Kirjoittaja Aihe: Inuyasha-anime  (Luettu 12659 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

tuppi

• Ankeuttaja
Vs: Inuyasha-anime
« Vastaus #50 : Toukokuu 01, 2008, 09:20:25 »
Minäkin olen yksi Inuyasha sarjan fanittaja.Hyllyyn on kertynyt paljon Inuyasha mangaa,Inuyasha manga opas ja Inuyasha 12 jakson dvd.Koneella kaikki elokuvat ja pari jaksoo.ps:www.veoh.com sivulla voi kahtoo kaikki Inuyasha anime jaksot.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #51 : Toukokuu 14, 2008, 20:40:06 »
Inuyashassa juoni jätättää useinmiten paikoillaan, eikä tahdo liikkua eteenpäin.

Noh, se että Inuyashan juoni junnaa paikoillaan on ainakin minulle rasittavaa. Olen erittäin kärsimätön tyyppi ja voin sanoa että jos sarjassa ei päästä eteen päin juonellisesti pitkiin aikoihin, niin sarja menettää minun silmissä pisteitä. Näin on valitettavasti käynyt Inuyasha sarjassa. Ostettuani 28 mangan olin jo sitä mieltä että jätän mangojen oston siihen sillä, oikeasti, ei mielenkiinto enää riittänyt selata niitä läpi ja alkaisin taas ostamaan sitten 45 mangan kohalla
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Minusta on harmi että sarja alkoi mennä huonompaan suuntaan.. kymmenen ekaa pokkaria kun olivat niin hyviä. Voisin sanoa etten ikinä myisi niitä pokkareita, sarja oli niissä vielä mallillaan ja se oli mielenkiintoista, mutta nyt ainakin tuntuu että itse Shikonin sirpaleiden keruu on jäänyt täysin pois vaikka se olikin sarjan perimmäinen tarkoitus. Tai no, sirpaleet ovat narakulla ja Inu + kumppanit jahtaavat häntä, mutta eipä asia näytä etenevän juuri ollenkaan. Ja samoin on Inu x Kag parituksen laita. Nyt en enää tiedä mikä on heidän suhteensa laita. Viimeisin tiedote heidän suhteestaan oli että Kagome on Inuyashan puolella, mutta he eivät, kai, ole mitenkään muuten yhdessä... silti minusta he ovat edelleen siinä samassa tilanteessa kuin ennenkin.

Jos minulta kysytään niin sarja olisi hyvinkin voitu tiivistää kahteenkymmeneen pokkariin ja silti olisi saatu loistava sarja aikaiseksi. Inuyashaan kun on lisätty tällaisia lähes tarpeettomia asioita kuten kylien pelastamista. Minusta se on vain niin tarpeetonta kun sivuja menee siihen eikä juoni lähde liikkeelle paitsi että saadaan pahainen tieto että Narakun pahuus on herättänyt Youkait tai että Naraku oli mennyt jostain ohi sinne ja siihen suuntaan.

No, onneksi sarjassa on niinkin hyvät hahmot kuin Sesshoumaru ja Inuyasha miksi sarjaa kuitenkin jaksan seurata. Tai no, nykyään luen mielummin Inuyasha aiheisia Fanficcejä... hahmot ovat kuitenkin hyviä ja ficeissä sentään juoni kulkee eteen päin^^;
"Are we there yet?"
"No"

Nooraijai

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Helmikuu 24, 2009, 22:59:54 »
Inuyashaahan on tullut nyt 167 episodia, ja siihen se näillä näkymin sitten töksähtääkin. Ensinnä, kaverini joskus puoli vuotta sitten rupesi lukemaan isosiskonsa vanhoja Inuyashapokkareita ja ihastui niihin. Kerran menin hänen luokseen ja samalla kun välipalaa söimme, niin hän ojensi minulle ensimmäisen osan sarjasta ja aloin lukemaan. Puolisen pokkaria luin ja tykkäsin minäkin. Jotenkin Inuyashan lukeminen sitten kuitenkin jäi ja meni aika kauan ennen kuin kirjastosta rupesin lainaamaan niitä ja lukemaan innolla. Kahdessakymmenessä tapahtui jotain outoa, ja siihen se loppui. Kuukausi sitten rupesin animeakin katsomaan ja nyt olen episodissa 158. Pian on tuokin sarja sitten loppunut minun osaltani ja pitää keksiä taas jotain muuta. Kolmas kerta nääs.

En osaa sanoa miksi, mutta tykkään kyllä paljon Inuyashasta. Itse Inu on vain niin suloinen korvineen, ja muutkin henkilöt.. Aww. No, en enää saa mitään muuta kuin hehkutusta aikaan, joten tässäpä tämä sitten.

Tupuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Toukokuu 17, 2009, 22:00:04 »
Onko muuten missään missä tuota Inuyashaa voi ketsella?

Invisible

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Toukokuu 21, 2009, 11:18:16 »
Jos selaat parisen puhevuoroa taaksepäin, huomaat että joku ainakin kastelee kyseistä sarjaa nettisivulta, jonka voit sieltä ylhäältä käydä poimimassa. Se on sinisellä linkitetty, joten et missaa.
Muita mahdollisia paikkoja kokeilla (toivottavasti tämä ei nyt riko joitain sääntöjä. Poistakaa viesti jos rikkoo - en enää muista vuotiksen sääntöjä ulkoa. ^^'):

youtube.com
veoh.com
dailymotion.com
animecrunch.com (muistaakseni)
megavideo.com
anime-media.com

Oikeilla hakusanoilla/sivun reunassa olevia listoja seuraamalla pitäisi Inuyashaakin löytyä.
Siinäpä se.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Toukokuu 29, 2009, 14:38:55 »

Muita mahdollisia paikkoja kokeilla (toivottavasti tämä ei nyt riko joitain sääntöjä. Poistakaa viesti jos rikkoo - en enää muista vuotiksen sääntöjä ulkoa. ^^'):

youtube.com

Ei kannata ainakaan Youtubesta katsella niitä, ne on huonolaatuisia ja yleensä joitakin part 1/2/3/4 puuttuu jaksoista. Käyn katsomassa jaksoja Megavideoista kuten muitakin animeita. Kuvanlaatu hyvä ja yleensä löytyy seka alkuperäisillä kielillä puhuttuja ja enkuks tekstitettyjä jaksoja kuten myös dubattuja.

