Kirjoittaja Aihe: Michael Jackson  (Luettu 8442 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

ayu

• Ankeuttaja
Michael Jackson
« Vastaus #25 : Syyskuu 26, 2006, 13:05:48 »
Michael Jacksonin Earth song ja moonwalker olivat ensimmäisiä piisejä, mihin oikiasti tykästyin tosissani :>
En ole hirveästi kuunnellut, mutta ne mitä olen kuullut, ovat olleet hyviä ja jotkut IHANIA! Tympii ne ihmiset, jotka vihaaavat Maikkelia vaan hänen ulkonäkönsä ja tietenkin niiden lapsien hyväksikäyttö huhujen takia. Huh huh.
Michael Jackson on mielenkiintonen hahmona. Haluaisin lukea jonkun elämänkerta kirjan tapaisen siltäkin.

BTW, meikä opettelee parhaillaan sitä moonwalk kävelyä, se on *piip* hienoa! :DDD

Poissa Aewyn

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Michael Jackson
« Vastaus #26 : Huhtikuu 24, 2007, 19:27:31 »
Olin kanssa jo melkein avaamassa uuden michael Jackson topikin, mutta etsinnän tulokesena löysinkin tämän:).
Eli siis mä rakastan Michaelia. Siis Michael on toinen jumala. Maailmassa ei ole toista popin kuningasta, joka sais mut itkemään samalla tavalla, tai nauttimaan elämästä paremmalla tavalla.
Michaelilla on komea, korkea ja vahva ääni ja lavaesiintyminen on upeaa ! Michaelin tanssikoreografiat ovat jotain niiiin ihanaa, että joskus en pysty täysin edes katsomaan, kun mies on niin yli-upea ja seksikäs ja kaiken kaikkiaan Michael Jackson. Tai siis oli seksikäs. Nykyään Michaelin seksikkyys ei ehkä näy ulkomuodossa, mutta ne Upeat äännähdykset, huudot yms. lauluissa pitävät miehen yhä seksikkäimpien listoilla:)<3 Michaelilla on laulujen sanoituksissakin niin paljon oikeeta asiaa, sen sanoitukset ovat muutenkin todella älykkäitä ! Niin kuin popissa yleensä, Michaelkin laulaa rakkaudesta, mutta mikä tekee hänestä sanoituksien puolesta erityisen on se, että hänellä on maailmanpelastus-asenne. Jos Michael pystyisi, se pelastaisi koko maailman nälkäiset ja köyhät ja kuolevat ja kaikki joilla on vaikeaa. Michael on Kuningas, Michael on yli-ihana mies !
Michael tekee vielä comebackin ja koko maailma saa henkäistä hämmästyksestä, kun Michael Jackson nousee taas elämänsä voimissa ! Ja Michael, mä juoksen perässäsi vaikka maailman loppuun. (Ehkä mä kuulun niihin fanaattisiin faneihin :D)
Niin, maailmassa on kyllä yksi sairaus, joka vaalentaa ihoa. Ja se on vitiligo. Michael on kyllä varmasti vaalentunut osittain kemikaalisesti, koska se oli kasari aikoihin supertähti, eikä supertähdillä Voi olla läikkää keskellä naamaa tai rintakehää tai mitään muutakaan.
Ja henkilökohtaisesti uskon, ettei Michael ole syyllistynyt pedofiliaan.
Michael on puhdas pulmunen, ellei toisin todisteta (voi olla etten usko vielä siloinkaan, koska Michael ei ole voinut tehdä niitä asioita, joista sitä on syytetty) koska Michael on kiltein ja sydämellisin ihminen tällä planeetalla !<3<3
Lempibiisejä tällä hetkellä ehkä Man in the mirror, We've had enough, Dirty Diana, Earth song ja sitten on niitä nopeampia niin kun Streetwalker .. No mitäs niitä luettelemaan, kun niitä on kuitenkin miljoona..:)
Michaelin levyistä omistan Off the wallin, Thrillerin, Badin, Dangerousin, HIStoryn, Blood on the dancefloorin ja osan Invicibleä. Sitten on kaksi kokoelma albumia, Michael Jackson Number ones ja The Essential Michael Jackson. ja Jackson 5:iakin löytyy ja the jacksonssia.  (pitänee vielä huomauttaa, että periaatteessa levyinä vaan nämä kokoelmat, muut ripattuna laina levyiltä/imutettuna netistä koneella) Ja Lontoosta ostin talvella Moonwalker-elokuvan (ihanaihanaihana !!).
Eli siis, jos ei vielä tullut selväksi olen Michael Jackson-fani, iso sellainen. I love you Michael, I still believe in you<3<3<3

//niin, suksikaa kuusen te jotka vihaatte michaelia vaan poikkeavan ulkomuodon takia, tai sen, että se olis tehnyt jotain, mistä teillä ei ole mitään perusteita !

muoks// tuli tuossa mieleeni että omistanpa yhden sinkunkin; One more chancen, jota ei ole myyty lainkaan kaupoissa, vaan jaettu radiokanaville (ja minulla on se silti !!)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2007, 12:43:02 kirjoittanut Aewyn »
psykoottisen villiä ja alastonta

Poissa Jukka

• Vuotislainen
« Vastaus #27 : Toukokuu 26, 2008, 19:38:42 »
Legenda!

