Kirjoittaja Aihe: Kolme tärkeintä Harry Potter -esinettäsi?  (Luettu 143 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Kolme tärkeintä Harry Potter -esinettäsi?
« : Maaliskuu 18, 2017, 21:51:55 »
Varmasti monet meistä omistavat kaikenlaisia Harry Potter -tavaroita aina tupahuiveista taikasauvoihin ja figuureista julisteisiin, jotkut kenties monia kappaleita. Nyt on kuitenkin suuren kysymyksen paikka: mitkä ovat sinulle itsellesi kolme kaikkein tärkeintä omistamaasi Harry Potter -esinettä? Ovatko ne kirjoja, koruja, vihkoja vai jotain ihan muita? Esittele esineesi (voit halutessasi linkittää kuvia), kerro mistä olet ne saanut/hankkinut ja milloin, ja muista myös perustella vastauksesi! :)

Itselleni tällä hetkellä yksi tärkeimmistä omistamistani tuotteista on Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -t-paita. Se tuntuu hyvältä päällä, on mielestäni kivannäköinen ja edustaa minulle tärkeää asiaa eli yhtä suosikkielokuvaani. Toinen tärkeä esineeni, johon olen kiintynyt, on itsetekemäni tupahuivi - se ei ole vielä täysin valmis, mutta se on ensimmäinen kaulaliina jonka olen koskaan itse neulonut, ja se merkitsee minulle paljon, koska olen aika kömpelö tekemään käsitöitä. :D Ja kolmantena, vaan ei vähäisimpänä, on hieno Expecto Patronus -mukini. Se on ensin tavallinen musta muki, jonka kyljessä lukee tuo loitsu, mutta kun siihen kaataa lämmintä nestettä, muodostuu molemmille puolille kaksi kuvaa, joista toisessa on ankeuttajan hahmo ja toisessa uroshirvi, Harryn suojelius. Sen ostin Game Stop -nimisestä peliliikkeestä.

Mutta siis, olkaa hyvät, arvon vuotislaiset, estradi on teidän! :) Keskustelua, kuvia ja mielenkiintoisia tarinoita - antakaa palaa!

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Kolme tärkeintä Harry Potter -esinettäsi?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 22, 2017, 21:57:44 »
Kyllähän tuota Potter-aiheista tavaraa jonkin verran on, mutta itselläni on suhteellisen helppo homma laittaa järjestykseen se top-3.

1) Tärkeimmät tavarat ovat itsessään Potter-kirjat, ovathan ne kaiken alku ja juuri Potteriudessa. Monen monta vuotta kyseisten kirjojen kanssa tuli kasvettua, ja niillä on ollut suuria vaikutuksia elämääni: ilman kyseisiin kirjoihin tutustumista en olisi esimerkiksi täällä kirjoittamassa tätä viestiä :)

2) Minunkin listassani on tupakaulaliina, puuskupuhin väreissä tietysti! Neuloin siitä aikanani sellaisen, että sitä passaa käyttää muulloinkin kuin paukkupakkasilla. Kaulaliina - käytännöllisyys ja fanitus samassa paketissa.

3) Potter-elokuvat. Tiedetään, tiedetään, elokuvat eivät ole samalla tavalla maagisia kuin kirjat, mutta listallani silti. Lisäksi niistä voi nauttia yksin, kaksin tai useamman kanssa.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.