Kirjoittaja Aihe: Paikkasi huispausjoukkueessa?  (Luettu 28499 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Paikkasi huispausjoukkueessa?
« Vastaus #100 : Maaliskuu 16, 2013, 17:47:42 »
Minä kuuluisin luihuisten joukkueeseen lyöjäksi. Ruumiinrakenteeltani olen normaalia kookkaampi ja käsissäni on paljon voimaa. Vaikka olen huono pesäpallossa sun muussa, niin huispauksessa lennetään onneksi luudilla ja ryhmyjen suuntaa on helpompi seurata, kuin pesäpallon. Ja onhan ryhmyt kookkaampakin.
Jahtaajaksi olisin liian hidas, etsijäöksi liian iso ja huononäköinen ja pitäjäksi minulla on liian hitaat refleksit.

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #101 : Kesäkuu 01, 2014, 16:52:48 »
Haluaisin olla jahtaaja, mutta haluamisiahan ei nyt kysytty. Vaan mikä minulle sopisi? Hmm. Voi olla, että olisin vain katsomossa ihailemassa muita, sillä en mitenkään erityisesti loista urheilussa muutenkaan. Paitsi ehkä koripallossa, koska olen luokkani pisin, ja pituushan on koripallossa tärkeää. Ja eikös jossain kirjassa (VK:ssa?) sanottu huispauksen olevan ikäänkuin koripalloa ilmassa...? En uskoisi olevani kovin hyvä lyöjänä. Ainakaan pesäpallossa en kovin usein osu mailalla palloon. Mutta ryhmyt ovatkin toisaalta aika paljon isompia... En ehkä pärjäisi etsijänäkään. Jotenkin ei vain tunnu houkuttelevalta ajatukselta lennellä pienen poukkoilevan siepin perässä kilpaa jonkun kanssa. Pitäjänäkään en varmasn viihtyisi. Vaikka ne renkaat-tai-miksi-niitä-sanottiinkaan ovat aika pieniä, niitä on kolme... Ei, en uskoisi tuovani joukkueelleni mainetta pitäjänäkään. Sitten voisin vielä miettiä tuota haluamaani jahtaajan pestiä. Se voisi itseasiassa sopiakin minulle. Olen ollut kolmena vuotena koulujenvälisessä käsipalloturnauksessa mukana, ja mielestäni olen ihan hyvin siellä pärjännytkin. Eikös jahtaajan työ ole vähän samankaltaista? Syötellään palloa oman joukkueen jäsenille ja yritetään tehdä maali. Päädyin siis tulokseen, että jos olisin huispausjoukkueessa, minulle voisi parhaiten sopia juurikin tuo jahtaajana olo, mutta mahdollista olisi, että jäisin katsojaksi.
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #102 : Kesäkuu 01, 2014, 17:23:03 »
Testin mukaan minä olisin etsijä ja itsekin olen samaa mieltä.
Hmm... Miksi? Koska olen aika tarkka silmäinen ja minun pitäisi vain keskittyä sieppiin ja varoa ryhmyjä. Myöskin on ihanaa sitten fiilistellä kun saa siepin kiinni. ;)
Lyöjäksi en erityisesti haluaisi, enkä olisi luultavasti hyvä. En ole hirveän hyvä ollut pesäpallossa, vaikka kun osuin niin yleensä tulee aika hyvä veto. Mutta en luultavasti olisi hyvä, koska en osuisi luultavasti yhteenkään ryhmyyn.
En olisi jatsomossa, mutta jos en olisi joukkueessa ihan kivaahan on peliä katsella. Esim. huispauksen maailmanmestaruuden-kisoja olisi ihan kiva katsella.

