ei haittaa tekstittömyys, vaikka välillä jutut menevät totaalisesti ohi, kun minulta taittuu paremmin tuo brittienglannin ymmärrys... DVD on ainakin oiva sälä näin keikkaa odotellessa, koska siihenhän on vielä aika tuhottomasti aikaa...
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Maaliskuu 10, 2007, 18:47:19 »
Famous Last Words:han on ikään kuin jatkoa Welcome to the Black Parade -videolle. Siinä poikien taustallahan palaa tuo kyseinen paraatilava (tai mikä ikinä sitten onkaan), jolla he soittavat WttBP-videossa. Ei siinä varmaan mitään kovin suurta tarinaa pystykään löytämään, mutta ehkä siinä kuvastetaan jotenkin vertauskuvallisesti WttBP-videon päähenkilön, sen potilaan, kohtaloa.

Aivan, ja minusta tuo palava lava onkin melkein ainoastaan se mikä paljastaa tuossa viedossa olevan joku tarina, vaikka tosin se loistava tunnelma vain edesauttaa ihmisiä tajuamaan sen. Minusta Famous Last Wordsin tarinan voisi tiivistää yhteen sanaan, Loppu.

I Don't Love You:hun takaisin vielä sen verran, että oli tosiaan aika hämmentävää noin surullisen videon keskellä kun bändin jäsenet lentelivät sieltä taivaalta.
Minusta I Don't Love You on hyvä kappale, mutta silti olisin toivonut videota joko Dead!:istä, The Sharpest Lives:sta tai Teenagersista. Mutta eipä ole valittamista kun videosta tuli lopulta noin hyvä.

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #31 : Maaliskuu 11, 2007, 14:12:12 »
Lainaus käyttäjältä: Liberty
Minua ei niinkään suuresti alunperin koskettanut edes se tarina vaan se tuska minkä Gerard katseellaan välitti katsojalle. Parilla ensimmäisellä kerralla en lainkaan pystynyt keskittymään videon juoneen, kun oli täysi työ Gerardiin keskittymisen kanssa.
Minä myös omalla tavallani hämmennyin Gerardin ilmeistä. Ne välitti sitä tuskaa niin selvästi, aivan kuin Gerard olisi itse todellakin ollut tosi surullinen/hämmentynyt/vihainen. (En itsekään tiedä mitä sanaa tarkoitan, mutta luulen, että joku noista se oli. Tai sitten nuo kaikki. Ääh, sekavaa taas kerran.)
Video on vain niin ihana. Sen katsomisen jälkeen jäi kyllä haikea ja vähän surullinen olo, ei sitä oikein voi kuvailla. Varmastikin monet tunsivat sen saman tunteen jossain syvällä sisällään, arvaisin ;)

Artful

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Maaliskuu 12, 2007, 22:55:18 »
I Don't Love You:n musiikkivideo on kyllä todella koskettava. Yleisilmeeltään todella kaunis ja tietenkin Gerardin tuskaiset ilmeet jäävät mieleen..

Enpäs ole vielä ostanut lippua MCR:n Suomen keikalle, mutta kaipa se on kohta jo pakko. Joka päivä jään yhä enemmän koukkuun tähän bändiin. En sitten tiedä olenko bändin fanikannan vanhimmasta päästä (-87)?

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Maaliskuu 20, 2007, 16:13:49 »
Katsoin juuri Life On The Murderer Scenen ensimmäisen DVDn, jossa oli videopäiväkirja, joka taisi kestää sellaiset kaksi tuntia eli aikasen kauan. Aluksi hieman oli hankaluuksia sen kielen kanssa, mutta kun vähän aikaa katseli niin alkoi päästä jyvälle. Levy oli minusta hurjan mielenkiintoinen, siinä kerrottiin suurinpiirtein kaikki, mitä bändin historiasta pitää tietää ja olin aika yllättynyt, että en ehtinyt kyllästyä kertaakaan. Yleensä minulla menee vähän väliä kiinnostus tuollaisiin historiikkityyppisiin juttuihin, mutta tämä oli piristävä kokemus. Ja positiivista oli se, että DVD oli jopa aika asiallinen. Joskus tuollaiset videopäiväkirjat menevät vähän yli ja niissä vain sekoilaan ympäriinsä eikä missään ole päätä eikä häntää. Tässä oli juuri sopivasti asiaa ja sekoilua. Suosittelen kyllä ihan kaikille faneille, ei voi muuta sanoa.

