Kirjoittaja Aihe: Harry Potter ja viisasten kivi -elokuvakonsertti Hartwall Arenalla 4.3.2017  (Luettu 1658 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Velho
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Maaliskuussa 2017 suomalaisyleisö saa ensi kertaa kokea sinfoniaorkesterin esittämänä yhden kaikkien aikojen rakastetuimman elokuvan musiikin kokonaisuudessaan yhdessä elokuvan kanssa. Loud´n Live Promotions Oy kertoo, että Harry Potter ja Viisasten Kivi -elokuva esitetään sinfoniaorkesterin säestyksellä Hartwall Arenalla Helsingissä 4.3.2017 osana Harry Potter -elokuvakonserttisarjaa. Konsertissa esiintyy Vantaa Pops Orchestra soittaen jokaisen nuotin elokuvasta Harry Potter ja viisasten kivi. Yleisö saa mahdollisuuden elää uudelleen elokuvan taian teräväpiirtona 12-metriseltä kankaalta ja kuulla samalla John Williamsin unohtumattoman musiikin sinfoniaorkesterin esittämänä.

Lipunmyynti Hartwall Arenan kahteen konserttiin alkaa torstaina 8. joulukuuta klo 9 osoitteessa www.lippu.fi, liput alkaen 39 €. Lisäinformaatiota Harry Potter -elokuvakonserttisarjasta saat osoitteesta www.harrypotterinconcert.com.

VUOTISLAISILLA ENNAKKOMYYNTI 5.-7.12.
Vuotislaisilla on mahtava mahdollisuus ostaa liput Harry Potter ja viisasten kivi -elokuvakonserttiin ennakkoon! Virallinen lipunmyynti alkaa torstaina 8.12. klo 9, mutta vuotislaisille lipunmyynti aukea JO HUOMENNA maanantaina 5.12. klo 9! Julkaisemme ostolinkin täällä heti huomisaamuna klo 9.
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
Tämä olisi varmasti mieleenpainuva kokemus käydä katsomassa! Kovinkaan usein moista tilaisuutta ei varmastikaan tule vastaan.

Moniko on ajatellut menevänsä? Joko joku on jo ostanut lippunsa ennakkomyynnistä? Vaikka tuo olisi tosiaan huisi kokemus, jätän väliin. Budjetin ja paikan päälle pääsemisen ja aikataulutusten kanssa saisi sählätä oikein olan takaa, jopa liikaa - ainoastaan sen takia, että näkisi loppujen lopuksi vain yhden jo moneen kertaan nähdyn elokuvan yhdellä pienellä tvistillä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
Mä toivon pääseväni paikalle, kuulostaa senverta hienolta kokemukselta. :)
(Korvauksena sille, että olin liian nuori kun Potterit ilmesty ensimmäisen kerran leffateattereihin, mörrin...)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Kneazl

• Gäätä
  • Vuotislainen
Itse olen harkinnut vakavasti meneväni. Rakastan John Williamsin sävellyksiä Harry Potter -elokuviin ja orkesterimusiikki livenä on todella vaikuttavaa. Luulin ensin, että se on pelkkä musiikkiesitys, ja olin jo silloinkin ajatellut meneväni. Täytyy vielä hetki harkita asiaa ja tarkastella kalenteria. Myyköhän liput äkkiä loppuun...?
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"

Poissa Khallayne

• Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedQueen25
  • Tupa: Luihuinen
Ollaan ystäväni kanssa menossa siihen aiempaan näytökseen. Jonkinlaista pukeutumista myös harkitaan. Onkohan tuolla mitään oheisohjelmaa, kuten pukukilpailua tai muuta?
(Avatarini on Sniven tekemä. Kiitos ja kumarrus!)

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Eikös ensi vuonna ole tulossa erikseen tämä juttu ja sitten Williamsin musiikin konsertti?
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Khallayne

• Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedQueen25
  • Tupa: Luihuinen
Oho, onko multa mennyt jotain oleellista ohi? Itse olen kuullut vaan tästä elokuvanäytöksestä, jossa sinfoniaorkesteri soittaa musiikkia taustalla. Mikä se toinen konsertti on?
(Avatarini on Sniven tekemä. Kiitos ja kumarrus!)

Poissa Säihkyväsauva

• Luudankatkoja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Rosestorm2626
Jos joku on tänne menossa ja tahtoisi siitä pienen mielipidekirjoituksen kevään Vuotaviin uutisiin kirjoittaa, niin laittakaa ylsityisviestiä :)
After all this time? -Always

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
Jos joku on tänne menossa ja tahtoisi siitä pienen mielipidekirjoituksen kevään Vuotaviin uutisiin kirjoittaa, niin laittakaa ylsityisviestiä :)

Itse  olen ainakin menossa seuralaisen kanssa ja jos ei muita halukkaita ilmene, niin voin jutuntapaisen rustata. :) Toki varmaan useampikin kommentti mahtuu mukaan(?)

