Kirjoittaja Aihe: Artistien yksityiskeikat  (Luettu 1269 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

poro

• Ankeuttaja
Artistien yksityiskeikat
« : Marraskuu 16, 2007, 16:20:55 »
Onko kellään kokemusta artistien yksityiskeikoista? Onko joku joskus kutsunut jonkun artistin heittämään keikan omalle kaveriporukalleen ym?

Tietääkö kukaan miten artistin voi hankkia keikalle vaikka omaan kotiinsa? :) Ja paljonkohan moinen lysti keskimäärin maksaa?

Olen ollu kerran yksityisellä keikalla. sakari Kuosmanen esiintyi eräillä pikkujouluilla muutama vuosi takaperin. Keikka oli ihan hyvä. Oli ihanaa kuulla hyvän laulajan laulavan ihan melkein korvansa juuressa :) tunnelma oli intiimi ja kaikilla oli hauskaa. Itsekin pidin tilanteesta, vaikka en
kovin iso Sakke fani olekaan.

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Artistien yksityiskeikat
« Vastaus #1 : Heinäkuu 20, 2011, 16:18:19 »
Tämä tulee hiukan myöhään, mutta ehkä jota kuta se auttaa nytkin :)

Artistien nettisivuilta näkee nykyään aika hyvin niin keikkojen myyjät kuin manageritkin, joihin kannattaa olla yhteyksissä mikäli haluaa yksityiskeikkaa järjestää. Artistien hinnat tuntuvat olevan välillä neuvottelun alaisia, jotkut taas ottavat tietyn taksan ajan perusteella, toisten hintoihin myös keikan suuruus vaikuttaa. Artistien yksityiskeikoilla pitää ottaa myös huomioon artistien matkakustannukset sekä laitevaatimukset.

Itse olin tänä kesänä häissä, jossa Juha Tapio heitti yksityiskeikan. Oli aika täydellinen artistivalinta kesähäihin, sopi tunnelmaan ja artistilla oli suuri merkitys ainakin morsiamelle. Lisäksi akustiset versiot biiseistä lisäsivät tunnelmaa, joka oli tiivimpi kuin millään klubikeikalla.
Mens agitat molem.