Voisin sanoa Apulannan Ilonan [Q se on niiiiiin ihQ ja niiiiiin kaunis ja vähänkö kaikki tykkää siitä!!!!11!]. Ei välttämättä kappaleena niin [vaikka hyvä kappale onkin], mutta kuuntelin sitä paljon joku 1½ vuotta sitten, ja silloin minulla oli niin huono olo kaikenlaisista asioista.
Ja nyt kun kerran Apulannan makuun päästiin.. :D Odotuksella on myös koskettava vaikutus minuun, siitä tulee minulle jostakin syystä mieleen Sormusten herra, erityisesti Sormusten ritareiden loppu [tämä nyt kuitenkaan ei ole erityissyy miksi Odotus koskettaa].. Sanat on kivat, mutta silti se on se koko kappale...
Queenin We are the champions. En voi sille mitään, mutta tuo kappale [erityisesti kertosäe] on aivan ihana. Ja tämä kappale on ihana kuulla ruokavälkällä hyvien ystävien esittämänä [hyvin epämääräisellä sävelellä].
Me olemme herkkusieniä.
Ja kun tässä nyt on kuunnellut lähes pelkästään Queeniä parin viikon ajan, löytyy muitakin koskettavia piisejä.
Show must go on, siinä vasta kappale! My soul is painted like the wings of butterflies/ fairytales of yesterday will grow but never die/ i can fly - my friends.. Tuo kohta on niin kaunis, ja kun Fred on koko kappaleessa niin ihana [kuten aina]..
Jo pelkät Scandalin sanat saivat minut liikuttuneeksi. Today the headlines, tomorrow hard times, and no-one really knows the truth from the lies.. Ja kun kappaleen kuulin, se vain vaikutti enemmän.
The miraclen sävel ei sinäänsä ole järkyttävän merkittävä [hieno, muttei erityinen], mutta ne sanoitukset. The one thing we're all waiting for, is peace on earth and an end to war.. Kertokoon itse tuo kohta.
Maamme-laulu. Enimmäkseen se toinen [kai se on toinen?] säkeistö ja varsinkin sen loppu [ja kerran laulus synnyinmaa korkeimman kaiun saa]. Pisti itkettämään kun itsenäisyyspäivänä kuului radiosta ja tuli ajateltua kaikkea.
Olen tänään suorastaan perusteluiden mestari. :roll:
muokkismiehiä pukkaa.
Kentin Quiet heart. Ououou. Ne sanat on sitten upeatupeatupeat. Kentillä on niin monia upeita kappaleita, mutta erityisesti tämä kappale on jäänyt mieleeni koskettavana. Sävel on toki hieno, mutta Quiet heartissa sanat ovat mielestäni erityisen hienot. It´s not the rain, it´s not the streetlights that makes your skin so pale at night. It´s your quiet heart and your silence..
Ekalta ällimäkpiili-levyltä löytyvä Neighborhood Vonda Shepardin esittämänä. Naapurissani ei ole ketään erikoista, joten sillä tavalla nämä sanat eivät niin iske [vaikka hienot sanat ovatkin]. Ally McBeal oli yksi ehdottomia lempisarjojani ja Neighborhood oli nimenomaan tässä sarjassa niiin loistava.
Scandinavian Music Groupin Tästä eteenpäin. Itkettää lähes aina kun kuulen tämän. Tässä taas näitä minun mielikuvia: ihan selvästi formulabiisi! :) Ja formuloista kovasti tykkään. Tämä on semmoinen formuloiden pelkobiisi minulle [eli pelkään, että kaikki ei mene kuten toivoisin, mikä EI tarkoita, että toivoisin Kimin menestystä]. Hän miettii kuraisella tiellä ettei taida haluta mitään.. Eh.
Spice Girlsin Naked. Ihana kappale. Vaikka sain tänään kyllä kuulla siitä, että pidän tästä kappaleesta. Oikeastaan silloin, kun spaissarit oli IN, en pitänyt tästä kappaleesta erityisesti. Eilen [10.3] kuuntelin Spice-levyä koko päivän ja Naked oli kyllä eniten soitossa. Naked tuo mieleen stripparin tai ilotytön. Joka ei häpeä mitä on. Mm.