Juu, etsijä minä olisin. Näköni on hyvä ja kuitenkin minun mielestäni sieppi on helppo havaita, koostaan huolimatta. Vaiikka huipauksesta pidänkin niin tuskin oikeaan joukkueeseen ilmoittautuisin. Tylypahkassa voisin mennä tupani joukkueeseen jos pääsen, mutta muuten en ehkä menisi. Vuotiksen huipaukseen voisin kyllä liittyä, kuulosti ihan kivalta.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #103 : Heinäkuu 10, 2014, 21:22:41 »
En olisi ainakaan pitäjä. Kaikennäköisissä peleissä, missä minun on pitänyt vahtia jotakin maalia, vastustajat ovat saaneet helppoja pisteitä....
En voisi myöskään olla etsijä. Minulla on varmaan maailman huonoin havainnointikyky. Jos joku kaverini huomaan jonkun tutun väkijoukossa ja osoittaa hänet minulle, minulla menee ikuisuus ennen kuin huomaan kyseisen henkilön. Samaten autokoulussa oli hankaluutensa kun havainnoiminen oli niin tärkeä osa ajamista. Välillä on tullut käveltyä punaisiakin päin ihan vain sen takia, että en edes huomannut, että koko risteyksessä on valot....
Ei minusta olisi lyöjäksikään, koska pelkään päin lentäviä isoja nopeita esineitä. Plus, tuskin osaisin lyödä isoa raskasta ryhmyä, kun pesäpallonkaan lyöminen ei oikein onnistu.
Olisin siis jahtaaja! Jee poissulkutekniikka! :D

Kuulostaa tosi tutulta. Itse en uskalla harkitakaan ajokortin saati auton hankkimista, sillä jos havainnointikykyä mitattaisiin kouluarvosanoin, arvosanani olis viitonen. :D
Lisäksi olen semmoinen hätähousu välistä, että minulla pitäis olla puhuva auto, joka huudahtaisi "STOP" aina kun alkaisin nähdä vihreitä marsilaisia ja hosua. Olen myös mestari panikoimaan, joten yhteisen turvallisuuden nimissä voisi sittenkin olla parempi, että pysyisin viiden metrin päässä huispauskentistä. :D

"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Ira

• Vuotislainen
  • the only way is rebellion.
« Vastaus #104 : Heinäkuu 13, 2014, 18:32:36 »
Olisin luultavammin etsijä, sillä olen pienikokoinen, havannointikykyinen sekä yksin viihtyvä. Ainakin uskoisin niin. Muut paikat eivät luultavasti edes sopisi minulle. Lyöjänä väistelisin ryhmyjä kuin löisin niitä, joten ei. Enkä ole yhtään hyvä maalissa, joten ei minusta ole pitäjäksikään. Jahtaaja taas olisi ihan okei, vaikka ei maalienkaan teko ole minun juttuni. Joten etsijä olisi varmaan se paras vaihtoehto mulle.

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
« Vastaus #105 : Heinäkuu 01, 2015, 10:37:31 »
Sopisin parhaiten katsomoon kannustamaan omaa joukkuettani ja pilkkaamaan rohkelikon joukkuetta.  Mutta testin mukaan taas olen saanut kolme eri vaihtoehtoa: Etsijän, jahtaajan ja sinun ei kannata pelata. Etsijäksi sopisin koska olen pieni ja tarkkasilmäinen, mutta liaan hidas. Jahtaajan homma olisi muuten hyvä, mutta en ole hyvä tiimityöskentelijä.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
« Vastaus #106 : Heinäkuu 01, 2015, 16:39:44 »
  Jos yltäisin tupajoukkueen tasolle, olisin varmaankin lyöjä.

Etsijä en tosiaankaan olisi, sillä näköni ei ole kovin hyvä enkä ole nopea liikkeissäni.

Pitäjäkään ei oikein sopisi minulle, koska kuten edellä siihen viittasin, refleksini eivät ole kovin hyvät :D

Jahtaajan taas pitää osata olla tietyllä tavalla röyhkeä, mutta minulla ei tosiaankaan olisi pokkaa mennä ottamaan toiselta ihmiseltä kaatoa kädestä, ja muutenkin hiukan pelkään palloja, mutta silti ajattelen lyöjän paikan minulle, sillä ryhmyyn ei tarvitse koskea paljain käsin :D

Kapteenina taas en voisi kuvitella olevani. En osaa suunnitella mitenkään "virallisia" juttuja, korkeintaan kaveriporukassa jotain noloja taktiikoita.
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #107 : Heinäkuu 25, 2015, 09:58:42 »
En ole varma sopisinko kentälle ollenkaan. Olen kyllä urheilullinen mutta saattaisin keskittyä enemmän opiskeluun. Jos kuuluisin joukkueeseen, olisin luultavasti jahtaaja, sillä tykkään/osaan pelata joukkuepeliä ja näinollen en ainakaan etsijäksi enkä pitäjäksikään sopisi. Lyöjäksi en olisi tarpeeksi voimakas.
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa The Dark Lord