Liveosuuden olenkin jo nähnyt aikaisemmin ja onhan sekin oikein miellyttävää katsottavaa, vaikka välillä meinaa mennä hermot, kun joka toinen kappale nyt sattuu olemaan I'm not okay. Sekin biisi VOI alkaa tulvia ulos korvista ja tympimään oikein pahasti. Muuten oikein kiva paketti. Ihan varmasti sen rahan arvoinen.

Ainiin, ja onhan siinä vielä live-cdkin. En ole oikein ikinä välittänyt kuunnella cdltä livevetoja, joten tämä ei oikein iske, mutta ihan taattua MCR-laatua sekin. Sitä paitsi I Never Told You What I Do For A Livingin demoversio oli oikeastaa aika hauska kuulla. Lisäksi mistä minä pidin suuresti, oli että tältä levyltä löytyy Desert Song, josta pidän suuresti.

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Huhtikuu 07, 2007, 08:39:38 »
No niin, ei pitänyt kyllä kauaa odottaa. Teenagers siis lukemani mukaan seuraava sinkku, pitäisi tulla radioiden soittolistoille 23. huhtikuuta eli aika pian. Frank-Iero.netistä löysin tuollaista tietoa.

Mielestäni paras valinta tähän väliin, kun I Don't Love You ei mitenkään kovin riemukas laulu ole vaan tunnelmaltaan koko video oli tosi surullinen. Odotan todella innolla, millaisen videon Teenagersista väsäävät ja tuleeko siitä I'm Not Okay tyylinen vai ihan erilainen. Toivottavasti ainakin jatkaa muiden loistavien videoiden tasolla, vaikka en kyllä sitä epäilekään.
Toisaalta olisin halunnut Disenchantedin sinkuksi, mutta Teenagers on paljon parempi valinta tähän väliin. Jospa TBP:ltä tulisi ainakin viisi sinkkua.. ;)

Katsoin juuri eilen jonkun haastattelun, mikä oli siis Revengen ajoilta ja heiltä kysyttiin että mikä on seuraava sinkku, niin Gerard vastasi, että joko Prison tai Cemetery Drive. Mutta eihän niistä kummastakaan sitten tullut, harmi vain koska minä ainakin olisin halunnut nähdä kuinka mahtava Prisonista olisi tullut ja Cemetery Drive taas on lauluista yksi suosikkini eli mikäs ettei sitäkin.

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Toukokuu 31, 2007, 15:37:21 »
Teenagers -video nyt sitten viimein ilmeistyi, kunnollisella laadulla jopa. Yleisesti, mitä mieltä olette videosta?

Oma mielipiteeni on vähän niin ja näin. Odotin videota kauan. Ja osittain olen pettynyt, toivon niin kovasti Gerardin heiluttelevan sitä jotain outoa soitinta siinä videossa. Ne tanssijat oli kanss aihan hölmöjä, miks niille ne happinaarit oli pitäny laittaa, eikai ne MCR:n pojat nyt niin pahalle voi haista? Tosin tottakai ne cheederliiderit sopii tuon viedeon ideaan, vaikka niistä en pidäkkään. Mutta pojat oli söpöjä, siis ne ketkä nyt on yleensäkin komeita ja muuta. Kamalin asia koko videossa on, että kirosanat on sensuroitu ja repeän aina sellaisenm kohdalla x'>> N ekakarat kun vyöryy sinne lavalle, niin se on kanssa ihan hölmö kohta, vaikka olishan se oikeesti aika siistiä. Kokonaisuus ihan ok, mutta ei suoraan sanottuna kuulu lempi videoihini, odotin Teenagerssilta enemmän.

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #36 : Toukokuu 31, 2007, 19:01:22 »
Mäkin olen myös vähän pettynyt. Ei ole paljon nyt muita juttuja mielessä mitä Briette ei vielä sanonut, minäkin odotin Teenagersilta enemmän.
Kun porukka alkoi vyörymään halliin, ja tyhjän hallin kaikuminen vaihtui levyn ei-kaikuuvaan Teenagersiin, vaihto oli minusta jotenkin hassusti tehty. Se vaan ei enää yhtäkkiä kaikunutkaan. (eikä yhtään sekavasti selitetty)
Alkoi muuten minuakin vähän ottamaan nuppiin ne cheerleaderit. Ei niissä muuten mitään, mutta vähän turhan paljon ne siinä keikutteli, ja ne happinaamarit jäi häiritsemään. Miksi ihmeessä ne piti siinä olla?

