Kirjoittaja Aihe: Lastenlaulut. (+ muut sen tyyliset)  (Luettu 9990 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Lastenlaulut. (+ muut sen tyyliset)
« Vastaus #25 : Heinäkuu 24, 2007, 21:09:52 »
Voi ihana (:
Tätä topiccia lukiessa tuli kyllä kaikenlaista mieleen. iPodiltani löytyy parisen lastenlaulua, mukaan lukien jo täällä monesti mainittu Lohikäärme Puff, tosin Klamydian laulamana.
 En huomannut täällä mainittavan kahta minulle tärkeintä laulua; toinen on lyhyt, mutta niin suloinen Olen omena, se kappale ainakin piristää! :D "Olen oomenaa, olen oomena, olen pyöreä oomenaaa..." Aww. Ja toinen on tietenkin legendaarinen Muumi-laulu, joku johon ei kyllästy, joka tuo mieleen kaikkia ihania muistoja aikaisemmilta vuosilta. Ärsyttää kun lastenlauluista pitää tehdä pervoja ja muita typeriä pilaversioita.
 Yksi jota ala-asteella tuli paljon laulettua, oli Päivänsäde ja Menninkäinen. Itse en kauheasti pidä tuosta kappaleesta, mutta olihan sitä mukava silloin pikkuisempana lauleskella ja soittaa leikki-sähköuruilla. Mutta tuokin kappale pitää sisällään kivoja muistoja.
 Ja TaoTao on kanssa ihana. Siitä vaan tulee mieleen yksi vähemmän ihana mies-henkilö. -.-
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Minnehoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Marraskuu 10, 2007, 14:03:25 »
En muista mitä minulle on laulettu mutta minusta Pienen pieni veturi on ihana kappale. Minun ns. kummitytölleni joka on 7kk vanha, lauletaan sitä ja se jää päähän.

Myös vanha kunnon nukkumatti laulu(joka tuli pikkukakkosessa vuosia sitten) *Päivän leikit aika lopettaa on... heittää unihiekkaa* (pisteiden kohdalla on sanoja joita en muista)

Poissa Nolly Chu

• Erilainen lumihiutale
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Lokakuu 05, 2011, 18:11:02 »
Voi kultaiset lastenlaulut! Kaverit ihmettelee sitä et miks lastenlauluja ja puhelimen soittolista täynnä lastenlauluja

syy 1. ne on kivoja!! ◕ ◡ ◕

syy 2. multa on riistetty lastenlaulut kokonaa ku olin pieni koska iskä ei tykänny niistä, ni se soitti mulle siite leevi and the leavings:iä, et se voi olla yksi tooosi hyvä syy miks kuuntelen niitä nyt! =)