Kirjoittaja Aihe: Tekstit iholla.  (Luettu 108 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Karssu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Tekstit iholla.
« : Lokakuu 02, 2017, 22:05:01 »
Tuolla oli kyllä aihe tatuoinneista ja lävistyksistä sun muista ,mutta se oli aika vanha aihe ja haluaisin teidän muiden näkemyksiä /toteutuksia semmoisesta aiheesta kuin kirjoitukset iholla eli tatuoidut tekstit .

Oma mielipiteeni asiasta on,että tekstit ovat yleensä ottaen erittäin kauniita iholla jos ne ovat hyvin toteutettu ja erityisesti mietitty tarkkaan tai tekstillä on joku syvempi merkitys kantajalleen. Itse en ymmärrä (huom vain minun mielipide) esimerkiksi puolison/kumppanin nimen tatuoimista ihoon ollenkaan . Muut tekstit ,nimet ja muisto kirjoitukset ymmärrän . Itse kannan vasemmassa kädessä tekstiä : Can't change the past , but i can fight change today! Tämä teksti viittaa omassa elämässäni ,että vaikka olisi millainen menneisyys niin siitä huolimatta voi tänä päivänä taistella muutoksesta parempaan ja paremman huomisen puolesta :)

Eli sitten vaan teidän omia näkemyksiä/toteutuksia kehiin eli oletko ottanut /oletko harkinnut ottavasi jonkun tekstin itseesi ?  Mikä merkitys tällä tekstillä on tai tulee olemaan? Tai mikä on yleinen mielipide tästä aiheesta?