Teenagersin video ei kuulu MCR:n parhaimmistoon mielestäni. Onhan se hyvin tehty, pojat oli oikein komeita (niinkuin aina :') ) jne. mutta kuitenkin vähäsen petyin. Odotin vaan siltä enemmän, ehkä siinä kaikki. Kuitenkin tuntuu, että ajan kanssa alan pitää siitäkin videosta enemmän.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2007, 13:17:40 kirjoittanut uimaintiaani »

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • That last hand... nearly killed me.
« Vastaus #37 : Kesäkuu 08, 2007, 01:11:50 »
Minä kyllä tykkäsin. WttBP:n videota nyt on vaikea päihittää mutta se oli niin seko että kyllä tuota mieluummin katsoo kuin Famous Last Wordsin tai I Don't Love Youn videoita.

Ja The Black Paraden ykkösbiisiksi on omalla listalla noussut Dead. Kyllä sitä vaan jaksaa kuunnella vaikka muihin biiseihin vähän kyllästyisikin..
Shaken, not stirred.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Kesäkuu 10, 2007, 10:18:38 »
Täytyy sanoa, että tuo Teenagersin musavideo oli mielestäni aivan kammottavan huono. Biisi kuuluu suosikkeihini The Black Paradelta enkä voi ymmärtää, etteivät tuon parempaan videoon pystyneet. Biisi tarjosi niin kovin paljon mahdollisuuksia onnistua loistavasti. Videon alku on ihan hauska, kun Gerardin lauluu kuuluu sellaisena kaikuvana, mutta samantien, kun cheerleaderit astuvat kuvaan koko omma hajoaa käsiin. En vain voi käsittää, mitä ne kaasunaamarit tekevät siinä videossa. Miten ne liittyvät yhtään mihinkään. Videossa on juoni ihan hakusessa ja missään ei tunnu olevan mitään järkeä. Mikään ei liity mihinkään eikä biisi ja video kohtaa oikein missään vaiheessa.

Jossain vaiheessa minulle tuli mieleen Green Day. Se taisi olla silloin, kun kaasunaamarit tulivat mukaan kuvaan. Jostain syystä minusta alkoi tuntua, että olisin jopa saattanut pitää videosta, jos se olisi ollut Green Dayn musavideo. MCR:n videona se vaan ei toiminut, ei alkuunkaan. Toivottavasti seuraavalla videolla palataan takaisin siihen tasoon, mikä aikaisemmin on ollut, koska harvoin törmää niin hyviin musiikkivideoihin kuin ne ovat.

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Kesäkuu 10, 2007, 16:02:05 »
Onko kenelläkään muuten tietoa siitä, kuka olisi MCR:n lämppärinä sitten heinäkuussa? Musehan ei ole tulossa, sillä he olivat mukana vaan Black Parade -kiertueella, mihin Suomi ei ilmeisesti kuulu (mikä on harmin paikka, olis ollu hienoa nähdä Muse livenä).
Jossain vaiheessa sanottiin, että Funeral for a Friend olisi lämppärinä, mutta heillä on keikka samaan aikaan toisaalla, joten sehän siis ei ole mahdollista.
Prahan keikalla viikko sitten oli kuulemma ollut lämppäämässä Billy Talent, en sitten tiedä että ovatko he jatkamassa matkaa MCR:n kanssa. Welldone ei ole vieläkään asiasta mitään ilmoittanut, enkä tiedä että ovatko ilmoittamassakaan.

Eli jos kellään olisi tietoa lämppäristä, kiitoksia :)

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 10, 2007, 16:37:04 »
Hmm, olisi kyllä kiva jos joku tietäisi tämän lämppärin, keikkaanhan on kuitenkin enää melko vähän aikaa, 23 aamua. Olisi ollut kyllä siistiä jos Muse olisi tullut lämppäämään, mutta ei sitten. Tuo Billy Talentkin olisi kyllä kiva, joskin epäilen melkoisen paljon. Toivottavasti epäilyni osoittautuu vääriksi, Billy Talentista kun tykkään myös ;)

edit//. Mutta toisaalta, Billyhän on Suomessa 6.7. tai 7.7., joten on ihan mahdollista ;) Vissiin ruisrockissa ://

Huonolla säkällä kuitenkin sinne tulee joku suomalainen surkea bändi. Ja sitten ei ole kivaa. Aika varmaan tu tuis matelevan, ku oottais vaan et MCR alkaa. Sitä kyllä oottaa varmaan muutenkin. Ootan jo nyt.

