Minä soitan bassoa :p Oman basson sain noin vuosi sitten, sitä ennen olin soittanut kolme vuotta koulun musiikin tunneilla <: Aluksi äiti oli hirveästi koko soittimen ostamista vastaan, mutta kun kokosin pari viikkoa rahojani ja olin valmis laittamaan kaiken siihen niin tulihan ne kamat sitten hankittua^^ Onneksi tuli ostettua heti aluksi hyvät kamat, niin niillä voi vielä varmasti pitkään soittaa^^ Olen opetellut koko homman itse (sävellellyt välillä omia biisejä, ja suurimmaksi osaksi sitten soittelen kaikkea rockia KISSistä Metallicaan), tunteja en ole ikinä ottanut.. en hirveästi tajua nuotteja, mutta niitä voisi kyllä oikeastaan opetella.
Ja kyllähän minä myös laulan, laulukamat hankin vähän aikaa sitten. Ajattelin ottaa laulutunteja että oppisin sen sitten ihan kunnolla, ääneni ei luonnostaan ole niitä parhaimpia <: Olen myös syksyn aikana opetellut soittamaan kitaraa, joka toinen viikonloppu iskällä ja musiikintunneilla. Iskä opetti muutamia sointuja, yhden helpon biisin ja siitä eteenpäin mentiin niin, että kun muut menivät nukkumaan, harjoittelin siitä yhdestätoista kolmeen asti joka yö itse soittamaan <: Tällä hetkellä säästän sitten omaan sähkökitaraan :''D
Rummut ovatkin sitten se soitin, joilla en hallitse mitään muuta kuin peruskompin, olisi kiva joskus päästä niilläkin jotakin muuta opettelemaan..:''D Ala-asteen musiikin tunneilta on jäänyt sellainen kuva että olen surkea rummuissa, ja viidennen luokan jälkeen en ole rumpuihin edes koskenut. Tosin pikkusisko on jonkin aikaa ollut tosi innostunut rummuista ja osaa soittaa niitä (köh, varmaan paremmin kuin minä :''D). Jos se sitten joskus innostuu niinkin paljon että haluaa omat, niin olisi minullakin mahdollisuus päästä kokeilemaan x)
Haaveilen ihan tosissani ryhtyväni vanhempana ammattimuusikoksi, omana soittimena varmaankin juuri sitten basso ja ihan oma ääni (mielestäni on kuitenkin hyvä osata soittaa kitaraa, sillä omien biisien sävellyskin sujuu silloin helpommin) :''D Harjoittelen paljon, soitan joka päivä ja haluan tulla koko ajan paremmaksi, rakastan musiikkia ja soittamista. Tällä hetkellä kuitenkin riittäisi jo se että pääsisin johonkin bändiin basistiksi tai laulajaksi, mutta kun kukaan kavereistani ei soita ja täältä korvesta tuntuu löytyvän hirveän vähän ketään innostuneita :/ Ottaa vain välillä päähän kun kukaan muu ei itseni lisäksi ota minua tosissaan siinä että alkaisin ammatikseni soittaa.. vielä mie niille näytän!
- BG -
//Sain iskän vanhan sähköskitan^^ Nyt pääsee opettelemaan kunnolla silläkin <2