• The most excellent Potions master
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkullElm29566
« Vastaus #108 : Heinäkuu 26, 2015, 10:25:01 »
Luulisin, että pitäjä. Toimin maalivahtina muissakin lajeissa ja luulisin, että pitäjänä oleminen tulisi ihan luonnostaan. Etsijäksi minusta ei olisi, enhän edes näkisi sitä pikkuista kultapalloa. Jahtaaja taas... no, onhan maalien tekeminen ihan mukavaa, mutta ei siitä silti saa samanlaista tyydytystä kuin jos onnistut torjunnoillasi auttamaan joukkueen voittoon. Lyöjä voisi olla toinen vaihtoehto, mutta luultavasti kyllästyisin siihen suhteellisen nopeasti, ei vain oikein nappaa lyödä ryhmyjä vastustajien niskaan. Joten tulin siihen tulokseen, että kyllä, pitäjä. Ehkä joukkueen tärkein pelaaja etsijän jälkeen. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.
Viimeisenä vihollisista kukistetaan kuolema

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #109 : Heinäkuu 26, 2015, 11:32:49 »
Testin mukaan en pelaisi ollenkaan ja luulen sen pitävän paikkansa.

No, etsijäksi sopisin, koska näkö on tosi hyvä ja olen tarkka ihminen, mutta en haluaisi etsijäksi tai pitäjäksi. Kumpikin pelaa yksin ja kumpaankin kohdistuu valtava määrä paineita.

Lyöjä taas ei yksinkertaisesti kuulosta omalta jutulta, joten jos pelaisin, olisin melko varmasti jahtaaja. Osaan toimia joukkueessa enkä halua kaiken huomion kiinnittyvän pelkästään omaan peliini.

Mutta...no en oikeastaan pelkää korkeita paikkoja, mutta pelkään tippuvani alas. Tosin velhomaailmassa se ei ole niin kamala asia, koska mahdollisten katkenneiden luiden yms. korjaaminen on noin tuhat kertaa helpompaa.

Mutta koska urheiluselostajan paikka ei kuulosta sopivalta (enkä osaa haukkua tosia yhtä viihdyttävästi kuin monet muut), pysyisin varmaan katsomossa :)
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Kuka mitä häh?
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #110 : Heinäkuu 26, 2015, 23:28:03 »
Testi väitti, että olisin jahtaaja, mutten kyllä olisi, koska se vaatisi liikaa taitoa välttää törmäyksiä ja mä olen ennemminkin hyvä törmäämään. Löydän seinän niin pelatessani kuin joskus ihan kävellessäni. Ainoat vaihtoehdot oikeasti olisivat etsijä tai penkkiurheilija ja kallistun vahvasti penkin puolelle, vaikka tykkään kyllä joukkuepeleistä. Huispauksessa vaan ei löydy roolia, jossa musta olisi mitään hyötyä. Sitä paitsi epäilen liittyväni siihen jengiin, joka virittelee niitä vastustajan pilkkalauluja katsomossa. :D
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Heinäkuu 27, 2015, 19:06:58 »
Huomatkaa, että linkki on nykyään tämä :)

Tuon testin mukaan olisin etsijä, joka todella taitaisi olla paikkani, ja muutenkin. En ole pieni (päin vastoin), mutta nopea(järkinen). Lisäksi koen helpoksi tehdä koppeja, ja minä olen vielä tarkkasilmäinenkin (jotenkin tuntuu kuin kehuisin itseäni). Etsijän paikka on minulle siis kuin luotu. Toiseksi paras vaihtoehto on sivustaseuraaja, sillä en sinänsä tykkää olla huomion keskipiste millään lailla (ihan sama vaikka on joukkue). Kolmanneksi paras taas on lyöjä, olisi kiva tuulettaa tunteitaan paiskaamalla hullu kivipallo vastapuolen etsijän (hähää) naamaan, siitä seuraava olisi jahtaaja, sillä inhoan toden teolla syöttelemistä, sillä se on jotenkin sen tuntuista, että antaisin jonkin sortin kunnian joukkuekaverille, jos hän tekee maalin minun syötöstäni. Aivan vipoviimeinen olisi kumminkin pitäjä, sillä olen aivan kamalan hidas reagoija, enkä muutenkaan pitäisi siitä. Ja muuten, nopeajärkinen ja nopea reagoija ovat kaksi eri asiaa. Heti, kun olen reagoinut (kestää 2-5 sekuntia), osaan toimia oikealla tavalla nopeasti, mikä on nopeajärkisyyttä :)

//muoks: sanon vielä, että sivuille ei ole suoraa linkkiä, mutta ei kai voi olla kovin kamalaa klikata kerran yhtä nappia?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2015, 21:34:21 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa wollie

• Vuotislainen
« Vastaus #112 : Heinäkuu 28, 2015, 16:25:23 »
Hahaa! Oletteko huomanneet tämän? http://yle.fi/ylex/uutiset/ranska_on_tuore_huispauksen_euroopan_mestari_-_nain_lajia_pelataan_ilman_taikavoimia/3-8187723 Nyt jokainen voi pelata huispausta :D

Itse olisin testin mukaan sivustaseuraaja. Se voisi olla hyvä, sillä en kauheasti pidä joukkueurheilusta. Etenkään silloin, jos tarkoituksena on olla hyvä ja menestyä - kuten Tylypahkan huispausjoukkueilla yleensä on. Sellainen huvikseen pelailu tyylillä "kaikki pelaa" on paljon kivempaa ja enemmän minun juttuni.

Jos kuitenkin pelaisin huispausjoukkueessa, olisin mieluiten lyöjä. Olen aina pitänyt pesäpallosta. En ole kauhean vahva, mutta tarkkasilmäinen ja nopea reagoimaan. Etsijä en haluaisi olla, sillä hänellä on liian suuret paineet voiton kannalta.
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #113 : Lokakuu 21, 2015, 13:01:38 »
Olen aika raamikas ja itsekkin vähän kuin ihmisryhmy, joten uskoisin toimivani lyöjänä aika hyvin. Tarkkuutta minulta puuttuu ja nopeuttakin, mutta voimaa on käsivarsissa hakkaamaan ryhmyt pois.

Toinen varteenottava hahmo olisi joukkueen maskotti tai selostaja.

Poissa LovegoodTonks

• Princess Merida
  • Vuotislainen
  • Love fucks you up, like an evil angel
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #114 : Heinäkuu 21, 2016, 18:08:19 »
Tahtoisin olla etsijänä, mutta vihaan olla vastuussa jostain asiasta, ja olisin varmaan etsijänä aika stessaantunu :D Mieluiten varmaan selostaisin.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?

Poissa Sirkka

• Vuotislainen
  • Sirkka is free.
« Vastaus #115 : Heinäkuu 31, 2016, 10:35:15 »
Olisin ilmeisesti etsijä, pienen koon ja vilkkaiden vuosi. En menestyisi ainakaan pitäjänä tai lyöjänä, sillä en osu palloihin. Pelkästään katsominenkin olisi mukavaa, mutta pelin hurma veisi kyllä voiton.
Vaellan siellä, missä sinä et. Jos joskus satut löytämään minut, älä päästä minua helpolla.

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #116 : Elokuu 30, 2017, 17:55:31 »
Veikkasin olevani joko lyöjä tai pitäjä, ja testin mukaan olisin pitäjä. Se sopiikin minulle mainiosti - luulen, että pelaisin paremmin, jos minun pitäisi pysytellä maalisalkojen luona sen sijaan että viilettäisin ympäri huispauskenttää siepin tai kaadon perässä. :D

Mutta jos ajatellaan jästihuispausta, niin voisi olla hauskaa olla sieppi. Tosin veikkaan, että kuntoni saattaisi loppua vähän liian äkkiä... :D

Hahaa! Oletteko huomanneet tämän? http://yle.fi/ylex/uutiset/ranska_on_tuore_huispauksen_euroopan_mestari_-_nain_lajia_pelataan_ilman_taikavoimia/3-8187723 Nyt jokainen voi pelata huispausta :D

Hauskan näköistä. :D

Onko kukaan teistä pelannut jästihuispausta? Ainakin Tampereella on kuulemma sellainen joukkue kuin Mansen manaliukset. (Siitä lisää täällä.)