Off the Wall ja Thriller ovat uskomattomia levyjä, Bad ja Dangerous erittäin hyviä myös, siitä eteenpäin on ollut heikompaa. Varsinkin Off the Wallin ja Thrillerin, ja myös Badin aikaan esiintyjänä täysin ainutlaatuinen luonnonlahjakkuus, vanhoilta taltioinneilta voi suorastaan aistia karisman! Harva pystyy samaan. Lauluääni ja -tyyli omaperäinen, mutta isoihin massoihin vetoava. Kuunnelkaas vaikka Billie Jean ja Beat It!

Quincy Jonesin ja Rod Tempertonin kanssa on syntynyt suurimmat klassikot, mutta sittemminkin valovoimaa on piisannut.

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #28 : Toukokuu 26, 2008, 19:58:29 »
Pidän Michael Jacksonin musiikista tosi paljon :) Tyyppi on legenda, ja omistan muutaman levynkin. Kovin moni tuttuni ei kyseisestä laulajasta ikävä kyllä pidä (vain pari kaveriani itseni ja isäni lisäksi :D), mutta aivan sama, omasta mielestäni Michaelin musiikki on hyvää ja sillä siisti :) Kaksi ehdotonta lempikappalettani ovat Billie Jean ja Beat it, mutta muutkin ovat hyviä :)

- Bad Girl -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SicklePotion51
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Lokakuu 03, 2008, 22:15:37 »
Michael Jackson väitää itse, että hänellä on leikattu nenä vain 2 kertaa sekä hänen ihonvärin muutos johtuu jostain sairaudesta. En oikein tiedä uskonko.

Tämä lainattu suoraan wikipediasta: Valkopälvi eli vitiligo (leukoderma) on ihosairaus. Sitä sairastava menettää ihostaan pigmenttiä, ja hänelle tulee ihoon vaaleita täpliä. Ajan myötä iho voi muuttua täysin vaaleaksi, vaikka valkopälveä sairastava olisi tummaihoinenkin.

En usko että Jackson olisi millään keinolla yrittänyt vaalentaa ihoaan. Sitä paitsi valkopälvi on hänen suvussaan, sillä myös hänen sisarensa LaToya kärsii samasta sairaudesta, kuten myös heidän isoisälläänkin oli. Nenäänsä hän on saattanut leikata useammankin kerran, mutta mitäpä se meitä liikuttaa? Ei se ainakaan minun käsitystäni Jacksonista muuta miksikään.

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Michael Jackson 1958-2009
« Vastaus #30 : Kesäkuu 26, 2009, 09:49:13 »
RIP

Juu, eli itsekin pidän hänen musiikistaan, lempikappaleita Beat it ja thriller. Olin tänä aamuna ihan järkyttynyt, kun kuulin hänen kuolemastaan.
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #31 : Kesäkuu 27, 2009, 11:31:48 »
Vain yksi vastaus eiliseltä o_o

Uutinen oli todella kova shokki. Olen Jacksonin suuri fani ja eilen oli todella vaikeaa uskoa hänen kuolemaansa todeksi, mutta nyt olen alkanut sisäistämään sen. Pakko sanoa, että pelkäsin, että näin kävisi kesken kiertueen ja olin jo varautunut, että tulevien kuukausien aikana kävisi huonosti. Mielestäni 50 konserttia olisi ollut MJ:lle liikaa ja olin varma, ettei hänen terveytensä kestäisi koko kiertuetta. Tämä kaikki tapahtui nyt niin äkkiä..

Eilinen oli pitkä ja tuskainen päivä, eikä itkulta voinut välttyä. Jackson kuoli liian nuorena, uskoin että hän eläisi ainakin 70 vuotiaaksi. Mutta hänen musiikkinsa ja muistonsa elävät ikuisesti. Rest in Peace <3

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Kesäkuu 27, 2009, 12:28:24 »
Jacksonin kuolemastahan on aika paljon kohuttu.

Lainaus
Suuret hakukoneet olivat eilen kovilla, kun poptähti Michael Jacksonin kuolemasta kiinnostuneet etsivät tietoa internetistä. Esimerkiksi Google kertoo uutissivustonsa Google Newsin takuilleen useiden yhtäaikaisten hakujen takia. Yhtiön mukaan hakuja tuli lyhyessä ajassa niin paljon, että Google News luuli, että sitä vastaan hyökätään.

