Minä en katsonut ensimmäistä tuotantokautta neloselta... itseasiassa aloin seuraamaan GA:ta vasta kakkoskauden puolivälistä. Lainasin ystävältäni ensimmäisen tuotantokauden ja ah, olin koukussa. Aivan ihana sarja. Niin erilainen lääkärisarja, sillä en yleensä kovin innoissani lääkärisarjoja katso. ER taitaa olla ainoa mitä olen ennen seurannut, sitäkin aina vain sieltä täältä.
Takaisin GA:han. Pidän sarjan huumorista ja henkilöistä, sekä tietenkin ihanista suhteista <3 Se, että he ovat harjoittelioita, lisää sarjan mielenkiintoa.
Derek on varmasti lempihahmoni, vaikka rakastan heitä kaikkia. Mutta Derekin ja Meredithin suhde on vain niin ... suloinen. Derek on mielestäni hauska ja hyvä tyyppi ja rakastan hänen ja Meredithin hissikohtauksia <3
Izziestä ja Alexista pidin ennen, mutta nyt olen alkanut toivomaan, että Izzie menisikin Georgen kanssa ^^ He ovat niin hyviä ystäviä, että heidän välilleen voisi joskus, ehkä, kehittyä jotakin suurempaakin. Tai se olisi ainakin hienoa :) George oli ensin minulle aika mitäänsanomaton hahmo, mutta nykyään olen alkanut ihan pitämään hänestäkin.
Vihasin ensin Addisonia, koska hän pilasi Meredithin ja Derekin välit, mutta kun hänestä kerrottiin enemmän ja hänen persoonansa alkoi muokkaantua niin hän vaikuttaakin ihan hyvältähahmolta. Tosin, en todellakaan halua häntä Derekin kanssa. Hän voisi mennä vaikka Alexin kanssa :D tai ihan kenen vain, oikeastaan.
Tykkään siitä, että sarjassa kerrotaan kuitenkin niin paljon henkilöiden yksityiselämästä ja heidän suhteistaan. Yleensä tuon tyyppiset sarjat keskittyvät liikaa itse sairaalatoimintaan, vaikka sekin on ihan kiinnostavaa, niin liika on liikaa.
Mutta, ihana sarja kerrassaan. <3 Niin, ja usein sarjassa on vielä ihania biisejä taustamusiikkina.