Kirjoja on, "ylimääräisestä" paikasta huolimatta, 15. Minulla on tähän luotettava lähde (:P), ja itsekin olen tarinan kolunnut kymmenkunta kertaa.
CoSista nyt on monenlaista "tietoa"; toukokuu, syyskuu, lokakuu, ensi vuosi jne. Kukaan (paitsi PM:n ylläpito) tuskin tietää varmasti. Sitä paitsi, mitä nopeammassa tahdissa kirjat online tulevat, sitä nopeammin loppuvat päivitykset, joita odottaa. :D
--
En kyllä käsitä niitä, jotka luovat toisen (ja kolmannen, ja neljännen...) tilin vain sabotoidakseen kilpailevaa tupaa. -.-
Oleskeluhuoneessamme näkyy aina välillä viestejä henkilöiltä, jotka kehuskelevat "nerokkaalla" ideallaan... On kyllä täysin järjetöntä toitottaa kaikelle kansalle, että on parhaillaan rikkomassa PM:n sääntöjä... varsinkin, kun ne viestit on äärimmäisen helppo ilmiantaa ylläpidolle.
Vaikka itse en missään nimessä halua, että Rohkelikko ohittaa meidät luihuiset tupapisteissä, en todellakaan ole harkinnut sabotointia. Veikkaankin, että useimmat sabotöörit ovat epäkypsiä pikkulapsia/varhaisteinejä, joille voittaminen on pakkomielle.