Täytyyhän tuota Amazing Racea taas seurata.
Olihan sinne kaikki kliseet kasattu, joo, mutta sinänsä se kyllä helpottaa ohjelman katsomista, kun joukkueet on helpompi painaa mieleen. Mutta tosiaan, onko siellä tuotantokaudesta toiseen oltava ne vanhukset, homot, tummaihoiset yms. (ei sillä että minulla olisi mitään näistä ketään vastaan). Noiden stereotypioiden ehkä toivotaan tuovan selkeyttä ja väriä sarjaan, mutta periaatteessa mielenkiintoiset ja vahvat persoonat ovat juuri se, mikä tekee tuontantokaudesta hyvän tai huonon, eikä siihen paljon vaikuta, että sattuuko olemaan tummaihoinen tai identtinen kaksonen (joita ei kyllä tosiaan tällä kaudella ollut). Äiti ja poika oli kyllä sinänsä ihan mielenkiintoinen pari, kun sellaista ei kai aikaisemmin ole ollut. Toisaalta isä ja tytär, isä ja poika sekä äiti ja tytär löytyvät jo edellisiltä tuotantokausilta, joten olihan se korkea aika täydentää sarja. ;D
Sehän on selvää, että Rob ja Amber ovat mukana katsojien kalastelemiseksi, eivätkä ne kovin tosissaan vaikuttaneet edes olevan kisassa, ottaen huomioon juuri nuo Jessien mainitsemat lausahdukset siitä, miten niillä on jo miljoona, joten ei sen väliä, jollei voitto osu kohdalle. Minusta Rob oli oikeasti fiksu kaveri All-Starsissa (olisi saanut voittaa), mutta en minä mitenkään hirveästi ole siitä missään vaiheessa pitänyt. Ihan mielenkiintoista sitä ja Amberia Amazing Racessa on kutenkin katsella.
Minusta naisparin olisi jo korkea aika napata voitto, mutta en minä kumpaakaan näistä blondijoukkueista osannut kuitenkaan ruveta kannattamaan. Katsotaan nyt sitten. Se sotavankikaveri oli jotenkin surkuhupaisa, minusta se yritti kalastella pisteitä menneisyydellään. Juuri ne selitykset sille toiselle miehelle ja sitten se kommentti Limasta: "Ihan kuin Bagdadin keskusta."
Muuten mitään erikoisen mielenkiintoista ei tapahtunut, paitsi minä en ymmärrä, että miten niin monet onnistuivat sähläämään siinä hiekkakuopan kaivamisjutussa. Olisiko ehkä kannattanut vilkaista ne kaikki kellonajat ennen kuin rupesi kaivamaan? Ei ihme, että ne kaksi kaveria ihmettelivät, että onko 7.00 ennen 7.40, kun tulivat liki viimeisinä paikalle ja saivat silti paremman lennon. Kyllä minuakin olisi ruvennut epäilyttämään, että onko tässä jokin konnankoukku, kun eiväthän kaikki muut voi olla niin tyhmiä.