Lainaus
Minä kyllä tykkäsin. WttBP:n videota nyt on vaikea päihittää mutta se oli niin seko että kyllä tuota mieluummin katsoo kuin Famous Last Wordsin tai I Don't Love Youn videoita.

En minä katso, tai kyllä katson ennemmin kuin Famous Last Wordsia, mutta I Don't Love You viedeona taas kuuluu yksiin MCR:n parhaimpiin videoihin, ohittaa siis tuon WTTBP:kin ihan mennen tullen. Siinä kun on sentään jotain edeaakin. Mutta jokaisella omat mielipiteet asiasta :)

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Kesäkuu 20, 2007, 17:32:53 »
I Don't Love You viedeona taas kuuluu yksiin MCR:n parhaimpiin videoihin, ohittaa siis tuon WTTBP:kin ihan mennen tullen. Siinä kun on sentään jotain edeaakin. Mutta jokaisella omat mielipiteet asiasta :)
Ei I Don't Love You:n video huono ole, mutta olen kyllästynyt siihen biisiin ja videossa nähdyt soittimien räjäyttelyt on niin kulunut idea ettei kuulu omiin suosikkeihin. Visuaalisesti kyllä hieno, mustavalkoisissa on aina oma hieno tunnelmansa.
Shaken, not stirred.

Robien

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Kesäkuu 27, 2007, 12:28:22 »
6 yötä enään keikkaan. Minä hankin liput itselleni ja kaverilleni huuto.netistä ja liput tulivat eilen. Tässä meinasi jo toivo mennä kun ajattelin etten koskaan saakkaan niitä lippuja. Minäkin olen yrittänyt selvittää lämppäriä, mutta ei niin ei. Ehkä se on sitten yllätys yleisölle.

Bruise Pristine

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Kesäkuu 30, 2007, 21:47:09 »
MCR:n keikalle menossa. \o/ Ei mikään suosikkibändini, mutta ihan hyvä ja muutenkin persoonallinen ja paljon erilaisia ja loistokkaita kappaleita. Ihmeen kuuluisia lämppäreitä MCR:n keikoilla. Suosikkikappaleitani ovat Helena, The Ghost Of You, This Is How I Disappear ja Dead. Ja Welcome To The Black Paraden musiikkivideo on mahtava. :--3 Läppäriä en ole mistää löytänyt. Outoa.

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Kesäkuu 30, 2007, 21:49:28 »
Lainaus
Läppäriä en ole mistää löytänyt. Outoa.

Läppäriä? Tuskin liittyy nyt tähän, mutta oletan sun tarkoittaneen lämppäriä. On se selvillä, se on joku kamala suomalainen Happines. Ihan kamalaa, mutta tarkoitus on ihan selvästi se, että sen jälkeen MCR kuulostaa paremmalta.

Bruise Pristine

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Heinäkuu 04, 2007, 00:01:17 »
Wheeeee mahtava keikka. Billy Talentki oli loistava. En voi nyt puhuu oikeen mitää selkeetä, fiilikset ihan katos ja oon vieläkin ihan sekaisin kaikesta. Omg jeeeeee. Pitää kirjottaa myöhemmin kunnon analyysi keikasta. Kunha tunteet tasaantuu. Whuu kenttäpaikoilla oltiin!! Aaaaawawawawawaw haluun takas. <3 Korvat soi vieläkin. Gerard oli sairaan hyvä ja kaikki eikää! Ihan itkettää, ilosta. Ja itkettää kivusta kun jalat on ihan tulessa, liiasta pomppimisesta. Tulispa noi takaisin.<3 Ennen en edes oikeen erikoisemmin pitänyt. Mutta nyt. Aaw.

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Heinäkuu 04, 2007, 00:57:37 »
Huippukeikka oli ja fiilikset oli(on edelleenkin) loistavat vaikka paikat oli lavan vastaisen päädyn rivillä 12. Billy Talent oli ylläri, luulin että vain Happiness on lämppäri. Itse asiassa innostuin Billy Talentin biiseistä sen verran että levyt menee hankintaan ehdottomasti.

