Minulta löytyy iPod touch. Todella tyytyväinen olen, vaikka maksaahan laite hieman päälle toista sataa.. Kuitenkin tosi käytännöllinen ja näin. Mahtuu hyvin taskuun, ja kosketusnäytön helppouskin on plussaa. Nettiinkin pääsee ihan vaivatta, eikä kirjoittaminenkaan ole yhtä vaikeaa kuin miltä näyttää. [Ja tätä viestiähän siis kirjoitan kyseisellä laitteella ;) ]
Musiikkia saa vaikka millä mitalla. Soitinta on helppo käyttää, ja musiikki ei mitenkään pätki/surise. Ja saahan tähän myös elokuvia, kirjoja, ja kaikenmoisia sovelluksia, ja pelejä. Sekä tietysti muistio ja sähköposti. Origami -ohjeitakin löytyy ;) Ainoa, mikä periaatteessa puuttuu on tuo kamera. Tosin sitten tämä alkaisi pahasti olla iPhonen tasolla.. Joten siis kyllähän tällä pärjää ;)
Minä saatan ehkä olla hiukan riippuvainenkin koko laitteesta... Kuitenkin sillä tulee nykyään tehtyä melkein kaikki pikkujutut. Tai siis yleensä vain etsin iPodin keittokirjasta kaikki ruokaohjeet, ja googlesta neuleohjeet jne. ja kuulokkeetkin ovat korvilla melkein 24/7. Ei se itseasiassa haittaa muuten, mutta esim. Saatan huomata jumittuneeni tämän ääreen kuuntelemaan musiikkia moneksikin tunniksi, ja sitten jää kaikki muu tekemättä. Toki tämä normaalin mp3 voittaa, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin suurin osa kaikista sovelluksista/muista hienouksista on turhia... Olen kuitenkin tyytyväinen :)
Muoks// Ennen tätä minulla on muuten ollut muutama mp3. En muista merkkejä tai mitään vastaavaa, mutta ihan hyvin ovat kyllä toimineet, vaikka yksikin oli ostettu Poliisin huutokaupasta ;) Käytettyinä useimmat ostettu, mutta mitään vikaa ei ole ollut. Halvemmalla kuitenkin sain kuin uutena :)