Miksi on olemassa Radio Nova?
Tuo on muuten älyttömän hyvä kysymys. ;)
Raivostuttavimmat kanavat ovat Radio Nova, KissFm, ex-Radio Mafia.
(nykyisinhän se on joku yle-xx vai mikä ikinä olikaan:p)
Radio Nova on niin ärsyttävä. Siellä on niin älyttömän tylsät juontajat. Puhuvat niin arkisista asioista kuin olla voi. Ja sitten ne vitsit... Arrgh. Kyllähän sieltä välillä tulee sellaisia hauskoja kappaleita vuosien takaa, joita ei missään muualla kuule. Mutta se on vain se harmipuoli, että vuosien takana ollaan tehty myös erittäin huonoa musiikkia, jota sitten Radio Nova soittaa nykyisin... Ja kuten peeves sanoi, ärsyttävää on se, että tätä kanavaa joutuu kuuntelemaan kun matkustaa jonnekin muualle päin Suomea. Apua. Se kuuluu korvessakin.
KissFm on kaikkien mielestä hirveän hyvä asema. Ei vain minusta. Ne juontajat haiskahtaa... Niilläkin on vähän samantyylisiä vitsejä kuin Novan juontajilla;) Tosin en ole piiitkään aikaa kuunnellu Kissiä, mutta totta vie se ärsyttää, kun sitäkin juotuu kuuntelemaan... Ehkä sitten se joku aamun juontaja oli hyvä, mutta enpä voi oikein sanoa, kun en ole kuunnellut... Jes. Nyt mä taas jankutan.
RadioCityä mä en edes jaksa koskaan tsekata. Paitsi jos joku Kuuttis sanoo, että sieltä tulee joku hyvä biisi. ;)
Mutta siis. En tiedä mitään niistä juontajista etc.
Radio Mafiallakin on niin tylsät juontajat...
Eli siis. Mielestäni radiokanavan hyvyyteen (köh) vaikuttaa juontajien jutut.
Kuuntelen itse NRJ:ä (RadioEnergy). En ole jaksanut vaihtaa sitä kanavaa mihinkään, koska ne jutut ovat juontajilla hyviä. Tosin ärsyttää, että se musiikki on siellä niin yksipuolista, ja sitten niihin kappaleisiin kyllästyy. Ja tietenkin siellä on liikaa mainoksia. Ärsyttää, kun täytyy herkän kappaleen alkuun tunkea kauheasti "enörtsii hitmiusik ounli"-mainoksia, ja sitten menee sen kappaleen kuuntelu ihan pilalle. Tai sitten ne höpöttää sen koko alkusoiton ajan. Että sellaisia huonoja puolia.
Hyvät puolet energyssä on kuitenkin juontajat. (kuten jo sanoin)
NRJ:n aamu on niin piristävä... Toni, Kristiina ja Tenkanen ovat lyömätön aamutiimi. Tosin eikös se Tenkanen ole nyt pudonnut jonnekin..
Sukupuolten taistelu ja kaikki muutkin sellaiset ovat ihan pakollisia. Paitsi jos pitää mennä kouluun. :/
Kissi ja NRJ kopioivat toisiansa koko aika, se on ärsyttävää.
Mutta. Nojoo. Lopetan. Moi.