Vaikka kaikki biisit eivät MCR:ltä kolahdakaan niin nyt voin sanoa ettei yksikään biisi jättänyt kylmäksi. Kyllä ottivat yleisönsä aivan upeasti.
Shaken, not stirred.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #47 : Heinäkuu 04, 2007, 09:34:15 »
Itse keikun keikalla eturivissä ja vieläkin vähän epätodellisetfiilikset. Mustelmia ja on väsymys ja kurkku kipeä huutamisesta ja korvat soi, että kaipa se on pakko uskoa, että keikka oikeastikin tapahtui.

Aluksi mietittiin, että bändin odottamisesta tulee tuskaa, kun ei Happines oikein herättänyt innostusta. Sitten alkoi kiertää huhu, että Billy Talent olisi lämppäämässä ja järkkärit vahvistivat huhun. Olin ystäväni kanssa pelkästään siitä jo niin innoissamme, että jaksoimme jopa hieman taputella Happinesillekin, joka kieltämättä oli aika laimea. Billy Talent oli kerta kaikkiaan mahtava enkä voi kuvitella parempaa lämppäriä. Meininki alkoi hitaasti nousta ylöspäin. Harmitti vain, että en jostain syystä saanut mitään selvää lavaspiikeistä, joten kaikki meni jotenkin ihan ohi. Olisi ollut mukavampi pysyä mukana jutussa, mutta tyydyin vain siiten huutamaan kiltisti kaikelle mille muutkin. En sitten tiedä oliko muilla sama ongelma kuin minulla.

Itse bändi olikin sitten aivan LIIAN hyvä. Settihän on jumalattoman pitkä; loppuvaiheessa sitä alkoi jo toivoa, ettei keikka loppuisi ikinä. En ole ikinä riehunut noin paljon. Kaikki vaatteet olivat ihan hiestä märät ja kurkkuun sattui. Minusta oli tosi hyvä, että järkkärit jakoivat vettä. Siellä olisi ollut paljon enemmän pyörtyneitä, jos ei olisi jakanu.

Koko bändillä oli jotenkin ihan uskomaton tapa olla läsnä siinä lavalla. Kaikilla bändin jäsenillä tuntui olevan jotain annettavaa yleisölle (niin kuin onkin) enkä joutunut hetkeäkään miettiä, tuottiko bändi pettymyksen. Ei tuottanut, se oli paljon parempi kuin kuvittelin. Biisivalinnatkin osuivat ihan nappiin. Kaikki biisit, jotka halusinkin kuulla, soitettiin.

Täytyy nyt vielä hieman valittaa siitä, että Jäähallissa SUURI miinus oli se, että salia ei saanut kunnolla pimennettyä. Aluksi tunnelma vähän kärsi siitä, mutta en kyllä kahden ekan biisin jälkeen muistanut koko asiaa :D

Frank muuten sylkäisi päälleni sellaisen karkin siitä karkkikaulanauhasta, joka roikkui siinä mikissä. Asiaan kuuluvasti minun kuuluu olla tästä innoissani, vaikka kieltämättä se oli kyllä kohtalaisen ällöttävää, kun sellainen tahmainen karkin palanen ja sylkeä lämähti tohon kädelle. Ja ei, en syönyt sitä, ei tullut mieleenikään...

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #48 : Heinäkuu 04, 2007, 12:21:56 »
Keikka oli uskomaton. Tuntuu vieläkin ihan liian epätodelliselta. Ja vaikka paikat on kipeänä ja ääni maassa, olen silti hirveän onnellinen.

Ikinä en ole riehunut noin paljon ja huutanut noin kovaa, jo Billy Talentin aikana olin hiestä läpimärkä kun pompin ja lauloin mukana. Billyjen tulo oli mullekin ihan yllätys. (Se oli älyttömän hyvä yllätys, Billy Talent lukeutuu mun mielestä parhaiden bändien joukkoon.) Happines oli aivan surkea, Billyjen aikana vasta sai sen keikkafiiliksen päälle. En saanut mäkään kovin paljoa selvää lavaspiikeistä, kaikki vaan huusi päälle ja Benin aksentti on niin kiva. Jotain siitä saikin irti, mutta olis silti ollut kiva kuulla ihan kunnolla sen jutut.

