Kirjoittaja Aihe: Harry Potter julisteet  (Luettu 25746 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • don't let the muggles get you down
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Harry Potter julisteet
« Vastaus #75 : Elokuu 13, 2013, 14:09:52 »
Olen miettinyt tota julistekirjaa, että saako niitä julisteita sitten takasin siihen jotenkin vai onko ne sitten irtonaisia aina?

// Kiitos vastauksesta! Täytyy miettiä raaskinko niitä sitten irrottaa ollenkaan.. Mutta luultavasti ainakin "Dobby has come to warn you, sir." ja Weasleyn kaksoset vielä päätyvät seinälle.:)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2013, 20:29:48 kirjoittanut Greenfinch »

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #76 : Elokuu 13, 2013, 19:44:06 »
^Ne on sitten aina irtonaisia.
Mua oikeestaan vähän harmittaa, että juliste on paperin molemmilla puolilla. Kun nyt ei saa kaikkia.

Poissa Mäkimeerami

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: BloodLumos24876
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #77 : Joulukuu 07, 2013, 19:31:16 »
Itselläni on huoneen seinällä tällähetkellä 8 Potterjulistetta. 7 niistä on suuresta julistekirjasta (mm.Dobby, Weasleyn kaksoset, Harry, huispaus). Aikoinaan seinällä oli 3-isoa Potter elokuvajulistetta. Julisteet olivat nämä: Viisasten Kivi (ennen elokuvan tuloa, lukee ensi-illan päivämäärä), Azkabanin vanki (sama kuin DVDn kansi), Liekehtivä Pikari (samankaltainen, kuin Viisasten Kivi juliste). Liekehtivä pikari ja Azkabanin vanki ovat todennäköisesti jo tuhkana tuulesssa. Viisasten Kivi-juliste on vieläkin seinällä, tosn hieman kulunut, mutta käyttökelpoinen. Huoneen seinät on jo täynnä julisteita, joten mikään iso Potterjuliste ei enään mahdu, tosin joku pienempi saattaisi mahtua...
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he did not exist...

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #78 : Maaliskuu 27, 2016, 22:38:03 »
Koko seinäni on täynnä Potter julisteita. Ehkä hieman harmittaa, sillä kun hankin ekan julistekirjani, minulla oli hinku laittaa ne kaikki heti seinälle. En ajatellut ollenkaan sitä, että ne menisivät kulmista aivan huonoksi kun siirtelen niitä aina joskus ja olin ennen varomaton...

Ensimmäisessä julistekirjassa on elokuvajulisteita. Kaikissa niissä on Harry Potter logo. Sain viime kesänä toisen julistekirjan, jossa on kuvia enemmänkin niistä hahmoista. Nyt ne kaikki julisteet komeilevat seinilläni.
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker