Kirjoittaja Aihe: Tee-se-itse -vinkit Harry Potter -tavaroihin  (Luettu 120 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
Tee-se-itse -vinkit Harry Potter -tavaroihin
« : Elokuu 31, 2017, 12:06:29 »
Tahtoisitko tehdä itse oman taikasauvasi tai askarrella muita Harry Potter -cosseihin liittyviä tavaroita? Kiinnostaisiko huoneesi tai kotisi muokkaaminen Harry Potter -henkisemmäksi? Haluaisitko käyttää arjessasi enemmän taikamaailmaan vivahtavia asusteita ja esineitä? Tekeekö mielesi jakaa mahtavia, upeita, maailmaa mullistavia Harry Potter -aiheisia tee-se-itse -ideoitasi muiden vuotislaisten kanssa?

Jos vastasit yhteenkin kysymykseen kyllä, olet oikeassa paikassa!

Tämän topikin tarkoituksena on jakaa tee-se-itse -vinkkejä Harry Potter -aiheisiin tavaroihin. Kaikki asialliset neuvot, kokemukset, varoitukset, ajatukset, kysymykset, kertomukset ja valokuvat ovat enemmän kuin erittäin tervetulleita. Olipa kyse sitten koulukaavun ja ompelukoneen kanssa tappelemisesta, sisustusesineiden tuunaamisesta tai rintamerkin väkertämisestä, kaikki neuvot ja kysymykset Harry Potter -aiheisiin tavaroihin ja esineisiin ovat toivottuja! Esineet saavat tosiaan olla tarkoitettuja niin cossaukseen, sisustukseen kuin arkikäyttöönkin - kaikki käy, kunhan teemana on Harry Potter ja tee-se-itse.

Minusta itsestäni olisi hurjan mukava nähdä kuvien kautta, mitä kaikkea vuotislaiset ovat askarrelleet ja kehitelleet - erityisen kiinnostunut olisin Harry Potter -sisustusesineistä.  :) Lisäksi tahtoisin vinkkejä Puuskupuh-henkisiin asusteisiin ja käyttötavaroihin. Onko joku tehnyt sellaisia, olisiko neuvoja aloittelijalle? :)