Olin jossain kolmannessa tai neljännessä rivissä kentällä, mutta oon sen verran lyhyt että joutui jossain kohdissa varvistelemaan jos edessä pomppi joku pitkä ihminen. Mutta kuitenkin MCR:n aikana kaikki meni ihan sekasin enkä muista siitä ihan kauhean selvästi mitään. Olin hitsin väsynyt ja liian hikinen, pari kertaa pyörrytti älyttömästi ja kerran olin kumossa siellä maassa. Älyttömän hyvä keikka silti oli ja oli kiva kun soitettiin niin paljon Revengeäkin. Vaikka nyt tuleekin paha ja haikea fiilis soitettujen biisien kuuntelemisesta. Muistini mukaan itkin melkein joka biisissä, vaikka on vaikea sanoa milloin ne pisarat naamalla oli hikeä ja milloin kyyneliä.

Minusta oli tosi hyvä, että järkkärit jakoivat vettä. Siellä olisi ollut paljon enemmän pyörtyneitä, jos ei olisi jakanu.
Oli äärettömän hyvä että ne jakoi vettä, itse varmaan olisin joutunut niiden pyötyneiden joukkoon jos en olis saanut vettä juotavaksi.

Vaikka MCR soittikin kauan, tuntui että koko homma meni älyttömän nopeasti ohi. Kun pojat häipyi lavalta, en tajunnut että se vielä olis loppunut. Siinä vaiheessa sain ehkä pahimman kohtauksen ikinä, pyörrytti, olis tehnyt mieli huutaa ja itkin kaverin oltapäätä vasten. Näytin vähintäänkin hullulta kaiken sen hikoilun ja itkemisen jälkeen.

Täytyy nyt vielä hieman valittaa siitä, että Jäähallissa SUURI miinus oli se, että salia ei saanut kunnolla pimennettyä. Aluksi tunnelma vähän kärsi siitä, mutta en kyllä kahden ekan biisin jälkeen muistanut koko asiaa :D
Niimpä. Alussa tunnelma olis ollut just sellanen niinkuin sen olisi pitänytkin olla, jos vaan olis saanut hallin pimeäksi. Mutta ihan totta, asian unohti nopeasti.

Pakko jatkaa vielä. Oon ihan varma että yhdessä kohdassa, kun kaikki katsoivat Gerardia ja itse tuijotin Frankia monttu auki, se katsoi minua silmiin. Porukka ajattelee että kuvittelen, mutta ainakin halua uskoa että kyllä se katsoi :D (ja uskon mitä nään, ja mitä kaveri näkee :> )

Onneksi MCR lupasi tulla vielä uudelleen Suomeen, silloinkaan en jäisi mistään hinnasta pois. Ens vuonna kun niiltä tulee uusi levy, niin eiköhän ne sen kiertueella tänne tulisi. Ainakin sitä sopii toivoa.

Bruise Pristine

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Heinäkuu 04, 2007, 13:44:04 »
Noniin, nyt voisin kirjoittaa pidemäpään. Olin siinä kakkos/kolmosrivissä, eli näkyi ihan hyvin. :3 Happines oli surkea. Billy Talent oli mahtava yllätys.  Lukeutuu muutenkin suosikkeiheni, eli kaksi bändiä yhdellä keikalla. MCR oli aivan mahtava. Kenttäpaikoilla oli ainakin hyvä ja riehakas tunnelma? Häiritsi jäähallin valoisuus, mutta se unohtui kyllä aika nopeasti. Enää en kyllä muista keikasta melkein mitään, olin silloin niin sekaisin. Pyörrytti, oksetti, janotti ja korvat tinnitti. Ja itketti. Ilosta ja kivusta.

Setti oli tosiaan uskomattoman pitkä. Jalkoja alkoi heikottaa jo puolessa välissä. Kappalevalinnat olivat nappiin menneitä. Helena oli 'muistaakseni' todella hyvä livenä. Näkikö jotkut sitä hyppyä Helenan aikana? Gerard osoitti ja sanoi jotain? Tai sitten kuulin / näin harhoja.

Frankin nimmari on. *heiluttaa Frankin nimmaria*

Mut btw loistava keikka. Ja kun MCR tulee uudestaan, todellakin aion mennä katsomaan. o/

Lainaus
Läppäriä en ole mistää löytänyt. Outoa.

Läppäriä? Tuskin liittyy nyt tähän, mutta oletan sun tarkoittaneen lämppäriä. On se selvillä, se on joku kamala suomalainen Happines. Ihan kamalaa, mutta tarkoitus on ihan selvästi se, että sen jälkeen MCR kuulostaa paremmalta.

Kirjoitusvirhe, sori. Lämppäri tarkoitin tietysti. Happines oli niin surkea, mutta Billy Talent oli mahtava. 8--)