Lainaus
Inuyashaahan on tullut nyt 167 episodia, ja siihen se näillä näkymin sitten töksähtääkin

No, manga on, onneksi, loppunut (ihan vain siksi 'onneksi' kun manga oli jo jonkin aikaa sitten tullut loppusuoralle, mutta Rumiko jostain kumman syystä tykkäs venytellä lopun tekemistä), joten eiköhän sitä animeakin aleta jo tekemään ja jaksoja onkin kuulemma ruvettu jo äänittämään ja vitos elokuva on tullut, kuulemma, jo jonkin aikaa sitten Japanin elokuvateattereihin.
"Are we there yet?"
"No"

Amanecer

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Heinäkuu 25, 2009, 16:31:40 »
Joo, tulihan sitä Inuyashaakin joskus puoli vuotta katsottua netistä. Kaikki episodit on tsekattu läpi ja pakko sanoa, että yllättävän paljon pidinkin sarjasta. Koukkuun jää todella nopeasti. Elokuvat on vielä katsomatta, mutta olen ajatellut joskus sitten ryhtyä niitäkin tuijottamaan, kun vain sattuu olemaan aikaa ja intoa. Noin kaksikymmentä mangaa on tullut luettua vuosi sitten, mutta jotenkin sitten sekin juttu jäi. En osaa sanoa, pidänkö enemmän mangasta vai animesta. Molemmat ovat ihan yhtä jees.

Lempihahmojani ovat Inuyasha, Shippoo, Miroku, ja meneehän tuo Kagomekin nyt... Mahtavaa oli tuo Inuyasha-Kikyo-Kagome kolmiodraama. Meinasin tulla hulluksi, kun välillä Inu oli niin kauheasti Kikyon kimpussa, mutta sitten taas Kagomen suojissa. Ärsyttävään kohtaan jäi tuo animesarja, kun ei tarkalleen tiedä, miten tuo heidän välinen juttunsa meni.

Kyllähän noita episodeja löytää netistä todella helposti. Youtubehan on yksi mahdollisuus, mutta jos kirjoittaa Googleenkin vain "Inuyasha episode 1", niin siitähän tulee vaikka kuinka paljon linkkejä eri paikkoihin, joista ne näkee.

Invisible

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Lokakuu 04, 2009, 20:43:42 »
Vihdoin ja viimein. Vihdoin ja viimein.
"Took it long enough" oli lause joka pääsi Angel of Deathilta ja minulta samanaikaisesti kun anime-mediassa törmättiin tähän uutuuteen.

Eli siis. Juttuhan on se, että Inuyasha on jatkunut vihdoin ja viimein. Uusin jakso löytyy subeilla kun vähän etsii, ja uutta jaksoa pukkaa tietty tasaisin väliajoin. Saadaanpa vihdoinkin animekin päätökseen. :)

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #58 : Syyskuu 10, 2010, 23:27:12 »
Joo, no pitihän mun tähän vastata. Oon tämmönen inuyasha-friikki. :D

Näihin tuli kyllä jo 102% varmasti vastaus, mutta eniveis!

Eli siis onhan inuyashaa manganakin. Viimenen osa tuli viime toukokuussa ja itelläni on nyt ne kaikki 56. Niitä löytyy hyvin varusteituista kirjastoista ja divareista ja kavereilta voit kalastella, jos haluat sarjan kerätä. Omasta mielestäni manga on animea parempi. Lisäksi jää törkeästi kesken. >:(

Ja Kagomehan on siis Kikyon 'reinkarnaatio' eli jälleensyntymä in finnish. Hahaa, pilkunviilaaja Kishika iskee jälleen! x)

Ja mä jaksan puhua inuyashasta ja sen kaikkein monimutkaisimmista juonenkääneistä vaikka monta tuntia. xD
I can see you

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #59 : Joulukuu 17, 2010, 10:42:04 »
Inuyasha on aivan loistava anime.
Nauraa on saanut paljon samoin itkeä
Tykkään siitä ihan liikaa ja olen katsonut tähän menessä kaikki jaksot paitsi en Inuyasha final act jaksoja.
Ja siitä on aikaa kun katsoin ne jaksot. Hävettää myöntää että katsoin ne englanniksi.
Elokuvista olen katsonut 1 & 2. Hyviä olivat.
Omat lempihahmoni ovat Inuyasha & Sesshoumaru.

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #60 : Maaliskuu 04, 2011, 21:34:29 »
Inuyashaa olen katsonu jonkun... 5, tai 6, tai 7 jaksoa.... Enemmän kuuntelen niitä biisejä. Tosi hyvä sarja, mutta en tie miksen sillon jokskus innostunu... Katoin jaksoja viimeksi heinäkuussa... Yksi kaverini tykkää enemmän, ja hänen kauttaan sarjaan tutustuinkin.
Mutta tietääkö kukaan mikä on sellasen biisin nimi, jossa alussa tulee Inuyasha OST 1:stä "Kagome and Inuyasha" -biisin muunnelmia (alussa "laulettuna"), ja lopussa sellasena "keskiajan markkinat" -tyylillä? Anteeksi epäselvä selitykseni :)
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor