Ääh, pakko kirjoittaa taas, en enää viitsinyt muoksia vanhaa viestiäni.
Ensinnäkin haluan perua sanojani:
Samista en taas pidä, koska hän saa aina kaikki muijat puolelleen ja... muutenkin.
Olen todennut kastoessani ensimmäisimpiä jaksoja, että Deanhan se siinä niihin naisiin vetoaa.
Onko muuten teillä aikomuksena hankkia Supernaturalin ensimmäisen tuotantokauden DVD?
Kyllä, on aikomuksena. Ensiksi aion kuitenkin hankkia Twin Peaksin toisen kauden.
Perun sanani taas. Ostinkin ensimmäiseksi Supernaturalin 1. kauden. Ensimmäinen syy taitaa olla se, että Supernaturalissa on aivan mahtavat päähenkilöt. Toinen syy on extrat! Totesin siis Supernaturalin arvokkaammaksi saada, ja niinpä minä otin sen (Toivottavasti kukaan teistä ei ollut silloin siinä kaupassa, lähdin kävelemään kassalta ensiksi puolijuoksua, jonka jälkeen kiljuin innosta ja pompin tasajalkaa. Hävetti jälkeenpäin). Täytyykin katsoa tuo Hell House -episode.
tulikin mieleeni... itseäni ärsyttää että nyt 2.kaudella on ollut paljon tunteellisia kohtauksia Deanille, mutta Sammylle ei yhtä paljon tai yhtä syviä. 1.kaudella molemmilla oli niitä suurinpiirtein yhtä paljon, mutta nyt aina kun Samilla on herkkä hetki, esim. Croatoanissa, Dean varastaa sen ja alkaa itse angstailemaan :P ei niin että siinä mitään vikaa olisi, ihanaa kuulla kun Dean viimeinkin avautuu koska sitä tarvitaan, mutta haluaisin kunnon tunteenpurkauksen Sammylta. mutta mielestäni Dean-angstia ei ole nähty vielä tarpeeksi mutta tulisi nyt sitä Sam-angstiakin vähän syvemmin. kunnon raivokohtaus molemmille! lyömistä, itkemistä ja se halaus!!! missä se pirun halaus viipyy!
Vooih, juuri tuota nyt kaipaisinkin. Minusta Sam angstasi ekalla kaudella enemmän, ja nyt kun hän on kuullut siitä erityiskyky-tappamis-demoni-jutusta, niin hän angstaa taas. Deanin angstaamista on yleisesti vähemmän, sitä saisi olla enemmänkin. Dean pitää kaiken sisällään.
Eikös siinä ensimmäisellä kaudella (olikohan jakso Skin, en ikinä muista niitä jaksoja. Korjatkaa, jos olen väärässä), joku pahis alkoi puhumaan Deanille siitä, että hän haluaisi olla kuin Sam (ystäviä ympärillä, opinnot, normaalielämä)? Siitä olisi pitänyt angstata enemmän, mutta tämä kohta ohitettiin olan kohautuksella.
Mutta kannatan tuota kunnon väkivaltaista itku-suru-raivo -kohtaa! Ja se halaus vielä päälle!
Ehkä minä nyt lopetan tämän lainailun ja kirjoitan vasta sitten, kun jotain kunnon asiaa tulee. Ehkä olen vähän liiankin innokas, mutta minkäs teet kun nykyään TVstä ei tule muuta kuin sontaa?
//Edit: Voi itku ja hammasten kiristely! Löysimpä sen ainoan tähän mennessä näkemäni HUONON Supernatural-jakson! Se on Route 666! Ensinnäkin: jakson "pelottavat" kohdat ovat sellaisia, missä joku auto tappaa ihmisiä. Toinen juttu: mitä? Mitä? MITÄ? Deanin entinen nainen? "You love her"?! Ei ei ei, ei tuollaista. Ei se minua haitannut, että Dean jotakin muijaa rakastaisi, mutta se Cassie, se oli ärsyttävä! Onko kellään muulla sellaista Supernatural-jaksoa, johon olisi pettynyt, tai jota inhoaa yli muiden?