Yahoon uutissivulla tehtiin yksittäisen uutisen käyntiennätys. Etusivun tarinaa, jossa kerrottiin Michael Jacksonin joutumisesta sairaalaan, klikattiin 10 minuutin aikana 800 000 kertaa.

Myös pikaviestipalvelu Twitter takkuili, kun sen käyttäjät vaihtoivat Jacksonin kuolemasta tuhansia viestejä minuutissa. Time Warnerin omistaman AOL:n vastaava palvelu oli poissa käytöstä useita kymmeniä minuutteja viestitulvan takia.

Näin kertoo Sokosruutu. Minulle oli aika järkytys kun kuulin Michael Jacksonin kuolleen. Itse en mikään fani koskaan ole ollut vaan enemmänkin hieman kammoksuvan oudoksuvasti olen häntä ajatellut. Michael Jacksonin musiikki on toisaalta ollut aina mieleeni ( ainakin suurin osa siitä ), mutta jotkut hänen tekonsa ovat silti olleet sellaisia joita minä en voi koskaan ymmärtää. Mutta olihan Michael Jackson aika ilmiömäinen esiintyjä ja musiikki-ikoni.

Poissa qmis

• paperitähti
  • Vuotislainen
  • kaunein
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #33 : Kesäkuu 29, 2009, 00:10:28 »
Kun ekan kerran kuulin, että Michael on kuollut en oikeesti uskonut :D Oli ihan sellanen fiilis että ei Michael Jackson voi kuolla, ei voi, mutta niinhän siinä sitten kävi. :---( Mulla on jotenki vaa ollu sellanen fiilis et se jätkä on kuolematon, mutta eihän meistä kukaan ole. Tää palautti mut aika lailla maan pinnalle taas, Jackson on ollut yks mun suosikkeja pitkään! En vaan oo kuunnellut musaa paljoo, mut persoonana Michael oli jotenkin niin kiehtova ja kaikkea, oon nyt viime päivien aikana kattonu ihan kauheesti kaikkia dokumentteja ym Michaelista. Ei voi vaan tajuta :------( maailma todellakin menetti paljon! Ja gaad mua ärsyttää, kun samat lehdet ja nettisivut yms. toitottaa nyt ihan kauheesti että LEPÄÄ MICHAEL RAUHASSA ME RAKASTETAAN SUA <3<333 vaikka pari vuotta sitten ne oli jo tuominnut Michaelin pedofiliasta jne. Mä en ite oo koskaan uskonu noita syytöksiä, tosi surullista kun miettii et millaset Michaelin viimeset kymmenen vuotta oikeesti on ollut sille itselleen ja Michaelin perheelle! Media on armoton :(
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
Kanelitanko -> qmis

Poissa Aewyn

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Kesäkuu 29, 2009, 19:04:05 »
Hyvästi, Michael. Rakastan sua.
psykoottisen villiä ja alastonta

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #35 : Kesäkuu 30, 2009, 18:09:46 »
Kun ekan kerran kuulin, että Michael on kuollut en oikeesti uskonut :D Oli ihan sellanen fiilis että ei Michael Jackson voi kuolla, ei voi, mutta niinhän siinä sitten kävi. :---( Mulla on jotenki vaa ollu sellanen fiilis et se jätkä on kuolematon, mutta eihän meistä kukaan ole. Tää palautti mut aika lailla maan pinnalle taas, Jackson on ollut yks mun suosikkeja pitkään! En vaan oo kuunnellut musaa paljoo, mut persoonana Michael oli jotenkin niin kiehtova ja kaikkea, oon nyt viime päivien aikana kattonu ihan kauheesti kaikkia dokumentteja ym Michaelista. Ei voi vaan tajuta :------( maailma todellakin menetti paljon! Ja gaad mua ärsyttää, kun samat lehdet ja nettisivut yms. toitottaa nyt ihan kauheesti että LEPÄÄ MICHAEL RAUHASSA ME RAKASTETAAN SUA <3<333 vaikka pari vuotta sitten ne oli jo tuominnut Michaelin pedofiliasta jne. Mä en ite oo koskaan uskonu noita syytöksiä, tosi surullista kun miettii et millaset Michaelin viimeset kymmenen vuotta oikeesti on ollut sille itselleen ja Michaelin perheelle! Media on armoton :(

Jep. Sama ku sanois, että Clint Eastwood on kuollut.

Clint ei koskaan kuole!

