Ja yksi netistä riippuvainen ilmoittautuu. Jotenkin minusta tuntuu, että pitäisi mainita, että käytän Mozilla Firefoxia. Ja sitten asiaan.
Ensin auki
HP-fanit. Vilkaisu, onko mitään uutta. Sitten sieltä vain painan keskustelut, ja siirryn
Vuotikseen, jossa viihdyn hyvin tunnin tai pari.
u_u' Ei älkää kysykö, kuinka monta tuntia olen koneella päivässä. Tiedän, että se on liikaa.Kun asiat on tarkastettu, ja lemppari ficejen lempparikohdat/jatkot luettu läpi, siirryn hyvillä mielin
Immeritukseen. Se on englantilainen Siriuksen fanisivu. Sielläkin menee noin tunti, tarkastellen onko tullut uutta ja ihaillen fanitaidetta.
Tämän jälkeen monesti poikkean
Rowlingin sivuilla, josta tarkastan vain olennaisen. Oven, uutiset, ja roskat. ^_^
Ja paluu Vuotikseen, jossa kyhjötän monesti loppuajan. Tai no en aivan. Pitäähän sitä ulkonakin olla. Nyt kuitenkin ON kesä.
Kuten kaikki varmaan huomaavat, pelkkiä POTTER SIVUJA. Kyllä, minä olen todellakin suuri Potter-fani. Sekä sen alalaji, Kelmi-ihkuttaja. Ja musiikki soi aina samaan aikaan. :)
Monesti ystäväni on meillä, ja surffailemme noilla sivuilla yhdessä. Ja latelemme kaksimielisyyksiä, tottakai. xp
Olen paljastanut jo liikaakin.
~Fiz~