En tiedä lasketaanko tämä käytännönpiloihin, kiusaamisen ehkä.
No kuiteskin, Olin kakkosluokalla ja minä ja yksi entinen ystäväni Katja(nimi vaihdettu) oltiin muinoin parhaat kaverit. Minä sain luvan mennä Katjan mökille, ja siellä sitten pidettiin hauskaa. Katjan pikkusisko ja heidän serkkunsa Susanna(nimi vaihdettu) oli myös siellä. Ja Katjann koira.
Me(Katja ja minä) sitten näimme, kun heidän koransa pissasi mansikkamaahan, erään mansikan päälle. Katja sai ajatuksen ja hanskalla otti kyseisen mansikan, ja antoi Susannalle. Minä taas vieressä söin puhtaita mansikoita (joita olimme käyttänee vesihanan alla) ja väitin, että se on hyvää, koska siinä oli "kastevettä". Susanna uskoi ja söi mansikan, johon koira oli pissannut. Vähän naurettiin, eikä kukaan tiennyt miksi.
Toinen tapaus oli, kun olin lukenut yhtenä iltana vanhaan tapaan muumi lehtejä, joita olin löytänyt yhdestä pahvilaatikosta. "Pikku Myyn jekut" osio oli hauska, ja päätin tehdä yhden kepposen isoveljelleni.
Istumme ruokapöydässä, laitoin voipaketin viereeni. Kun isoveli sano, että antaisin voita, otin voiveidelle kaihean nokareen voitan, ja pyyhein sen isoveljen käteen, ja juoksin vessaan luookejn taakse, niin että hippulat vinkui! Sain sitten keittiössä kuunnella mukavia kirosanoja ja opein jopa uusiakin sanoja..Huomioikaa, että olin tuolloin 6 vuotias.