Vähän suolaisen hintaiset liput, varsinkin siihen nähden, ettei areena vissiinkään ole elokuvanäytöksille ja tämmöisille konserteille välttämättä se ominaisin paikka (vrt. ihan musiikkitalot) akustiikan sun muun suhteen, mutta eiköhän tästä hyvä tule, orkesterimusiikki nyt toimii varmasti paikassa kuin paikassa ja ihan niin paljon nyansseja ei noiden ekojen leffojen Williams-musat sisällä, samaa teemaahan ekan leffan soundtrackilla aika iso osa ajasta vedetään. :D Halvimpiin lippuihin päädyttiin; eiköhän nuo taaemmat yläkatsomotkin ihan makoisat ole. Jostain loppupään leffasta tämmöinen olisi myös kiva; onhan Williams ylivoimaisesti legendaarisin ja meritoitunein säveltäjä, joka näihin leffoihin on musiikkia tehnyt ja loihan hän ne tärkeimmät teemat, mutta loppupään leffoissa musiikki on vähän vivahteikkaampaa ja miksattu vähän alemmas, joten orkesteri toisi sen ihan uudella tavalla pintaan...

Noh, spekulointi sikseen, I'm in ja mahtavaa ja niin poispäin. Hinnoista vielä, että onhan tällaisen konsertin tuotantokustannuksetkin jonkunlaiset ja vissiin esitysoikeudetkin tässä tapauksessa jotain maksavat. Mielenkiintoista nähdä, tuleeko Areena täyteen, vai jääkö täyttöaste lopulta yllättävänkin pieneksi. En tosin ole seurannut lipunmyyntiä sen kummemmin, joten onhan nuo voineet jo nyt myydä hyvää vauhtia.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2016, 21:45:32 kirjoittanut Rantsu »
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Säihkyväsauva

• Luudankatkoja
  • Vuotislainen
Olisi oikein kiva jos kirjoittaisit, ja toki muidenkin kommentit mahtuu mukaan jos moni haluaa kirjoittaa jutun :)

Poissa Rowena

• Vuotislainen
  • Suurin aarre on olla oma itsensä!
Itse olen menossa sinne, tarkan kuvauksen kuultuani kuulostaa mahtavalta!
''Makeisilla ystäviä saa!''
-Scorpius Malfoy, Harry Potter ja kirottu lapsi

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
Mä toivon pääseväni paikalle, kuulostaa senverta hienolta kokemukselta. :)
(Korvauksena sille, että olin liian nuori kun Potterit ilmesty ensimmäisen kerran leffateattereihin, mörrin...)
Jee, olen menossa paikalle :D
Tutut, jos heitä on Hartwall areenalla esityspäivänä, ja vielä onnistuvat ilmiintymään oikealla hetkellä maisemiin, saa tulla moikkaamaan. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Nymphae

• Taikajuomien valmistuksen ja yrttitiedon opiskelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HollyShadow146
Minä ja Denahi osallistutaan myös, alkuiltapäivän näytökseen siis. Ostin konserttiliput joululahjaksi. :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2017, 15:20:10 kirjoittanut Nymphae »
"Malfoy is not having hallucinations", snarled Snape. "If your head was in Hogsmeade, so was the rest of you."  -AZ        ♥ 6.-13.6.2011
"Which leaves you and me, Ron!" said Tonks brightly, knocking over a mug-tree as she waved at him.  -DH

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
Konsertti oli ilmeisesti muutama päivä sitten, ja olisi tosi kiva kuulla mukanaolleiden ajatuksia. Mitä piditte? Mikä toimi, mikä ei? Jos samanlainen konserttiversio tehtäisiin vaikkapa muista Potter-leffoista, menisittekö katsomaan? Ja sitten vielä se tärkein: pukeuduitteko Potter-teemaisesti? :D

Poissa Säihkyväsauva

• Luudankatkoja
  • Vuotislainen
Noniin eli konsertti oli! Olisiko joku halukas tekemään Vuotaviin uutisiin siitä jutun? Olisi kiva saada ajatuksia muille luettavaksi kevään numeroon :)

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
Noniin eli konsertti oli! Olisiko joku halukas tekemään Vuotaviin uutisiin siitä jutun? Olisi kiva saada ajatuksia muille luettavaksi kevään numeroon :)

Minä voisin ainakin rustailla ajatuksia ylös tässä viikonloppuna. Lähetän sinulle sitten!

"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Säihkyväsauva

• Luudankatkoja
  • Vuotislainen

Minä voisin ainakin rustailla ajatuksia ylös tässä viikonloppuna. Lähetän sinulle sitten!

Kiitos paljon!

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
Juttua konsertista myös HPfaneissa: http://hpfanit.vuotis.net/index.php/arkisto/uutiset/43-tapahtumat/995-sinfoniaorkesteri-ja-viisasten-kivi-kerasivat-fanit-helsingin-areenalle

(Muistutus: meillekin saa kirjoittaa juttuja! Yksityisviestiä tai facebookviestiä minulle :))
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
    • Tylycon
  • Pottermore: DragonSky115
Salaisuuksien kammio tulossa lokakuussa!

Tulipas yllätyksenä. :'D Ja lipunmyyntikin jo tällä viikolla. Mihin mun rahat oikein menee??
Odottelen mahdollisia Vuotis-tarjouksia tai muuta infoa, mitä tuolla nyt luvattiinkaan. :33
"You and I are going to be okay. You know that, right?"
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