Poissa Danda

• Vuotislainen
    • Apua
« Vastaus #36 : Kesäkuu 30, 2009, 18:17:41 »
Tätä teistä ei ehkä kukaan usko mutta mä en välitä.Mutta kummiski näin samana yönä kun se kuoli unta jossa se kuoli.Johtuen varmaan siitä että olin kattonu jotain America's Best Dance Crewiä MTV:ltä jossa ne tanssi Jackson hittien tahtiin. But`t R.I.P King Of Pop
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2009, 21:21:20 kirjoittanut Danda »

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Syyskuu 28, 2009, 21:07:11 »
Ennen Jacksonin kuolemaa tuskin tiesin koko tyyppiä. Ei hän vain ollut minun makuuni. Kuitenkin se oli melkoinen järkystys, varsinkin nyt myöhemmin ajateltuna. Viimeisimmät leikkaukset, jolloin hänestä tuli aivan valkoihoinen, olivat liikaa. Hän oli aivan hyvännäköinen hivenen tummempana (toisin sanoen normaalina, ei lakananvalkoisena :P) Hänellä kuitenkin on muutama hyvä biisi, jotka löysin vasta hänen kuolemansa jälkeen. Nykyään täytyy sanoa, että olen alkanut kuunnella hänen kappaleitaan vähän enemmän. Voisinhan kyllä joskus tykätä Michael Jacksonista ja kuunnella sitä enemmän. :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #38 : Joulukuu 01, 2009, 19:50:12 »
Michael Jackson on artisti, joka minulta ei eläessään kovinkaan suurta ihannointia saanut. Hänen kuolemansa kantautui minunkin korviin (kuinka olisin voinut olla kuulematta), ja tämä avasi uuden tien hänen musiikilleen minun elämässäni.

Jacksonin parhaaksi kappaleeksi sanoisin kappaleen Beat it. Sanat ja sävel iskivät jo heti ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen Lappeen Kuninkuusraveissa. Mitään fania minusta tuskin on kehkeytymässä, mutta kyllä hänen kappaleitaan varmaan aina silloin tällöin tulen kuuntelemaan.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #39 : Joulukuu 28, 2012, 20:33:05 »
Mä oon jo Michaelin fani, joka ei muuta teekkää ku kuuntelee niitä levyjä. Itse tutustuin Jacksoniin tanssiesitykseni kautta ja sitten rupesin kattoo musiikkivideoita ja sit katoin this is itin ja kun ollin lontoos katoin thriller-musikaalin ja......

//
Ennen Jacksonin kuolemaa tuskin tiesin koko tyyppiä. Ei hän vain ollut minun makuuni. Kuitenkin se oli melkoinen järkystys, varsinkin nyt myöhemmin ajateltuna. Viimeisimmät leikkaukset, jolloin hänestä tuli aivan valkoihoinen, olivat liikaa. Hän oli aivan hyvännäköinen hivenen tummempana (toisin sanoen normaalina, ei lakananvalkoisena :P) Hänellä kuitenkin on muutama hyvä biisi, jotka löysin vasta hänen kuolemansa jälkeen. Nykyään täytyy sanoa, että olen alkanut kuunnella hänen kappaleitaan vähän enemmän. Voisinhan kyllä joskus tykätä Michael Jacksonista ja kuunnella sitä enemmän. :)

Hei! Sillä oli ihosairaus!

//Zenz muokkasi peräkkäiset viestit yhteen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2012, 20:42:07 kirjoittanut Zenzibar »

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Maaliskuu 01, 2015, 12:22:51 »
Jokainen artisti saa kritiikkiä osakseen, Michael Jackson sai elämänsä aikana paljon myös negatiivista julkisuutta. Olen aina tiennyt Michaelin, suurimpia hittejä kuuli radiosta. Kun hän oli elossa, en saanut kipinää mistään hänen musiikkiinsa. Sitten kuulin että hän on kuollut ja se pysäytti. Michael Jackson oli todella lahjakas! Oliko lopputulos nyt sitten se, että kuolema oli sen lääkärin syytä? Joka tapauksessa jossain vaiheessa veljeni innostui Michaelin musiikista (ja hän ei ole musiikki-ihmisiä) ja innoissaan esitteli mulle kappaleita. Sitten veljen innostus hiipui ja sain häneltä Michael Jacksonin kokoelmalevyn. The Essential. Musiikkivideoista olin nähnyt alusta loppuun vain Thriller-kappaleen (karmiva!) Aloin itse kuunteleen tarkemmin biisejä ja ihastuin. Tapa jolla Michael käyttää ääntään monipuolisesti levyillä, täydellisyyden tavoittelu biiseissä, vaatteet, tanssityylit, koko paketti. Loistavaa. Omistan myös yhden vinyylilevyn ja enemmän pitäisi löytää! (Off The Wall) Minulla on myös This Is It-DVD:n ja näin sen jo elokuvateatterissa alun perin. Nyt viikonloppuna nautiskelen Michael Jackson's Vision DVD-kokoelmasta! Hyvää musiikkia. Suosikkibiisejäni ovat kaunis Heal The World ja Smooth Criminal, vaikka sen sanoitukset on aika rajut.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2015, 12:31:23 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.